eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Docieplenie ścian i stropodachu wraz z wymianą okien, dostosowaniem wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczeń budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Opole Lubelskie: Docieplenie ścian i stropodachu wraz z wymianą okien, dostosowaniem wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczeń budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskim
Numer ogłoszenia: 45847 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276767 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Kultury, ul. Lubelska 30, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272567, faks 81 8272578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian i stropodachu wraz z wymianą okien, dostosowaniem wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczeń budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opolu Lubelskiem zlokalizowanego na działce nr ew.412 przy ul. Długiej 17. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następującego zakresu robót: 1) Docieplenie dachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulowanej wełny mineralnej gr.14 cm o pow. 168,453 m2; 2) Wymiana orynnowania i obróbek blacharskich: a) Rynny dachowe 18,80 m; b) Rury spustowe 22,60 m; c) Obróbki blacharskie, podokienniki zewnęrzne 47,134 m2; 3) Demontaż nieczynnych urządzeń na dachu; 4) Remont kominów; 5) Remont instalacji odgromowej; 6) docieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu: a) płytami styropianowymi frezowanymi grubości 16 cm o pow. 64, 50 m2, b) płytami styropianowymi frezowanymi grubości 6 cm o pow. 115,29 m2, po zdemontowaniu istniejącego ocieplenia c) płytami z pianki poliuretanowej o gr. 6 cm o pow. 237,05 m2; d) płytami styropianowymi frezowanymi o gr. 2 cm o pow. 66,26 m2 (na ościeżach okiennych, gzymsie); 7) docieplenie żyletek: a) płytami z pianki poliuretanowej o gr. 6 cm o pow. 65,57 m2; b) płytami styropianowymi grubości 1 cm o pow. 100,88 m2, 8) docieplenie ścian fundamentowych wraz z remontem opasek kapilarnych i odpływów - poniżej cokołu: a) płytami z pianki poliuretanowej o gr. 6 cm o pow. 115,88 m2; b) izolacja pionowa ścian fundamentowych papą termozgrzewalną jednowarstwowe, z zagruntowaniem roztworem asf. (na izolacji termicznej) o pow. 41,90 m2; c) wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mozaikowego o pow. 73,98 9) wymiana stolarki okiennej: a) okna z tworzyw sztucznych o wym. 565x1435 mm - 58 szt. b) okna z tworzyw sztucznych o wym. 565x1435 mm - 32 sz. oraz 600x900 mm - 1 szt., szyba antywłamaniowa P4, okucie antywłamaniowe. 10) wykonanie dostosowania wejścia głównego do budynku dla osób niepełnosprawnych polegającego na rozbiórce istniejącego wiatrołapu wraz z podestem i schodami zewnętrznymi oraz budowie podestu oraz schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych na działce nr ew. 411 i nr ew. 412; 11) wykonanie zabezpieczenia przyłącza wodociągowego zlokalizowanego na działce nr ew. 411, w związku z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych do budynku; 12) wykonanie remontu części pomieszczeń wewnątrz budynku tj : hallu, WC na wszystkich kondygnacjach, WC dla niepełnosprawnych na parterze, klatki schodowej, czytelni na parterze. Remont w odniesieniu do poszczególnych pomieszczeń będzie polegał na: a) Remont hallu: Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne: - usunięcie istniejącej posadzki pcv, - wyrównanie istniejącego podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max ~1.0cm), - położenie posadzki z gresu antypoślizgowego, kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem, - usunięcie istniejącej boazerii w hallu oraz na wszystkich kondygnacjach klatki schodowej (wysokość boazerii - 152cm, powierzchnia - 64,0m2), - usunięcie boazerii z sufitu hallu (powierzchnia - 20,2m2), - przeniesienie hydrantu przeciwpożarowego z WC do hallu, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - otynkowanie bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej, - pomalowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną, b) Remont WC ogólnodostępnego (wszystkie kondygnacje): Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne: - połączenie istniejących WC poprzez wyburzenie otworu drzwiowego w ściance działowej, - zamurowanie jednych drzwi wejściowych, - wykonanie ścianki z otworem drzwiowym do kabiny (wysokość ścianki - 210cm), - skucie istniejącej terakoty, - skucie istniejącej glazury wraz z nadmiarem tynku, (glazura do wysokości 145cm), - wykonanie kratki ściekowej oraz szybko złączki obok pisuaru, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wymiana pionów kanalizacyjnych wraz z podejściami, - wykonanie instalacji wod - kan wraz z osprzętem sanitarnym, - zamurowanie otworów wentylacyjnych i ponowne przekucie na wysokości 15cm poniżej sufitu podwieszanego (WC na parterze), - wykonanie połączenia kratki pionu wentylacyjnego z nową kratką wykonaną w suficie podwieszanym (I-sze i II-gie piętro), - otynkowanie ościeży, bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej, - wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max.1,0cm), - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z użyciem tzw. płynnej folli, należy wykonać krzyżowo w dwu warstwach, - położenie gresu, wybranego przez Inwestora, - położenie nowej glazury do wysokości 2.0m, - montaż nowych drzwi zewnętrznych (EI30 z samozamykaczem), - montaż drzwi wewnętrznych, - wykonanie sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym z płyt g-k wodoodpornych (spód sufitu na wysokości 2,5m), - malowanie ścian powyżej glazury oraz sufitu, - dostawa i montaż nowych urządzeń sanitarnych, - dostawa i montaż elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody, - zainstalowanie mechanicznego wspomagania wentylacji zintegrowanego z włącznikiem światła, wyposażonego w czujnik ruchu i opóźnienie czasowe, - dostawa i zainstalowanie elektrycznych suszarek do rąk, - montaż lustra, uchwytów na papier toaletowy i ręcznik wraz z dostawą c) WC dla osób niepełnosprawnych (parter): Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne: - zamurowanie istniejącego przejścia pomiędzy czytelnią a pomieszczeniem socjalnym, - wykonanie nadproża nad projektowanym otworem drzwiowym, - wykucie otworu drzwiowego, - obudowanie nadproża płytą g-k wodoodporną, - doprowadzenie instalacji sanitarnych i wodociągowych do pomieszczenia, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - zamurowanie istniejącego otworu wentylacyjnego i przekucie ponowne poniżej projektowanego sufitu podwieszanego, - otynkowanie ościeży, bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej, - wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max.1,0cm), - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z użyciem tzw. płynnej folli, należy wykonać krzyżowo w dwu warstwach, - położenie gresu (wybranego przez Inwestora), - położenie glazury na ścianach (do wysokości 2.0m), - wykonanie sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym z płyt g-k wodoodpornych (spód sufitu na wysokości 2,5m), - malowanie ścian powyżej glazury i sufitu, - montaż nowych drzwi (EI30 z samozamykaczem), - montaż nowych urządzeń sanitarnych wraz z uchwytami, - montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody, - zainstalowanie mechanicznego wspomagania wentylacji zintegrowanego z włącznikiem światła, wyposażonego w czujnik ruchu i opóźnienie czasowe, - zainstalowanie elektrycznej suszarki do rąk, - montaż lustra, uchwytów na papier toaletowy i ręcznik, d) Remont czytelni: Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne: - poszerzenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nadproża, - obudowanie nadproża płytą g-k, - otynkowanie ościeży, - montaż nowych drzwi (EI30 z samozamykaczem), - modernizacja instalacji elektrycznej polegająca na wymianie włączników i gniazd wtykowych, - usunięcie istniejącej wykładziny na podłodze, - wyrównanie istniejącego podłoża wylewką samopoziomującą (grubość max ~1.0cm), - pomalowanie ścian farbą emulsyjną (kolorystyka po uzgodnieniu z Inwestorem), - ułożenie nowej wielowarstwowej wykładziny PCV, o klasie ścieralności przyjętej dla użyteczności publicznej, Uwaga: wykładzinę należy wywinąć na ściany pomieszczenia. e) Montaż balustrady: Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne: - demontaż istniejącej balustrady, - montaż słupków projektowanej balustrady - rozstaw wg części rysunkowej, - montaż pozostałych elementów metodą spawania pachwinowego, f) Wymiana drzwi w czytelni II-gie piętro: Wykonanie robót obejmuje następujące czynności technologiczne: - demontaż istniejących drzwi, - poszerzenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nadproża, - obudowanie nadproża płytą g-k, - otynkowanie ościeży, - montaż nowych drzwi (EI30 z samozamykaczem), 2. Budynek, w którym zlokalizowana jest Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna składa się z 2 części. Część północna jest zlokalizowana na wysokości pierwszego pietra, podtrzymywana przez osiem słupów żelbetowych. Zamówienie publiczne obejmuje południową część budynku stanowiącą zwartą bryłę i posiadająca: 1) 3 kondygnacje nadziemne, 2) Całkowite podpiwniczenie; 3) Dach jednospadowy, stropodach wentylowany pokryty papą, bez poddasza; 4) Długość całkowita budynku 18,93 mb, szerokość budynku 9,37 mb, wysokość budynku: przed wejściem głównym - 11,50 mb, przed wejściem bocznym - 12,70 mb; 5) Powierzchnia zabudowy 177,37 m2, kubatura budynku około 2.128 m3, powierzchnia użytkowa Biblioteki podlegająca przebudowie - 492 m2.; 6) Obiekt jest wyposażony w instalacje wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, odgromową. 3. Zakres robót budowlanych określony jest w przedmiarach robót (które stanowią materiał pomocniczy) w załączniku nr 8a - 8d do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9a - 9 d do SIWZ i poszczególnych branżowych projektach budowlano - wykonawczych - załącznik nr 9 e - 9g do SIWZ. 4. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : - zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - organizacji i zagospodarowania placu budowy. Teren, na którym zlokalizowana jest inwestycja posiada bardzo małe gabaryty, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić sobie odpowiedni teren na zagospodarowanie zaplecza budowy. Nie przewiduje się magazynowania materiałów budowlanych, sprzętu na placu budowy. Nie przewiduje się podczas wykonywania robót budowlanych wyłączenia działalności placówki, w związku z powyższym Wykonawca winien zabezpieczyć teren budowy oraz prowadzić roboty w sposób zapewniający dostęp użytkowników do obiektu Biblioteki Publicznej. W awaryjnych przypadkach wymagających specjalnego zabezpieczenia obiektu Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym warunki dostępu do obiektu. W przypadku wymiany okien Wykonawca jest obowiązany do wymiany okien w danym pomieszczeniu w ciągu jednego dnia, nie dopuszcza się pozostawania pomieszczenia bez zamontowanej stolarki okiennej. - ubezpieczenia budowy, - odtworzenia do stanu pierwotnego dróg, dojazdów do placu budowy oraz terenu po wykonanych robotach. Wykonawca winien na bieżąco porządkować plac budowy, nie dopuszczać do zalegania śmieci i materiałów pochodzących z rozbiórki. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca usunie z placu budowy na swój koszt i podda utylizacji zgodnie z odpowiednimi przepisami. - współpracy z Dyrektorem Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim oraz kierownikiem Biblioteki w zakresie organizacji robót, ustalania planowanych terminów realizacji poszczególnych robót budowlano montażowych, sposobu specjalnego zabezpieczenia obiektu w związku z prowadzonymi robotami; - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. - sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku; - sporządzenia pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych; - sporządzenia pomiarów skuteczności działania wentylacji. UWAGA: Każdy z Wykonawców powinien zapoznać się załączoną do SIWZ dokumentacją projektową. Z uwagi na specyfikę obiektu poddawanego przebudowie Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac nie przewidzianych w przedmiarze robót, koniecznych jednak do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu budowy. 5. Podczas prowadzenia robót muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych. 6. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. 7. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 8. Wykonawca do realizacji zamówienia winien stosować materiały nowe, dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz posiadające wszelkie prawem określone dopuszczenia i certyfikaty, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zamówienia jest dofinansowana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Programu Wieloletniego Kultura + Priorytet Bibliotek+. Infrastruktura Bibliotek..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Janusz Sobaszek, ul. Kopernika 4/28,, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302814,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271534,40

  • Oferta z najniższą ceną: 271534,40 / Oferta z najwyższą ceną: 450057,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.