eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cmolas › Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów biorących udział w projekcie pn.Gimnazjalista na 5 w Publicznym Gimnazjum w Cmolasie realizowanym przez Publiczne Gimnazjum im. ks. Wojciecha Borowiusza w Cmolasie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Cmolas: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów biorących udział w projekcie pn.Gimnazjalista na 5 w Publicznym Gimnazjum w Cmolasie realizowanym przez Publiczne Gimnazjum im. ks. Wojciecha Borowiusza w Cmolasie.
Numer ogłoszenia: 457930 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Cmolasie , Cmolas 269, 36-105 Cmolas, woj. podkarpackie, tel. 17 283 77 08, faks 17 283 77 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgcmolas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa - Zespół Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów biorących udział w projekcie pn.Gimnazjalista na 5 w Publicznym Gimnazjum w Cmolasie realizowanym przez Publiczne Gimnazjum im. ks. Wojciecha Borowiusza w Cmolasie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu: Gimnazjalista na 5 w Publicznym Gimnazjum w Cmolasie w klasach I - III Publicznego Gimnazjum im. ks. Wojciecha Borowiusza w Cmolasie, która jest częścią Zespołu Szkół w Cmolasie, w terminie od podpisania umowy do 30.06.2013 r. Zamówienie podzielone jest na 32 części, z których każda będzie oceniana odrębnie. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie następujących zajęć: Część nr 1. Prowadzenie zajęć z koła języka angielskiego 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 2. Prowadzenie zajęć z kółka informatycznego I grupa 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 3. Prowadzenie zajęć z kółka informatycznego II grupa 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 4. Prowadzenie zajęć z koła matematycznego I grupa 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 5. Prowadzenie zajęć z koła matematycznego II grupa 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 6. Prowadzenie zajęć z koła języka polskiego I grupa 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 7. Prowadzenie zajęć z koła języka polskiego II grupa 64 godz. lekcyjne w jednej grupie (32h zajęć stacjonarnych+32h zajęć e-learningowych), Część nr 8. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego I grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 9. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego II grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 10. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego III grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 11. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego IV grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 12. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki I grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 13. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki II grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 14. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki III grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 15. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki IV grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 16. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego I grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 17. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego II grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 18. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego III grupa, 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 19. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z geografii 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 20. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 21. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 22. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki I grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 23. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki II grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 24. Prowadzenie zajęć dla uczniów z dysleksją 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 25. Prowadzenie zajęć dla uczniów z dysortografią 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 26. Prowadzenie zajęć dla uczniów z dysgrafią 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 27. Prowadzenie zajęć dla uczniów z dyskalkulacją 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 28. Prowadzenie zajęć dla uczniów z terapii z orzeczeniem o kształceniu specjalnym 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 29. Prowadzenie zajęć pedagogiczno - psychologicznych kreowanie osobowości I grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 30. Prowadzenie zajęć pedagogiczno - psychologicznych kreowanie osobowości II grupa 24 godz. lekcyjne w jednej grupie, Część nr 31. Prowadzenie zajęć z orientacji zawodowej dla uczniów klas III, I grupa 12 godz. lekcyjnych w jednej grupie, Część nr 32. Prowadzenie zajęć z orientacji zawodowej dla uczniów klas III, II grupa 12 godz. lekcyjnych w jednej grupie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, odpowiednio dla każdej części, iż osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia spełnia następujące wymagania odnośnie kwalifikacji i doświadczenia: a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz szczegółowe kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.) odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia. b) co najmniej roczne doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi w klasach szkół podstawowych lub gimnazjalnych w ostatnich trzech latach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach i na poniższych warunkach 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują. 3) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4) Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 5) Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgcmolas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Cmolasie, Cmolas 269, 36-105 Cmolas, sekretariat Zespołu Szkół w Cmolasie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Cmolasie, Cmolas 269, 36-105 Cmolas, sekretariat Zespołu Szkół w Cmolasie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.