Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Malbork: sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy
ul. 17 marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28
Numer ogłoszenia: 456 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Malborku, ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 647 37 01, faks 55 647 32 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 Marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28: -budynek przy ul. Poczty Gdańskiej 19 w Malborku / pow. uż. 893,11 m2 / w tym: pokoje biurowe 399,47 m2 sale rozpraw 185,09 m2 korytarze i kl.schodowa 271,50 m2 pomieszczenia WC (6) 37,05 m2 - budynek przy ul. 17 Marca 3 w Malborku /pow. uż. 1.591,22 m2/ w tym: pokoje biurowe 672,50 m2 sale rozpraw 361,52 m2 korytarze i kl.schodowa 499,80 m2 pomieszczenia WC (10) 57,40 m2 - budynek przy ul. Warszawskiej 28 w Nowym Dworze Gdańskim /pow.uż. 354,90 m2/ W tym: pokoje biurowe 155,10 m2 korytarze 101,20 m2 archiwum 63,10 m2 pomieszczenia WC (6) 35,50 m2. Sprzątanie obejmuje codziennie: ścieranie kurzu z parapetów, drzwi i mebli wraz z ich konserwacją zamiatanie i mycie podłóg odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów obmiatanie ścian z kurzu i pajęczyn czyszczenie, mycie i dezynfekowanie sanitariatów systematyczne opróżnianie popielniczek i koszy biurowych oraz koszy w łazienkach wraz z każdorazową wymianą worków na śmieci sprzątanie klatki schodowej i korytarza Sprzątanie obejmuje okresowo: mycie parapetów i drzwi raz w tygodniu wyposażanie toalet w kostki zapachowe po każdym zużyciu wyposażanie toalet w mydło zapachowe z lanoliną, papier toaletowy biały do pojemników i ręczniki papierowe składane białe dwuwarstwowe -/natychmiast po wyczerpaniu/ mycie okien 2 razy w roku: 1-wszy raz do 30.04.2014 r., 2-gi raz do 31.10.2014 r. pranie na mokro dywanów i wykładzin podłogowych oraz mebli tapicerowanych raz w roku sprzątanie archiwum, strychu i pomieszczeń technicznych na żądanie zamawiającego nie częściej jednak niż 2 razy w roku mycie posadzki na korytarzach sądu przy użyciu specjalistycznego sprzętu do czyszczenia terakoty raz na kwartał. mycie i konserwacja drzwi wejściowych do budynków sądu 1 raz w miesiącu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Sprzątania Wnętrz Józef Jankowski MOP83 Sp. z o.o., Szafirowa 7A, 82-310 Gronowo Górne, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100072,80
Oferta z najniższą ceną: 100072,80 / Oferta z najwyższą ceną: 106350,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
usługa o charakterze powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakościowych wartość zamówienia niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art 11 ust.8
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości terenu przynależnego do Wydziału Mechatroniki PW wraz z usługą ogrodniczą oraz usługą odśnieżania
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.