eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup materiałów biurowych, papierniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Tomaszów Mazowiecki: Zakup materiałów biurowych, papierniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Numer ogłoszenia: 45915 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26909 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych, papierniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Zamówienie pn. Zakup materiałów biurowych, papierniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dostarczenia przedmiotu objętego zamówieniem (załącznik nr 1 do SIWZ) do poszczególnych Jednostek w 4 transzach, zgodnie z niniejszym wykazem : a) Starostwo Powiatowe, ul. Świętego Antoniego 41 b) I Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Mościckiego 22-24 c) II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, ul. Jałowcowa 10 d) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Świętego Antoniego 29 e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stanisława Staszica, ul. Świętego Antoniego 57-61 f) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. Jana Pawła II, ul. Legionów 47 g) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6, ul Strefowa 3 h) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 8. ul. Nadrzeczna 17-25 i) Dom Pomocy Społecznej Nr 1, ul. Polna 56 j) Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Jana Pawła II 37 k) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Majowa 1-13 l) Dom Dziecka -Słoneczko-, ul. Nowowiejska 18 m) Zespół Placówek Wychowania Pozaszkolnego im. Rotmistrza Witolda Pileckiego, ul. Prez. I. Mościckiego 3 n) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Szkolna 14 A o) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Majowa 1-13 p) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Konstytucji 3-go Maja 46 q) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętego Antoniego 41 r) Zarząd Dróg Powiatowych, ul. ul. Świętego Antoniego 41 Wszystkie wyżej wymienione jednostki znajdują się na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego 2) Wykonawca po zrealizowaniu dostawy wystawi dla każdej jednostki odrębną fakturę przekazanego jej towaru. Szczegółowy wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi do wystawienia faktury VAT oraz osobami upoważnionymi z każdej jednostki do kontaktu w zakresie odbioru towaru będzie stanowił załącznik do umowy. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w czterech transzach, do ww jednostek maksymalnie w terminie 6 dni licząc od daty przesłania zapotrzebowania(termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert). Zapotrzebowanie Zamawiający prześle Wykonawcy drogą elektroniczną lub faxem. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wszystkich w/w jednostek w tym samym dniu roboczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma CORRECT E.MIKAS, J.MIKAS SPÓŁKA JAWNA, ul. Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141975,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135323,21

  • Oferta z najniższą ceną: 135323,21 / Oferta z najwyższą ceną: 150453,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.