eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO POROZYMETRU RTĘCIOWEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Zabrze: DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO POROZYMETRU RTĘCIOWEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Numer ogłoszenia: 458560 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla , ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.zabrze.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO POROZYMETRU RTĘCIOWEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I - Dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznego porozymetru rtęciowego wraz ze szkoleniem pracowników. CZĘŚĆ II - Wyposażenie dodatkowe do automatycznego porozymetru rtęciowego. CZĘŚĆ III - Zestaw części do pracy automatycznego porozymetru rtęciowego. 2. CZĘŚĆ I - Dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznego porozymetru rtęciowego wraz ze szkoleniem pracowników. 2.1. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.2. Aparat musi być urządzeniem produkowanym seryjnie (nie prototypem oraz nie wersją specjalną). 2.3. Aparat musi być kompletny, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 2.4. Aparat musi być dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 2.5. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 2.6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym do instalacji i uruchomienia aparatu, jednak w terminie nie późniejszym niż określonym w pkt. 9 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aparatu. Szkolenie obejmować będzie minimum 3 osoby. 2.8. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić jednodniowe kontrolne szkolenie w okresie jednego miesiąca od daty szkolenia podstawowego. 2.9. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na aparaturę wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz z urządzeniem. 2.10. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania aparatu chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.11. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce lub innych krajach Unii Europejskiej, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 2.12. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 2.13. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 2.14. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta lub odpowiedni fragment instrukcji obsługi automatycznego porozymetru rtęciowego z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 2.15. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikaty dla wzorcowych materiałów opisanych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 3. CZĘŚĆ II - Wyposażenie dodatkowe do automatycznego porozymetru rtęciowego. 3.1. Oferowane wyposażenie dodatkowe musi być fabrycznie nowe. 3.2. Waga analityczna musi posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.3. Waga analityczna musi być kompletna, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 3.4. Wyposażenie dodatkowe musi być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 3.5. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym do instalacji i uruchomienia wyposażenia dodatkowego, jednak w terminie nie późniejszym niż określonym w pkt. 9 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 3.7. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na wyposażenie dodatkowe wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz z urządzeniami. 3.8. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzeń chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.9. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce lub innych krajach Unii Europejskiej, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 3.10. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 3.11. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 3.12. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta lub odpowiedni fragment instrukcji obsługi wagi analitycznej oraz opis techniczny producenta reduktora dwustopniowego do azotu z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 4. CZĘŚĆ III - Zestaw części do pracy automatycznego porozymetru rtęciowego. 4.1. Oferowany zestaw części musi być fabrycznie nowy. 4.2. Zestaw części musi być dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 4.3. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 4.4. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na zestaw części wynosi minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej dla każdej z Części: 5.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 5.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określone w SIWZ. 5.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski zgodnie z zapisami pkt. 10.3.8. SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiajacego. 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.31.11.00-9, 31.66.00.00-0, 34.31.25.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla ofert składanych dla Części II i III. 2. Każdy Wykonawca składający ofertę dla Części I zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy będzie poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, gwarancja /poręczenie ta powinna być gwarancją/poręczeniem nieodwołalną wykonywalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 4.1. gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 4.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem, 4.3. kwotę gwarancji/poręczenia, 4.4. termin ważności gwarancji/poręczenia, 4.5. oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4.6. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą i wynosił, co najmniej 30 dni od upływu ostatecznego terminu składania oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PL36124048491111001018898168, kod SWIFT: PKOPPLPW 6. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, pokój nr 111, przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci wadium: 9.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 9.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.8.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (brutto). Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia rozumie się dostawę, instalację i uruchomienie porozymetru rtęciowego - dla części I

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta lub odpowiedni fragment instrukcji obsługi automatycznego porozymetru rtęciowego z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego - dla części I. 2. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikaty dla wzorcowych materiałów opisanych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego - dla części I. 3. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta lub odpowiedni fragment instrukcji obsługi wagi analitycznej oraz opis techniczny producenta reduktora dwustopniowego do azotu z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiajacego - dla części II

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów w umowie z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów w umowie z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów w umowie z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5. Na podstawie art. 144 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichpw.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41 - 803 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41 - 803 Zabrze, pok. nr 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest z projektu nr POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł projektu: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 - Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 - Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i publicznych środków krajowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznego porozymetru rtęciowego wraz ze szkoleniem pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Aparat musi być urządzeniem produkowanym seryjnie (nie prototypem oraz nie wersją specjalną). 3. Aparat musi być kompletny, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 4. Aparat musi być dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 5. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym do instalacji i uruchomienia aparatu, jednak w terminie nie późniejszym niż określonym w pkt. 9 SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kompletnego szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aparatu. Szkolenie obejmować będzie minimum 3 osoby. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić jednodniowe kontrolne szkolenie w okresie jednego miesiąca od daty szkolenia podstawowego. 9. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na aparaturę wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz z urządzeniem. 10. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania aparatu chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce lub innych krajach Unii Europejskiej, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 12. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 13. Wraz z dostawą aparatu Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 14. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta lub odpowiedni fragment instrukcji obsługi automatycznego porozymetru rtęciowego z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 15. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikaty dla wzorcowych materiałów opisanych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 16. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej dla każdej z Części: 16.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 16.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określone w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 16.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski zgodnie z zapisami pkt. 10.3.8. SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie dodatkowe do automatycznego porozymetru rtęciowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferowane wyposażenie dodatkowe musi być fabrycznie nowe. 2. Waga analityczna musi posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Waga analityczna musi być kompletna, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów przez Wykonawcę oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 4. Wyposażenie dodatkowe musi być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 5. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym do instalacji i uruchomienia wyposażenia dodatkowego, jednak w terminie nie późniejszym niż określonym w pkt. 9 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 7. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na wyposażenie dodatkowe wynosi minimum 24 miesiące od bezusterkowego zakończenia instalacji na warunkach szczegółowo określonych w dokumentach gwarancyjnych dostarczonych wraz z urządzeniami. 8. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzeń chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce lub innych krajach Unii Europejskiej, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 10. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 11. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 12. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta lub odpowiedni fragment instrukcji obsługi wagi analitycznej oraz opis techniczny producenta reduktora dwustopniowego do azotu z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 4 SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej dla każdej z Części: 13.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 13.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określone w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 13.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski zgodnie z zapisami pkt. 10.3.8. SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw części do pracy automatycznego porozymetru rtęciowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferowany zestaw części musi być fabrycznie nowy. 2. Zestaw części musi być dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 3. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego). 4. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na zestaw części wynosi minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej dla każdej z Części: 5.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 5.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określone w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. 5.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski zgodnie z zapisami pkt. 10.3.8. SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 31.66.00.00-0, 34.31.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.