eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa energii cieplnej dla potrzeb Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Ruda Śląska: Dostawa energii cieplnej dla potrzeb Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 45913 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodny-rudaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot określony w art.3 ust.1 pkt 3 Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii cieplnej dla potrzeb Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej dla potrzeb Parku Wodnego w Rudzie Śląskiej. Aby zapewnić realizację dostawy, Wykonawca wykona na własny koszt: - Sieć przyłączeniową, - Przyłącze do sieci C.O. Zamawiającego, - Zainstaluje aparaturę pomiarową - określającą ilość dostarczanego ciepła wyposażony w kartę komunikacji M-BUS, - Termin wykonania podłączenia ciepła do sieci C.O. Zamawiającego jest ograniczony w czasie. Realizację dostawy ciepła planuje się od 15 maja 2012 roku. Jest to termin nieprzekraczalny, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przyłącza w ściśle określonym czasie. Brak podjęcia prac przyłączeniowych w terminie umożliwiającym dostawy ciepła od 15 maja 2012 r. może spowodować natychmiastowe rozwiązanie umowy, - Dostawca ponosi wszelkie koszty eksploatacji systemu cieplnego, w tym koszty paliwa, opłaty środowiskowe, koszty legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych, - Zamawiającego obciążają wyłącznie koszty utrzymania instalacji odbiorczych w budynku, - Wykonawca dokona instalacji automatyki kontrolno-pomiarowej na własny koszt, - Zapotrzebowanie ciepła zgodnie z projektem węzła wymiennikowego dla tego obiektu wynosi 2693KW, - Szacunkowe zużycie ciepła w okresie 12 miesięcy wynosi 25 680 GJ - Parametry wody po stronie pierwotnej wynoszą : - okres zimowy 125/70 st.C - okres letni 85/46 st. C Wykonawca zobowiązuje się do: - sprzedaży i dostarczania ciepła, do obiektu Zamawiającego, w ilości wynikającej z mocy zamówionej przez Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy w sposób ciągły, - dotrzymywania standardów jakościowych obsługi odbiorców, określonych w obowiązujących przepisach, - rozliczania Zamawiającego za zakupione ciepło zgodnie z zasadami rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło określonymi w obowiązujących przepisach oraz zapisach umowy, - udzielania Zamawiającemu bonifikat z powodu niedotrzymywania standardów jakościowych, na warunkach określonych w umowie, - wykonania operatu ochrony powietrza i wystąpienia do właściwego Urzędu o wydanie decyzji w sprawie ustalenia dopuszczalnej emisji zanieczyszczeń do powietrza w przypadku gdy takie postępowanie będzie konieczne, - wnoszenia opłat ustalonych dla kotłowni z tytułu emisji zanieczyszczeń powietrza, o ile takie opłaty zostaną ustalone przez właściwe organy, kary za przekroczenie dopuszczalnej emisji nie mogą mieć wpływu na koszt dostarczanego ciepła liczonego w GJ, - efektywnej reakcji na awarię w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia; - skutecznej i niezwłocznej likwidacji ewentualnej awarii, nie później niż przed upływem 6 godzin od momentu zgłoszenia awarii, - prowadzenia dokumentacji związanej z eksploatacją urządzeń energetycznych zgodnie z istniejącymi wymogami prawnymi. Zamawiający posiada prawa do gruntu i zobowiązuję się udostępnić przy podpisaniu umowy mapy do celów projektowych. Zamawiający zapewni bezkolizyjny dostęp do miejsc przyłączenia do sieci CO Zamawiającego. Zamawiający wymaga ścisłej współpracy z przedstawicielami Wykonawcy (określonymi na etapie podpisania przedmiotowej umowy) na etapie wykonania prac przyłączeniowych. Dostawy powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zawartą umową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za warunek uzna się spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zmianami i aktami wykonawczymi do ustawy) Rozdział 5 art. 32. 1. Ustawy Prawo energetyczne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany istotnych postanowień umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, przy uwzględnieniu niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; b. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu usługi spowodowane przez osoby trzecie, c. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto (w tym cen jednostkowych), w przypadku zmiany stawek VAT w przepisach dotyczących podatku VAT; d. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostaw, bądź wprowadzenie nowego Podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w powyższym zakresie wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://parkwodny-rudaslaska.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp z o.o. Ul. Kłodnicka 97 lok. 4 41-706 Ruda Śląska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp z o.o. Ul. Kłodnicka 97 lok. 4 41-706 Ruda Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.