eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadaniaWykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach centrum edukacyjno - turystyczno - sportowego w Krośnicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Krośnice: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach centrum edukacyjno - turystyczno - sportowego w Krośnicach
Numer ogłoszenia: 458738 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415704 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, faks 071 3846015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach centrum edukacyjno - turystyczno - sportowego w Krośnicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach, zwanego dalej zadaniem głównym obejmujące etapy: 1) Etap I - budowa hali basenowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu, 2) Etap II - montaż - instalacja ruchomego dna; 3) Etap III - budowa łącznika pomiędzy halą basenową a istniejącym budynkiem Hali Sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r Nr 243 poz. 1623 z późn. zm). tj. w szczególności: 1) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz koordynacja robót poszczególnych branż. 2) prowadzenie dokumentacji budowy w czasie całego okresu realizacji prac (kompletowanie dokumentacji (zdjęcia, filmy, slajdy) w tym: sporządzanie protokołów rad budowy, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, sporządzanie protokołów robót zanikających lub ulegających zakryciu, robót zamiennych, protokołów konieczności oraz kontrola prawidłowości dokonywanych wpisów w dokumentacji budowy pod względem właściwego procesu budowlanego. 3) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, a także w określonych sytuacjach wprowadzanie robót zamiennych na zlecenie Zamawiającego (opracowywanie protokołów konieczności wykonania tych robót) oraz informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania zadania. 4) kontrola finansowa realizacji inwestycji, w tym kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, a także sporządzenie rozliczenia końcowego z realizowanego zadania. 5) Kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania. 6) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą i Wykonawcą zadania głównego. 7) składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, po każdej wizycie na placu budowy, co najmniej 1 raz w miesiącu oraz dodatkowo na życzenie Zamawiającego, a także zawiadamianie Zamawiającego w terminie niezwłocznym o odstępstwach od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą zadania głównego. 8) egzekwowanie od Wykonawcy zadania głównego i sprawdzanie aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, wyników prób badań itp. (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.mi) i aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami) przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia. 9) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń oraz zlecenie Wykonawcy zadania głównego wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości lub wymaganej ilości, a także żądanie od Wykonawcy zadania głównego zastąpienia lub poprawienia pozycji niespełniających warunków Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu. 10) organizowanie i udział w spotkaniach w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, wraz ze wszystkimi uczestnikami realizacji zadania głównego, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów co najmniej raz w tygodniu. 11) sprawdzenie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie dla każdego etapu robót budowlanych osobno. 12) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego danego etapu realizacji robót budowlanych, sprawozdania końcowego z realizacji tego etapu. 13) uczestnictwo i nadzór w procedurze odbiorów oraz przeglądach gwarancyjnych, a także uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych urządzeń technicznych, instalacji i przewodów. Udział w odbiorach poszczególnych elementów i etapów prac realizowanych zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane, przy czym przy realizacji zadania głównego przewidziane są następujące odbiory robót: a) odbiory robót zanikających lub podlegających zakryciu - odbiory te dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru oraz na podstawie pisemnego zgłoszenia w dzienniku budowy przy udziale Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę zadania głównego i potwierdzone zostaną wpisem do dziennika budowy Inspektora Nadzoru oraz protokołem odbioru robót lub czynności, podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, b) odbiory robót częściowych - odbiory te dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru na podstawie pisemnego zgłoszenia w dzienniku budowy przy udziale Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę zadania głównego i potwierdzone zostaną wpisem do dziennika budowy inspektora nadzoru oraz protokołem odbioru robót lub czynności, podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, c) odbiór końcowy danego etapu realizacji umowy - nastąpi po ukończeniu całości robót danego etapu realizacji umowy zgłoszonych wpisem do dziennika budowy przez Kierownika budowy i potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru gotowości robót do odbioru. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Komisyjny odbiór końcowy robót zorganizowany będzie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i potwierdzenia gotowości wykonanych robót do odbioru przez Inspektora Nadzoru. Protokół z czynności odbioru końcowego sporządzony na formularzu określonym przez Zamawiającego, zostanie podpisany przez uczestników odbioru w dniu zakończenia odbioru. Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność dokumentacji pozwalającej stwierdzić prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. d) udział w przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wynikającym z Umowy na realizację zadania głównego. 14) Inspektor nadzoru (inspektorzy poszczególnych branż) powinien (powinni) nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego, tj. z następującą częstotliwością: a) od początku budowy do stanu surowego zamkniętego odpowiednio dla etap I, III zadania głównego co najmniej 2 razy w tygodniu, a w przypadkach koniecznych również na wezwanie telefoniczne poza wyżej opisanymi terminami, b) od stanu surowego zamkniętego do dnia spisania protokołu odbioru końcowego odpowiednio dla etapu I, II i III co najmniej 3 razy w tygodniu a w przypadkach koniecznych również na wezwanie telefoniczne poza w opisanymi terminami. 15) Do zadań Inspektora nadzoru należy również wykonywanie innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla realizacji inwestycji. 16) Inspektor nadzoru ma ponadto obowiązek: - sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających, - żądania dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. - wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną, w szczególności gdy realizuje roboty niezgodnie z projektem budowlanym lub pozwoleniem na budowę. Opis prac planowanych do nadzorowania: Do zadań Inspektora będzie należał nadzór na realizacją inwestycji Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr RPDS.06.02.00-02-013/09 pn.: Budowa basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno -Sportowego w Krośnicach, realizowany jest w ramach Priorytetu VI, Działanie 6.2 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych PROBUDEX - Jan Leszczyński, ul. Kusztelana 6, 53-021 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 497264,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.