eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › Dostawy artykułów spożywczych produktów , półproduktów oraz surowców dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Gnojno: Dostawy artykułów spożywczych produktów , półproduktów oraz surowców dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie.
Numer ogłoszenia: 457216 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Gnojno 118, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3532042, faks 041 3532042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych produktów , półproduktów oraz surowców dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych suchych, mięs i wędlin, produktów głęboko mrożonych, pieczywa i ciast, jaj kurzych oraz mleka i przetworów mlecznych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie, Gnojno 118, 28 - 114 Gnojno. Klasyfikacja CPV: Dostawa artykułów spożywczych suchych - CPV: 15800000-6, 15871000-4, 15612000-1, 15320000-7 15210000-3, 15400000-2, 15131310-1 Dostawa mięs i wędlin - CPV: 15100000-9, 15112000-6 Dostawa produktów głęboko mrożonych - CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5 Dostawa pieczywa i ciast - CPV: 15810000-9, 15842300-5 Dostawa jaj kurzych - CPV: 03142500-3 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - CPV: 15510000-6, 15540000-5, 15551000-5, 15530000-2 Dowóz w/w artykułów musi się odbywać transportem Wykonawcy , zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i zasadami systemu HACCP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.10.00-4, 15.61.20.00-1, 15.32.00.00-7, 15.21.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.13.13.10-1, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9, 15.84.23.00-5, 03.14.25.00-3, 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.10.00-5, 15.53.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 (składający się z 6 części) - oświadczenie o akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 6 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3. - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 . 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika , którego pełnomocnictwo dołącza się do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści , oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, 2) zmian korzystnych dla zamawiającego , których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, 4) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług ( VAT). 2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Gnojnie 118 , 28-114 Gnojno ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej W Gnojnie 118 , 28-114 Gnojno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych suchych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych suchych tj: cukier, makaron , przyprawy , herbaty , majonez , słodycze , ryż , kasza manna , kasza jęczmienna , dżemy , soki owocowe i warzywne , konserwy mięsne i rybne , oleje , margaryny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.10.00-4, 15.61.20.00-1, 15.32.00.00-7, 15.21.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.13.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięs i wędlin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięs i wędlin tj: mięso wieprzowe i wolowe,mięso drobiowe , wędliny wieprzowe i drobiowe, boczek , słonina ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów głęboko mrożonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożone owoce i warzywa , mrożone ryby , mrożone półprodukty ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pieczywa i ciast..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chleba i bułek , ciast..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.84.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa jaj kurzych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze klasy M - 23.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mleka i przetworów mlecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka - 2 proc., śmietany 18 i 30 proc.,masła , serów , jogurtów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.10.00-5, 15.53.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.