Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Szczytno: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2014 r. do dnia 31 grudzień 2014 r.
Numer ogłoszenia: 458354 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie , Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 29 34, faks 89 624 37 96.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2014 r. do dnia 31 grudzień 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2014 r. do dnia 31 grudzień 2014 r. 2. Zakres Zamówienia obejmuje następujące części: A. Część 1- w zakresie instalacji elektrycznych B. Część 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w trybie zamówienia z wolnej ręki (art.67 ust.1 pkt 6), stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, w przypadku, gdy zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone po podpisaniu przez strony odrębnej umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 50.70.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykaz wykonanych robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum 1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie poszczególnych zadań, każda o wartości minimum dla poszczególnych części (zadań): 10.000 zł brutto dla Zadania Nr 1- w zakresie instalacji elektrycznych 60.000 zł brutto dla Zadania Nr 2- w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym 2) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa . Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego -spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje i dołączy do oferty: 1) oświadczenie wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 2a do SIWZ KT/A/2014, że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają w przypadku: a) Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych - kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie: konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. b) Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym - wymagane kwalifikacje, w tym uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 2) dołączenie do oferty kopii w/w dokumentów W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunki mogą oni spełnić łącznie. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego -spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych (wymagane minimum 1) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie poszczególnych zadań, każda o wartości minimum dla poszczególnych części (zadań): 10 000 zł brutto dla Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych 60 000 zł brutto dla Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa . 2) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ( W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane objęte zamówieniem zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wykazu wykonanych robót budowlanych ( zgodnie z § 1.1 pkt 2. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. Nr 0 poz. 231) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunki mogą oni spełnić łącznie. 3) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem Nr 2a -do SIWZ że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają w przypadku: a) Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych - kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie: konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. b) Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym - wymagane kwalifikacje, w tym uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunki mogą oni spełnić łącznie. 4) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem Nr 2a -do SIWZ 2. Ponadto w celu podpisania Umowy wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż dla poszczególnych części (zadań): 10 000 zł dla Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych, 20 000 zł dla Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym. 3. Dokumenty, jakich Zamawiający żąda od Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej specyfikacji. 5. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, określonych w pkt. VI spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania zgodnie z Art. 24 ust. 2 pkt. 4) Ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (o ile dotyczy) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie, Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno. Zamawiający przekazuje specyfikację istotnych warunków zamówienia w terminie 5 dni na wniosek wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie, Nowe Gizewo 16/1, 12-100 Szczytno w sekretariacie- pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2014 r. do dnia 31 grudzień 2014 r. w zakresie Części 1- instalacje elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia wg SIWZ KT/A/2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2014 r. do dnia 31 grudzień 2014 r. w zakresie Części 2- instalacje sanitarne i w zakresie ogólnobudowlanym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia wg SIWZ KT/A/2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.21.14-6, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Modernizacja dróg powiatowych o nawierzchni gruntowo-żwirowej na terenie gminy Dźwierzuty, gminy Pasym i gminy Jedwabno
- Dostawy chemii basenowej
- Dostawa materiałów hydraulicznych
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Konserwacja uszkodzonych i przeciekających obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz kominów I Liceum Ogólnokształcącego im. B. Limanowskiego w Warszawie, ul. Felińskiego 15
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.