eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Malbork: sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28
Numer ogłoszenia: 456 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Malborku, ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 647 37 01, faks 55 647 32 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. 17 Marca 3 i ul. Poczty Gdańskiej 19 oraz w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28: -budynek przy ul. Poczty Gdańskiej 19 w Malborku / pow. uż. 893,11 m2 / w tym: pokoje biurowe 399,47 m2 sale rozpraw 185,09 m2 korytarze i kl.schodowa 271,50 m2 pomieszczenia WC (6) 37,05 m2 - budynek przy ul. 17 Marca 3 w Malborku /pow. uż. 1.591,22 m2/ w tym: pokoje biurowe 672,50 m2 sale rozpraw 361,52 m2 korytarze i kl.schodowa 499,80 m2 pomieszczenia WC (10) 57,40 m2 - budynek przy ul. Warszawskiej 28 w Nowym Dworze Gdańskim /pow.uż. 354,90 m2/ W tym: pokoje biurowe 155,10 m2 korytarze 101,20 m2 archiwum 63,10 m2 pomieszczenia WC (6) 35,50 m2. Sprzątanie obejmuje codziennie: ścieranie kurzu z parapetów, drzwi i mebli wraz z ich konserwacją zamiatanie i mycie podłóg odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów obmiatanie ścian z kurzu i pajęczyn czyszczenie, mycie i dezynfekowanie sanitariatów systematyczne opróżnianie popielniczek i koszy biurowych oraz koszy w łazienkach wraz z każdorazową wymianą worków na śmieci sprzątanie klatki schodowej i korytarza Sprzątanie obejmuje okresowo: mycie parapetów i drzwi raz w tygodniu wyposażanie toalet w kostki zapachowe po każdym zużyciu wyposażanie toalet w mydło zapachowe z lanoliną, papier toaletowy biały do pojemników i ręczniki papierowe składane białe dwuwarstwowe -/natychmiast po wyczerpaniu/ mycie okien 2 razy w roku: 1-wszy raz do 30.04.2014 r., 2-gi raz do 31.10.2014 r. pranie na mokro dywanów i wykładzin podłogowych oraz mebli tapicerowanych raz w roku sprzątanie archiwum, strychu i pomieszczeń technicznych na żądanie zamawiającego nie częściej jednak niż 2 razy w roku mycie posadzki na korytarzach sądu przy użyciu specjalistycznego sprzętu do czyszczenia terakoty raz na kwartał. mycie i konserwacja drzwi wejściowych do budynków sądu 1 raz w miesiącu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzątania Wnętrz Józef Jankowski MOP83 Sp. z o.o., Szafirowa 7A, 82-310 Gronowo Górne, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100072,80

  • Oferta z najniższą ceną: 100072,80 / Oferta z najwyższą ceną: 106350,56

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    usługa o charakterze powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakościowych wartość zamówienia niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art 11 ust.8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.