eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierbieszów › Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych w Skierbieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Skierbieszów: Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych w Skierbieszowie
Numer ogłoszenia: 45799 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierbieszów, Rynek 1, 22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6213670, fax 084 6213670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.bip.mbnet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych w Skierbieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych w Skierbieszowie ( powiat zamojski ). Technologia wykonania obejmuje kompleks obiektów i urządzeń w oparciu o reaktor biologiczny BC 120-1850 w technologii BIO - COM, który przeznaczony będzie dla systemu kanalizacyjnego gminy Skierbieszów obejmującego swym zasięgiem 400 dostawców ścieków. Dostawcami ścieków będą gospodarstwa domowe, szkoły publiczne i inne tego typu zakłady i instytucje. Projekt wykonania oczyszczalni zawiera roboty technologiczne, ogólno budowlane, rozbiórkowe i montażowe, oraz instalacje elektryczne i sanitarne. Zakres robót technologicznych obejmuje: - Wykonanie instalacji technologicznej z tworzywa sztucznego, oraz elementów ze stali kwasoodpornej A4, - Wykonanie punktu zlewnego ścieków dowożonych, - Wykonanie zbiornika uśredniającego, - Wykonanie komory kraty koszowej, - Wykonanie zespołu automatyki, - Wykonanie zbiornika osadu nadmiernego, - Wykonanie innych urządzeń i prac towarzyszących w tego typu obiektach wg dokumentacji technicznej, Zakres robót budowlanych obejmuje: - Rozebranie konstrukcji zbiorników stalowych, wraz z ich transportem we wskazane miejsce składowania, - Demontaż kanałów sanitarnych wyłączonych z eksploatacji na terenie oczyszczalni, - Demontaż studni rewizyjnych, - Demontaż innych pozostałych elementów towarzyszących, - Wykonanie sześciu nowych kontenerów z prefabrykowanych płyt wielowarstwowych firmy ALGECO wraz urządzeniami towarzyszącymi lub równoważnych, - Wykonanie innych urządzeń specjalistycznych służących poprawie jakości i większej sprawności oczyszczalni wg dokumentacji technicznej, - Dostawę i montaż wszystkich innych urządzeń towarzyszących zawartych w projekcie, - Wykonanie drogi dojazdowej wraz z chodnikiem i infrastrukturą towarzyszącą, - Ogrodzenie całego terenu oczyszczalni siatką z drutu stalowego, Zakres robót sanitarnych obejmuje: - Wykonanie rurociągów sanitarnych średnicy 20 i 25 mm o łącznej długości 46 mb wraz z elementami i urządzeniami towarzyszącymi, - Sieci wodociągowe o łącznej długość i średnicy rur wg dokumentacji technicznej, wraz z elementami i urządzeniami towarzyszącymi, - Wykonanie dwóch hydrantów pożarowych, nadziemnych DN 80mm, - Prace ziemne przy wykonywaniu poszczególnych zadań opracowanych w projekcie, - Wykonanie armatury i innych przyborów sanitarnych wg dokumentacji technicznej, - Wykonanie prób szczelności całej instalacji sanitarnej, - Wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej i grawitacyjnej obiektu, - Wykonanie innych urządzeń instalacyjnych i prac towarzyszących przy budowie tego typu obiektu wg dokumentacji technicznej, Zakres robót instalacji elektrycznych obejmuje: - Wykonanie linii oświetlenia obiektów oczyszczalni i terenu do niej przyległego, - Montaż słupów i opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych, - Demontaż i wymianę kabli wielożyłowych o łącznej długości 16 mb, - Montaż nowych kabli wielożyłowych, - Montaż 7 tablic rozdzielczych, - Badania linii kablowych. Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej dostępnej w siedzibie Zamawiającego. Z uwagi na fakt, że Zamawiający na etapie opracowania dokumentacji dokonał wyboru technologii oczyszczalni, wybierając wariant optymalny dla warunków terenowych przedmiotowej inwestycji, kosztów eksploatacji i niezawodnego działania - przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29.ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych spełniających wymagane parametry techniczne bez zmian w technologii oczyszczalni ścieków. Równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić autor dokumentacji technicznej. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie technologii oczyszczalni ścieków (tj. zastosowanie równoważnych urządzeń) muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli /Wykaz urządzeń równoważnych/ i dołączone do oferty Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i armatura są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złoża potwierdzające je dokumenty: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień a.na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda, aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a.w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych ( rozpoczętych i zakończonych)w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. b.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c.Udokumentują, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien dysponować osobami na stanowiska: kierowników robót: ogólnobudowlanych i konstrukcyjnych - 1osoba, drogowych - 1 osoba, sanitarnych - 1 osoba, technologicznych - 1 osoba Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w którym wykaże ww. osoby oraz dołączy kopie ich uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do izby samorządu zawodowego. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz złoży oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 6 do SIWZ 4)Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: a.Na potwierdzenie spełnienia warunku 4) wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy sporządzony wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. b)Wypełniony formularz kalkulacja ceny oferty sporządzony wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców. d)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. e)Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 6 do SIWZ f)Potwierdzenie wniesienia wadium. g)Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt V SIWZ. h)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dołączony do SIWZ przedmiar robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierbieszow.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów pok. Nr 13.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.