eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Włodawa: Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 45744 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sobibór , Sobibór 103, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5719811, faks 082 5719859.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/sobibor

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawapn: Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: - Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r . wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundurów leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Zarządzenie nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. - Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05, - Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r . w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna(ubrania) PN-EN 340:1996; - obuwie ochronne PN 345: 1996; - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004, Niezależnie od tego każdy środek ochrony osobistej powinien być odpowiednio oznaczony symbolem CE, który potwierdza spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczonych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozbicie orientacyjne na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie. I. Mundur wyjściowy leśnika: Mundur wyjściowy męski - Marynarka 1 szt, Spodnie 5 szt, Koszula biała męska z długim rękawem 3 szt, Koszula biała męska z krótkim rękawem 5 szt, Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 szt, Krawat 6 szt, Kurtka zimowa męska 4 szt, Czapka mundurowa 5 szt. II. Mundur codzienny leśnika: Koszula męska z długim rękawem 28 szt, Koszula męska z krótkim rękawem 18 szt, Bluzka damska z długim rękawem 1 szt, Bluzka damska z krótkim rękawem 2 szt, Spodnie 4 szt, Spódnica 1 szt, Sweter 15 szt, Kamizelka 3 szt, Bluza z polaru 16 szt, Kurtka do munduru codziennego 10 szt,Czapka zimowa 1 szt, III. Mundur terenowy leśnika: Bluza z wzorem panterki - letnia 1 szt, Spodnie z wzorem panterki - letnie 13 szt, Kamizelka z wzorem panterki -letnia 1 szt, Kurtka z wzorem panterki - zimowa 3 szt, Spodnie z wzorem panterki - zimowa 4 szt, Czapka letnia z wzorem - panterki 9 szt, Czapka zimowa z wzorem panterki 3 szt. IV. Przedmioty uzupełniające: Szalik 6 szt, Rękawice męskie 6 szt, Skarpety 39 par, Półbuty wyjściowe 11 par, Peleryna 1 szt, Półbuty codzienne 50 par, Trzewiki terenowe Sympatex lub równoważną 44 par, Buty z membraną Goretex lub równoważną 41 par, V. Oznaki służbiwe: Stylizowany wizerunek orła 1 szt, Oznaki identyfikacyjne 1 szt, VI. Sorty Bhp (ochronna odzież i obuwie): Buty gumowe 31 par, Buty gumofilcowe 32 szt, Płaszcz p. deszczowy (kurtka wodoodporna) 21 szt, Fartuch roboczy ochronny szt 6, Kamizelka ocieplana 3 szt, Torba leśna 23 szt. Dopuszcza się zmianę ilości poszczególnych sortów mundurowych w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, iż wartość zamówienia po zmianach nie przekroczy maksymalnej wartości nominalnej zamówienia. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 120% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 20 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, powiadomi o tym Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedstawi zaświadczenia ORW LP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Na realizowane dostawy Wykonawca udzieli co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.23.00.00 - Odzież różna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie dostaw umundurowania wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł. każda wraz z potwierdzeniem, że zostały prawidłowo wykonane. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz ten powinien obejmować wykonane w tym okresie dostawy z zakresu umundurowania od wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł. każda.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub centralnej informacji o działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania leśnika, oraz do wprowadzenia zmian korzystnych dla zamawiającego, których na dzień ogłoszenia przetargu nieprzewidział, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynełyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/sobibor
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnitwo Sobibór, Sobibór 103, 22-200 Włodawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Sobibór, Sobibór 103, 22-200 Włodawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.