eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO W SZAMOCINIE UL. PADEREWSKIEGO 30

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Szamocin: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO W SZAMOCINIE UL. PADEREWSKIEGO 30
Numer ogłoszenia: 45698 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, faks 067 2848065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamocin.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO W SZAMOCINIE UL. PADEREWSKIEGO 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO W SZAMOCINIE UL. PADEREWSKIEGO 30 Zakres-rodzaje prac Projektowane przedsięwzięcie przewiduje częściową rozbiórkę budynku mieszkalnego, częściową rozbiórkę budynku gospodarczego, wykonanie stropu oraz murów piętra, wykonanie nowej konstrukcji dachu i pokrycia. W części gospodarczej, która zostanie przebudowana na mieszkanie zostaną wykonane nowe mury i częściowo fundamenty oraz nowa konstrukcja dachu z pokryciem. Całość budynku zostanie docieplona. Podstawowe grupy robót budowlanych : a) roboty rozbiórkowe b) wykopy c) fundamenty d) ściany parteru e) ściany piętra f) kominy g) strop nad parterem h) schody wewnętrzne i) dach j) ścianki działowe k) tynki wewnętrzne l) sufity podwieszone m) docieplenie ściany wewnętrznej n) stolarka okienna o) stolarka drzwiowa p) posadzki q) glazura, gładzie malowanie r) elewacje Podstawowe grupy robót elektrycznych : a) wewnętrzna linia zasilająca z rozdzielnicą b) zasilanie mieszkań c) instalacje elektryczne w mieszkaniach d) instalacje w piwnicach e) zasilanie obwodów administracyjnych f) instalacja TV-sat, Tel. g) Instalacja połączeń wyrównawczych Podstawowe grupy robót elektrycznych : a) Instalacja c.o. b) Instalacja wodociągowa c) Instalacja kanalizacyjna d) Instalacja gazowa Wykonanie dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej (inwentaryzacji). Uwaga! Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie. Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają: - Przedmiar (kosztorys ślepy/ofertowy 1kpl.) robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (suma wartości w poszczególnych pozycjach robót wszystkich branż musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty - zał. nr 1do SIWZ), Uwaga! Przedmiar robót elektrycznych znajdujący się w projekcie budowlanym jest nieaktualny. -Projekt techniczny obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SIWZ, płyta CD). Uwaga ! Na stronie internetowej znajdują się skopiowany projekt w przypadku niejasności, oryginał w wersji papierowej projektu technicznego jest do wglądu u Zamawiającego. Użyte nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej określają minimalny standard jakościowy materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny . Zastosowane w składanej ofercie materiały, urządzenia (ich nazwy własne) powinny być takie same lub równoważne, porównywalne z pozycjami (przykładami) zapisanymi w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udzielą 3 - letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego zadania. 3. Załączą do zamówienia wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (co najmniej referencje od Inwestora na zrealizowany jeden budynek wielorodzinny o kubaturze minimum 1855,40 m3) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów - referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 6 do SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych(ze zmianami), zamawiający wymaga od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dowód wniesienia wadium ( w przypadku załączenia dokumentów np. gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe itp. kopia musi znajdować się wewnątrz oferty, natomiast oryginał dokumentu należy dostarczyć Zamawiającemu przed terminem/godziną otwarcia ofert) Dokumenty potwierdzające posaiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ). W tym realizacja minimum 1 zamówienie na prace w zakresie wykonanych obiektów (co najmniej referencje od Inwestora na zrealizowany jeden budynek wielorodzinny o kubaturze minimum 1855,40 m3). 2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (własne lub wynajęte), który będzie wykorzystany do realizacji zadania. 3. Wykaz prac-zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia .( Zał. nr 7 do SIWZ). 4. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawniania, jeżeli ustawy wymagają obowiązek posiadania takich uprawnień, kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (dla obiektów o kubaturze 1855,40 m3 i rozpiętości do 12 m) osób przewidzianych do wykonania zadania w branżach: - budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji sanitarnej, - instalacji elektrycznej łącznie z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Udzielenie pisemnej 3 - letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 7. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. UWAGA do pkt. VII Dokumenty wystawione przez właściwe instytucje załączamy w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność oryginałem kserokopii natomiast sporządzone (wystawione) przez Wykonawcę powinny być w formie oświadczeń. INNE DOKUMENTY KTÓRE OFERENT MUSI BEZWARUNKOWO ZŁOŻYĆ: a) wypełniony druk oferty zał. Nr 1 do SIWZ, b) wypełniony kosztorys ślepy-ofertowy zał. Nr 2 do SIWZ, c) wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 4 do SIWZ, d) zaparafowany - podpisany wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ. Podmioty składające ofertę wspólną musza spełnić zapisy art. 23 PZP i zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty dotyczące: opłacenia składek w ZUS, podatków w Urzędzie Skarbowym, odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast wymagane inne dokumenty wymienione w pozostałych punktach należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamocin.umig.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd miasta i Gminy Szamocin Plac Wolnosci 19 64-820 Szamocin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szamocin Plac wolności 19 64-820 Szamocin ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana będzie ze środków własnych Gminy Szamocin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.