Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Żory: Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Żory
Numer ogłoszenia: 457924 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Żory.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy - bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych: 1. sygnalizacje świetlne na skrzyżowaniach: a) ul. Katowicka (DK-81) - ul. Pszczyńska b) ul. Katowicka (DK-81) - ul. Leśna c) ul. Kościuszki (DK-81) - Aleja Zjednoczonej Europy d) ul. Rybnicka - Aleja Armii Krajowej e) Aleja Zjednoczonej Europy - ul. Dąbrowskiego f) Aleja Zjednoczonej Europy - ul. Osińska g) Aleja Zjednoczonej Europy - ul. Okrężna h) Aleja Armii Krajowej - ul. Folwarecka i) ul. Dworcowa - ul. Nad Rudą 2. sygnalizacje świetlne na przejściach dla pieszych a) ul. Wodzisławska (Rogoźna) b) ul. Wodzisławska (Rój) c) ul. Rybnicka (Rowień) d) ul. Mikołowska e) Aleja Niepodległości - Górne Przedmieście f) ul. Nowopszczyńska - ul. Wyzwolenia g) ul. Dąbrowskiego - SP 17 h) Aleja Jana Pawła II - Sąd i) ul. Kościuszki (DK-81) rejon ul. Pukowca 3. sygnalizacje świetlne ostrzegawcze na przejściach dla pieszych a) ul. Wodzisławska Rój przy OSP b) ul. Wolności - ciąg DK-81 ul. Katowicka c) Aleja Zjednoczonej Europy - SIGNFLASH ( 2 komplety) 4. Do wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia należeć będzie: konserwacja, przeglądy okresowe i utrzymanie należytego stanu technicznego urządzeń sygnalizacji, usuwanie awarii sygnalizacji, wymiana zużytych elementów oraz prace związane z modernizacją sygnalizacji. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji wynikające z niewłaściwej konserwacji sygnalizacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku przejęcia do eksploatacji nowo wybudowanych w trakcie trwania zamówienia sygnalizacji drogowych bądź przejęcia do eksploatacji istniejących sygnalizacji nie będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji, Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie uzupełniające
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota - 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w punkcie 3.1), których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 3.2) za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług związanych z bieżącym utrzymaniem sygnalizacji świetlnej o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. ( lub są wykonywane należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 3.3) za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do realizacji niniejszego zadania w postaci: a) samochód dostawczy min 3,5 t -2 szt. b) podnośnik koszowy -2 szt. c) piła do cięcia asfaltu - 1 szt d) kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny umożliwiający wykonanie napraw elementów sterowników i sprawdzanie modułów sterowniczych i systemu detekcji-1 szt. e) oprogramowanie do programowania i strojenia systemów wideo detekcji zainstalowanych na terenie miasta f) zestaw znaków drogowych, do prowadzenia prac w pasie drogowym i zabezpieczenia miejsc awarii sygnalizacji -2 kpl. g) zestaw awaryjnej sygnalizacji wahadłowej - 1 kpl. h) generator prądotwórczy - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 3.4) za spełniony, jeśli Wykonawca: 1) wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: a) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadających im uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i mogącym wykazać się aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) minimum 1 osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) w zakresie co najmniej obsługi, konserwacji i napraw oraz kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu do 1 kV, c) minimum 2 osoby posiadające ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) w zakresie co najmniej obsługi, konserwacji i napraw oraz kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu do 1 kV, d) minimum 2 osoby przeszkolone i posiadające kwalifikacje do samodzielnych przeglądów, napraw i programowania sterowników sygnalizacji, zabudowanych na terenie Gminy Żory, e) minimum 2 osoby przeszkolone w zakresie kierowania ruchem drogowym w sytuacjach awaryjnych. f) minimum 2 osoby przeszkolone i posiadające kwalifikacje do programowania i strojenia systemów wideo detekcji stosowanych na terenie miasta Żory Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w punkcie 3.5), których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Suma cen jednostkowych za usuwanie awarii i wymianę zużytych elementów - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przyczyna/okoliczności: wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa.Skutek -zmiana w umowie/aneks - zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. Przyczyna/okoliczności -zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek-zmiana w umowie/aneks - zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. Przyczyna/okoliczności - przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego w ramach realizacji zadania pn. "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Sportowymi i Mistrzostwa Sportowego im. Otylii Jędrzejczak w Żorach.
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Budowa dróg od Ronda Raciborskiego do skrzyżowania z ulicą Reja i do skrzyżowania z ulicą Rudzką w Żorach
- Malowanie pomieszczeń szkolnych w budynku nr 2 ul. Ks. Klimka7
więcej: przetargi w Żorach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.