eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Wymiana okien w mieszkaniowym zasobie gminy Miasto Zduńska Wola, którego inwestorem jest gmina Miasto Zduńska Wola, w imieniu którego działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Zduńska Wola: Wymiana okien w mieszkaniowym zasobie gminy Miasto Zduńska Wola, którego inwestorem jest gmina Miasto Zduńska Wola, w imieniu którego działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy.
Numer ogłoszenia: 458436 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. , ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232449, faks 043 8232449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-zlotnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Złotnicki Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w mieszkaniowym zasobie gminy Miasto Zduńska Wola, którego inwestorem jest gmina Miasto Zduńska Wola, w imieniu którego działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w mieszkaniowym zasobie gminy Miasto Zduńska Wola, którego inwestorem jest gmina Miasto Zduńska Wola, w imieniu którego działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy. Demontaż starej stolarki otworowej, dostarczenie i montaż stolarki otworowej z profili PCV, w kolorze białym w budynkach, zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Wymiary stolarki otworowej podane w Załączniku 6 są wymiarami ustalonymi przez Inwestora zastępczego. Przed przystąpieniem do złożenia ofert Inwestor zastępczy zaleca dokonać oględzin stolarki w celu ich ewentualnego zweryfikowania pomiarów aby dochować wymogów technologicznych montażu stolarki otworowej. Szerokość szprosu powinna odpowiadać szerokości danego skrzydła. W oknach z górnym naświetlem nie przewiduje się szprosu. Do przetargu należy zgłaszać stolarkę z PCV spełniającą odpowiednie walory bezpieczeństwa, jakościowe i estetyczne zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Elementy stolarki powinny spełniać wymagania określone w obowiązujących Polskich Normach, posiadać certyfikat zgodności z Polskimi Normami i aprobatą techniczną, posiadać aktualne aprobaty ITB, PZH i być wbudowane zgodnie z art. 10 Prawa Budowlanego. W zakresie montażu okien należy uwzględnić wszystkie niezbędne elementy i czynności, piankę poliuretanową, parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lub z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, parapety wewnętrzne w miejscach wskazanych w Załączniku nr 6, rozkucie lub zamurowanie otworów okiennych, uzupełnienie tynku i malowanie do określonego koloru ościeży, zabezpieczenie pomieszczeń mieszkalnych w trakcie prac i sprzątanie po wykonanych robotach. Demontaż starej stolarki otworowej może zostać przeprowadzony bez odzysku ościeżnic (ram) okiennych i skrzydeł, a jej wywiezienie i utylizacja leży w gestii Wykonawcy. Cena oferty uwzględnia niezbędne wymiany i naprawy nadproży okiennych. Stolarka otworowa powinna spełniać wymagania PN-EN 10085 i cechować się poniższymi parametrami: 1. nie mniej niż pięciokomorowe profile z wysokoudarowego PCV w kolorze białym, 2. okucia obwiedniowe z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle z blokadą R/U, 3. szklona szybami zespolonymi jednokomorowymi o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,1 W/(m2 * K), wypełnione argonem, 4. izolacyjność akustyczną ze wskaźnikiem Rw nie niższym niż 30 dB, 5. szczelność na przeciekanie wody opadowej klasy 4A, 6. wbudowanie okien powinno być wykonane zgodnie z instrukcją Producenta, która winna być dostarczona do każdej partii wyrobów przekazywanych Zamawiającemu, wraz z zastosowaniem materiałów przez niego wskazanych, Ponadto okna i drzwi balkonowe powinny być pakowane, przechowywane i transportowane zgodnie z obowiązującą PN 050000. Do dostarczanych odbiorcy okien i drzwi balkonowych powinna być dołączona informacja zawierająca, co najmniej następujące dane: - nazwę i adres producenta, - nazwę systemu, - dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła i klasę akustyczną, - klasę kształtowników z nieplastyfikowanego PVC z uwagi na grubość ścianek wg PN-EN, - nr Aprobaty Technicznej ITB, - nr dokumentu dopuszczającego do obrotu i stosowania w budownictwie. Kształty i podziały nowych okien należy dostosować do elewacji budynku lub do okien wcześniej wymienionych w istniejące otwory. W razie konieczności należy zastosować systemowe poszerzenia. W przypadku okien z węgarkami powstałe szczeliny o szerokości powyżej 3 cm należy wypełnić systemowymi poszerzeniami lub zamurować do wymiarów montowanej stolarki otworowej. W przypadku wystąpienia obniżeń parapetów wewnętrznych należy również zastosować poszerzenia systemowe. Skrzydła okienne powinny posiadać funkcję rozwierną a przynajmniej jedno ze skrzydeł rozwierno-uchylną. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lub blachy stalowej ocynkowanej powlekanej. Średnia szerokość parapetów zewnętrznych, którą należy przyjąć podczas kalkulacji wynosi ok. 20 cm w rozwinięciu. Parapety zewnętrzne muszą być zamontowane do wszystkich wymienionych okien, ponieważ przy demontażu okien stare parapety ulegają zniszczeniu. Parapety wewnętrzne w kolorze białym, a ich szerokość w starym budownictwie dostosowana będzie do indywidualnych warunków okna wskazanego w Załączniku do którego należy zamontować parapet wewnętrzny . Sposób wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia określa Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium : - w wysokości - 400,00 zł 2 Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej- poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3 Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Inwestora Zastępczego nr 08 1240 3305 1111 0000 2936 0048 w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Zduńskiej Woli.4 Wadium zostanie zwrócone: a. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. b. wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5 Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert - co oznacza, iż przed terminem określonym w punkcie 14.10 SIWZ wadium musi znajdować się na rachunku Inwestora Zastępczego działającego w imieniu Zamawiającego. 6 W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy załączyć do oferty w taki sposób, aby możliwe było jego wyłączenie na wniosek Wykonawcy bez naruszania zwartości oferty. 7 W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny (gwarancja bankowa, polisa ubezpieczeniowa) powinien zawierać stwierdzenie: -wystawca zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zawierające uzasadnienie wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych - lub o podobnej treści. Okres ważności tego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu składania ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat trzech zamówień na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie w którym złoży ofertę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane. Wykaz robót budowlanych może przedłożyć jeden z wspólnie występujących wykonawców jeśli spełnia warunek samodzielnie. Jeżeli wykonawcy spełniają ten warunek łącznie - przedkładają wspólny wykaz, który łącznie potwierdza spełnienie warunku podpisany przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnika.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania potencjału technicznego Zamawiający nie określa się szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Przy wykazywaniu spełnienia tego warunku Wykonawca nie może powoływać się na potencjał innego podmiotu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia polisę składa każdy z wykonawców z tym iż kwota jego polisy musi być proporcjonalna co zakresu prac które będzie wykonywał a ich łączna suma nie mniejsza niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- załącznik nr 1 - formularz oferty,- załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 - załącznik nr 4 - oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia. - Załącznik nr 5 - wzór umowy- załącznik nr 6 - wykaz stolarki do wymiany .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1 na skutek niekorzystnych dla jakości robót warunków atmosferycznych, lub konieczności wykonania zamówień dodatkowych termin zakończenia robót ulegnie przedłużeniu 2.zmiany pierwotnie przyjętych do realizacji materiałów, lub sposobu wykonania - wykonanie robot zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp z o. o w Zduńskiej Woli ul. Kościelnej 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp z o. o w Zduńskiej Woli ul. Kościelnej 8, pokój nr 3, I piętro (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.