eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Warszawa: Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 458476 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego , ul. Konwiktorska 3/5, 00-217 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6280712, 603862090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych w zakresie pochówku na rzecz osób zmarłych, którym Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, zobowiązany jest zapewnić sprawienie pogrzebu stosownie do postanowień art. 17 ust. 1 pkt. 15 i art. 44 ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.) oraz uchwały LX/1840/2009 Rady m. st. Warszawy z 27.08.2009r. dotyczącej zasad sprawiania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebów realizowanych przez m. st. Warszawę. 2. Zamawiający szacuje liczbę pochówków w okresie: - część nr 1 - od daty podpisania umowy do 31.12.2013r. na poziomie ok. 9 pogrzebów - i taką liczbę należy przyjąć do wyliczenia ceny oferty. - część nr 2 - od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. na poziomie ok. 42 pogrzebów - i taką liczbę należy przyjąć do wyliczenia ceny oferty. 3. Szczegółowy opis PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. 4. Zamawiający, ze względu na szczególny charakter PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przewidywanej wielkości zamówienia w zależności od rzeczywistej wielkości potrzeb. Podana wielkość nie wiąże Wykonawcy do realizacji całości PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i nie przysługuje mu z tego tytułu żadne roszczenie wobec Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: - część nr 1 - 600,- zł (słownie: sześćset złotych), - część nr 2 - 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na dwa zadania łącznie, wartość wadium należy również traktować łącznie. w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ilości: - część nr 1 - nie mniej niż 9 pochówków w kwartale, o wartości nie mniejszej niż 20.000,- zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ; - część nr 2 - nie mniej niż 42 pochówków rocznie, o wartości nie mniejszej niż 90.000,- zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodem należytego wykonania usług mogą być referencje, listy referencyjne, rekomendacje, pisma, protokoły odbiorów wykonanych zamówień. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa zadania łącznie, warunek należy spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy. że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - załącznik nr 8.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi ważne opłacone ubezpieczenie dla sumy gwarancyjnej: - część nr 1 - nie mniejszej niż 20.000,- zł brutto - część nr 2 - nie mniejszej niż 90.000,- zł brutto W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa zadania łącznie, warunek należy spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodem należytego wykonania usług mogą być referencje, listy referencyjne, rekomendacje, pisma, protokoły odbiorów wykonanych zamówień.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: - zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jej treścią i celem, - zwiększenia lub zmniejszenia szacowanej liczby pochówków; - zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym lub wynika ze zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; - wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § umowy, również może ulec zmianie; 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 podlega unieważnieniu. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - pok. 128.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych w zakresie pochówku na rzecz osób zmarłych, którym Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, zobowiązany jest zapewnić sprawienie pogrzebu stosownie do postanowień art. 17 ust. 1 pkt. 15 i art. 44 ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.) oraz uchwały LX/1840/2009 Rady m. st. Warszawy z 27.08.2009r. dotyczącej zasad sprawiania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebów realizowanych przez m. st. Warszawę. 2. Zamawiający szacuje liczbę pochówków w okresie: - część nr 1 - od daty podpisania umowy do 31.12.2013r. na poziomie ok. 9 pogrzebów - i taką liczbę należy przyjąć do wyliczenia ceny oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych w zakresie pochówku na rzecz osób zmarłych, którym Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, zobowiązany jest zapewnić sprawienie pogrzebu stosownie do postanowień art. 17 ust. 1 pkt. 15 i art. 44 ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zm.) oraz uchwały LX/1840/2009 Rady m. st. Warszawy z 27.08.2009r. dotyczącej zasad sprawiania pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebów realizowanych przez m. st. Warszawę. - część nr 2 - od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. na poziomie ok. 42 pogrzebów - i taką liczbę należy przyjąć do wyliczenia ceny oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.