eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przeprowadzenie prac remontowych i modernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 37

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-04

POZYCJA 45698

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: przeprowadzenie prac remontowych i modernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 37 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, do kontaktów: mgr Wioleta Płocharczyk-Gołąb inż. Anna Żur, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, fax 032 2516989, e-mail: asp@aspkat.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.aspkat.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, mgr Wioleta Płocharczyk-Gołąb inż. Anna Żur, ul. Dąbrówki 9, 40-081 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 350-60-61, fax 0-32 350-60-61, e-mail: asp@aspkat.edu.pl, www.aspkat.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, mgr Wioleta Płocharczyk-Gołąb inż. Anna Żur, ul. Dąbrówki 9, 40-081 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 350-60-61, fax 0-32 350-60-61, e-mail: asp@aspkat.edu.pl, www.aspkat.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, mgr Wioleta Płocharczyk-Gołąb inż. Anna Żur, ul. Dąbrówki 9, 40-081 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 350-60-61, fax 0-32 350-60-61, e-mail: asp@aspkat.edu.pl, www.aspkat.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie prac remontowych i modernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 37. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach,ul. Raciborskiej 37, 40-074 Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace remontowe i modernizacyjne będą przeprowadzane w budynku wpisanym do rejestru zabytków. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1 Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane prace oraz dostarczone i użyte do wykonania zamówienia materiały i urządzenia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego Złożenie przez Wykonawcę pisemnego zobowiązania do udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy 2 Zobowiązanie ubezpieczenia placu budowy na czas prowadzonych robót budowlanych od nieszczęśliwych wypadków i działania siły wyższej Złożenie pisemnego zobowiązania ubezpieczenia placu budowy na druku lub wg stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia 3 Złożenie zobowiązanie do kontynuacji na czas realizacji przedmiotu zamówienia i na okres udzielonej Zamawiającemu rękojmi posiadanej umowy ubezpieczeniowej lub w przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązanie się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako konsorcjum na czas realizacji przedmiotu zamówienia Złożone i podpisane Zobowiązanie do kontynuacji na czas realizacji przedmiotu zamówienia i na okres udzielonej Zamawiającemu rękojmi zawartej umowy ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej albo w przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązanie się do zawarcia takiej umowy przez konsorcjum na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 7 do ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac będzie obejmował: wymianę i modernizację instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej; odnowienie i wykonanie tynków i okładzin architektonicznych naprawa istniejących drzwi drewnianych i montaż nowych, naprawa lub wymiana podłóg drewnianych, odnowienie elementów wystroju wnętrz, ścian i sufitów naprawę i odnowę schodów z poręczami modernizację auli modernizację węzłów sanitarnych Powierzchnia użytkowa remontowanej części budynku wynosi 2.023,50m2;. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zaproszeni do składania ofert Wykonawcy będą zobowiazani do wniesienia wadium w wysokości 32 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1Posiadanie prawa do występowania w obrocie prawnym 2Brak zaległości w opłacaniu podatków lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 3Brak zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, lub zdrowotne lub posiadanie zgody na zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn o których mowa w art 24 ust 1 pkt 4 8 ustawy 5 Wykonawca będący podmiotem zbiorowym nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 pkt 9 tj nie orzeczono wobec Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym zakazu ubiegania się o zamówienia 6 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj Wykonawca wykaże się należycie zrealizowanymi w ostatnich pięciu latach inwestycjami remontem, adaptacją budynku zabytkowego odpowiadającymi swoim rodzajem inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej realizacją dwóch robót budowlanych, w budynkach zabytkowych sklasyfikowanych w klasie 1122, 1130, 1211, 1212, 1220, 1261, 1262, 1263, 1264, 1272, 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych PKOB każdy o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000m2 7 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: a posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł b Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę ubezpieczenia 500 000,00 zł; 8 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym a zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przeciętnie w roku co najmniej 25 osób oraz nadal zatrudnia na dzień 31 lipca 2006r co najmniej 25 osób, a ponadto b na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi dysponować osobami z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej oraz przy zabytkach nieruchomych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych Dla osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami wym powyżej Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby architektów lub inżynierów oraz posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu 9Posiadanie przez Wykonawcę potencjału technicznego do wykonania zamówienia w tym co najmniej dysponowanie sprzętem, urządzeniami i środkami transportu wymienionymi w załączniku nr 4 do ogłoszenia 10 Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że spełnia on warunki uprawniające do udziału w postępowaniu określone w art 22 ust 1 ustawy i niepodległa wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie \spełnia / nie spełnia\, z wyjątkiem warunków opisanych ponizej, które będą oceniane w nastepujący sposób Wykonawca za spełnienie warunku posiadanie niezbednej wiedzy i doświadczenia otrzymuje: 20 pkt. Za każde kolejne ponad określone w warunku wykonane i udokumentowane zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Wykonawca otrzymuje 10 pkt. z tym, że maksymalnie może otrzymać nie więcej niż 100 punktów. za posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej otrzymuje: 20 pkt. Za każde kolejne 250 000,00 PLN ubezpieczenia OC Wykonawca otrzymuje 10 pkt. z tym, że maksymalnie może otrzymać nie więcej niż 100 punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego 2 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku dopuszczającego 3 Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosku dopuszczającego. 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego dla każdej z osób wymienionych w art.24 ust.1 pkt 4-8 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego 6 Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Za zrealizowane w ostatnich pięciu latach inwestycji odpowiadających swoim rodzajem inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający będzie uważał roboty remontowe, adaptacyjne lub obiektu zabytkowego sklasyfikowanego w klasach 1122, 1130, 1211, 1212, 1220, 1261, 1262, 1263, 1264, 1272, 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB). Wykaz ma zawierać nazwę zadania, zakres zrealizowanych prac, powierzchnię użytkową zrealizowanych inwestycji, wartość brutto zadania, datę jej wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. Wykaz powinien zostać dołączony do wniosku na druku lub wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do wniosku wraz z posiadanymi referencjami i / lub opiniami / protokołami odbioru ( dla prac ujętych w warunku dokumenty potwierdzające należyte wykonanie inwestycji wymagane są bezwzględnie) 7 a/ Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek bankowy określającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku dopuszczającego b/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 500 000,00 zł; 8 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z okresu ostatnich 3 lat oraz o osobach przewidzianych do realizacji Zamówienia, ich kwalifikacjach, doświadczeniu, uprawnieniach a dla osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi w wymienionych w warunku specjalnościach dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia, przynależność do izby architektów lub inżynierów oraz że, posiadają obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zawodu. 9 Na załączniku lub wg załącznika nr 3 do ogłoszenia o wszczęciu postępowania; Informacja o posiadanym potencjale technicznym na druku lub wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia 10 Podpisane przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy, wg załącznika nr 2 do ogłoszenia 11 Oświadczenie/Zobowiązanie Wykonawcy do udzielenia Zamawiającemu na wykonane prace i zamontowane urządzenia i materiały gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy. 12 Oświadczenie/Zobowiązanie Wykonawcy do ubezpieczenia placu budowy na druku lub wg stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia 13 Oświadczenie/Zobowiązanie Wykonawcy do kontynuacji na czas realizacji przedmiotu zamówienia i na okres udzielonej Zamawiającemu rękojmi zawartej umowy ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej albo w przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązanie się do zawarcia takiej umowy przez konsorcjum - na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 7 do ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.