eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie 2012/2013. Nr sprawy S-2710-26/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Ujsoły: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie 2012/2013. Nr sprawy S-2710-26/2012.
Numer ogłoszenia: 457542 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły , ul. Św. Huberta 2, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentują Ska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie 2012/2013. Nr sprawy S-2710-26/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie zimowym 2012/2013. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: 2.1. Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie leśnictw: Kiczora, Zwardoń, Sól, Rycerki, Praszywka, Plaskurówka, Bendoszka, Racza, Rycerzowa, Nickulina o łącznej długości 30,0 km oraz na terenie Składnicy Drewna w Rycerce. 2.2. Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie leśnictw: Gawłowskie, Okrągłe, Złatna, Glinka, Cicha, Petkówka, Danielka, Morgi o łącznej długości 30,0 km oraz parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. odśnieżanie dróg pasem o szerokości minimum 3,0 metra, 3.2. odśnieżanie istniejących mijanek oraz przylegających do drogi użytkowych składów drewna, 3.3. odśnieżanie parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2, 3.4. odśnieżanie dróg i placy na terenie Składnicy Drewna w Rycerce, 3.5. zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach poprzez rozsypywanie żużla dostarczonego przez Wykonawcę i składowanego w miejscach wyznaczonych przez właściwego terytorialnie leśniczego. 4. Szacunkowe ilości roboczogodzin pracy sprzętem oraz ilości żużla koniecznego do realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i 1.2. do SIWZ odpowiednio dla Części 1 i Części 2 zamówienia. 5. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zleceń przekazywanych pisemnie przez Zamawiającego lub upoważnionych właściwych terytorialnie leśniczych. 6. Wykonawca zobowiązany jest podjąć prace związane z realizacją zleceń częściowych w terminie do 6 godzin od przekazania zlecenia. 7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy żużel przed zamarzaniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie zimowym 2012/2013 takiego samego rodzaju jak zamówienia podstawowego w wielkości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.1. W Części 1 - 4 500 złotych. 1.2. W Części 2 - 4 500 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły - Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta : 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1. Dla Części 1 - wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie (potwierdzone dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie) polegające na wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg, obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum 140 000 złotych brutto. 2. Dla Części 2 - wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie (potwierdzone dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie) polegające na wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum 140 000 złotych brutto. II. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.2. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną usługę (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie) polegające na: 1. Dla Części 1 - wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum 140 000 złotych brutto. 2. Dla Części 2 - wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum 140 000 złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: 1. Dla Części 1 co najmniej: 1.1. 1 sztuką pługu klinowego, 1.2. 1 sztuką pługu patrolowego, 1.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 1.4. 1 sztuką koparko-ładowarki 1.5. 1 sztuką posypywarki, 1.6. 1 sztuką samochodu wywrotki, 2. Dla Części 2 co najmniej: 2.1. 1 sztuką pługu klinowego, 2.2. 1 sztuką pługu patrolowego, 2.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 2.4. 1 sztuką koparko-ładowarki 2.5. 1 sztuką posypywarki, 2.6. 1 sztuką samochodu wywrotki. II. W tym zakresie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.4. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1. Dla Części 1 co najmniej: 1.1. 1 sztuką pługu klinowego, 1.2. 1 sztuką pługu patrolowego, 1.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 1.4. 1 sztuką koparko-ładowarki 1.5. 1 sztuką posypywarki, 1.6. 1 sztuką samochodu wywrotki, 2. Dla Części 2 co najmniej: 2.1. 1 sztuką pługu klinowego, 2.2. 1 sztuką pług patrolowego, 2.3. 1 sztuką pług wirnikowego, 2.4. 1 sztuką, koparko-ładowarki 2.5. 1 sztuką posypywarki, 2.6. 1 sztuką samochodu wywrotki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1. Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 1.1. Dla Części 1 - 70 000 złotych. 1.2. Dla Części 2 - 70 000 złotych. 2. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż: 2.1. Dla Części 1 - 160 000 złotych. 2.2. Dla Części 2 - 160 000 złotych. II. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.5. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1. Dla Części 1: 1.1. środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 70 000 złotych. 1.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 160 000 złotych. 2. Dla Części 2: 2.1. środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 70 000 złotych. 2.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 160 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa. W takim przypadku WYKONAWCA poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2, 34-371 UJSOŁY pokój - sekretariat Nadleśnictwa Ujsoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie leśnictw: Kiczora, Zwardoń, Sól, Rycerki, Praszywka, Plaskurówka, Bendoszka, Racza, Rycerzowa, Nickulina o łącznej długości 30,0 km oraz na terenie Składnicy Drewna w Rycerce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie leśnictw: Kiczora, Zwardoń, Sól, Rycerki, Praszywka, Plaskurówka, Bendoszka, Racza, Rycerzowa, Nickulina o łącznej długości 30,0 km oraz na terenie Składnicy Drewna w Rycerce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. odśnieżanie dróg pasem o szerokości minimum 3,0 metra, 2.2. odśnieżanie istniejących mijanek oraz przylegających do drogi użytkowych składów drewna, 2.3 odśnieżanie dróg i placy na terenie Składnicy Drewna w Rycerce, 2.4. zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach poprzez rozsypywanie żużla dostarczonego przez Wykonawcę i składowanego w miejscach wyznaczonych przez właściwego terytorialnie leśniczego. 3. Szacunkowe ilości roboczogodzin pracy sprzętem oraz ilości żużla koniecznego do realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ. 4. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zleceń przekazywanych pisemnie przez Zamawiającego lub upoważnionych właściwych terytorialnie leśniczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest podjąć prace związane z realizacją zleceń częściowych w terminie do 6 godzin od przekazania zlecenia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy żużel przed zamarzaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie leśnictw: Gawłowskie, Okrągłe, Złatna, Glinka, Cicha, Petkówka, Danielka, Morgi o łącznej długości 30,0 km oraz parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie leśnictw: Gawłowskie, Okrągłe, Złatna, Glinka, Cicha, Petkówka, Danielka, Morgi o łącznej długości 30,0 km oraz parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. odśnieżanie dróg pasem o szerokości minimum 3,0 metra, 2.2. odśnieżanie istniejących mijanek oraz przylegających do drogi użytkowych składów drewna, 2.3. odśnieżanie parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2, 2.4. zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach poprzez rozsypywanie żużla dostarczonego przez Wykonawcę i składowanego w miejscach wyznaczonych przez właściwego terytorialnie leśniczego. 3. Szacunkowe ilości roboczogodzin pracy sprzętem oraz ilości żużla koniecznego do realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2. do SIWZ. 4. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zleceń przekazywanych pisemnie przez Zamawiającego lub upoważnionych właściwych terytorialnie leśniczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest podjąć prace związane z realizacją zleceń częściowych w terminie do 6 godzin od przekazania zlecenia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy żużel przed zamarzaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.