eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawy profesjonalnych środków czystości dla UPH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Siedlce: dostawy profesjonalnych środków czystości dla UPH
Numer ogłoszenia: 459020 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383696 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy profesjonalnych środków czystości dla UPH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczo -Humanistycznego w Siedlcach wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby oferowane środki czystości (produkty chemiczne) nie były sklasyfikowane jako niebezpieczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikowania substancji i preparatów chemicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 243 poz. 2440 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie środków chemicznych sklasyfikowanych jako niebezpieczne tylko w przypadku, gdy z uwagi na przeznaczenie i sposób działania nie można zastąpić ich innymi, występującymi na rynku środkami chemicznymi o podobnym działaniu, zakwalifikowanymi w myśl ww. rozporządzenia do środków bezpiecznych. W takim przypadku a) szkodliwość zaoferowanych środków czystości nie może dotyczyć niebezpiecznego działania toksycznego dla człowieka, działania żrącego i drażniącego na oczy oraz drogi oddechowe w wyniku inhalacji; b)zaoferowane substancje i preparaty chemiczne nie mogą mieć właściwości wybuchowych, utleniających, skrajnie łatwopalnych, rakotwórczych, mutagennych i działających szkodliwie na rozrodczość. Opakowania produktów sklasyfikowanych jako niebezpieczne muszą być odpowiednio oznakowane znakami bezpieczeństwa.Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej wymagań, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wskazane w punkcie II.6 niniejszej SIWZ. Zamawiający określa następujące wymagania szczegółowe 1)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania naściennego systemu mieszającego koncentrat produktów wymienionych w poz. 1, 3 i 6 Załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ z wodą w ilości 25 szt.użyczenie systemu mieszającego obejmuje 1)nieodpłatny montaż i demontaż systemu mieszającego w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego 2)nieodpłatne każdorazowe podłączenie pojemników do systemu mieszającego i ustawienie dozowania środków 3)nieodpłatne wykonywanie wszelkich koniecznych napraw, regulacji i czynności serwisowych systemu mieszającego przez cały okres trwania umowy 2)Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, nieodpłatnego dostarczania kraników do uzupełniania butelek operacyjnych dla środków wymienionych w poz. 1, 3, 6 Załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 115 sztuk w całym okresie obowiązywania umowy 3)Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, nieodpłatnego dostarczania butelek operacyjnych ze spryskiwaczem do ekonomicznego nanoszenia dla środków wymienionego a)w poz. 1, 3, 6 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 180 szt. w całym okresie obowiązywania umowy b)w poz. 12 Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ w łącznej ilości do 60 szt. w całym okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania środków czystości z wykorzystaniem systemów mieszających i opakowań operacyjnych, w szczególności w zakresie zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu protokół szkolenia, zawierający co najmniej datę przeprowadzenia szkolenia, dokładny przedmiot szkolenia oraz listę i podpisy uczestniczących w nim osób. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru opakowań, po zużytych środkach czystości Przedmiot zamówienia, obejmuje dostarczanie (tj. załadunek, transport, rozładunek, wniesienie i każdorazową wymianę pojemników pustych na pełne w systemach mieszających) nabywanych artykułów w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Siedlce, na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis profesjonalnych środków czystości, których dostawa objęta jest przedmiotem zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). Ilości profesjonalnych środków czystości wskazane w Formularzu Cenowym są ilościami przewidywanymi, ustalonymi w oparciu o ich zakładane zużycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonych faktycznie środków czystości. Podstawą ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w takiej sytuacji będą zadeklarowane w ofercie ceny jednostkowe oraz ilości faktycznie nabytych środków czystości. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy dokonana w wyniku zmiany ilości faktycznie dostarczonych artykułów nie stanowi zmiany treści umowy ws. zamówienia publicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POLCHEM Leszek Dyszkiewicz, Stare Oborzyska ul. Długa 103, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144705,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438034,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.