eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa kardiomonitorów - 2 szt, pulsoksymetrów/małych monitorów transportowych - 2 szt., cyfrowego rejestratora holterowskiego EKG do systemów Cardioscan 10, rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera, elektrokardiografu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Wałbrzych: Dostawa : kardiomonitorów - 2 szt, pulsoksymetrów/małych monitorów transportowych - 2 szt., cyfrowego rejestratora holterowskiego EKG do systemów Cardioscan 10, rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera, elektrokardiografu.
Numer ogłoszenia: 45652 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa : kardiomonitorów - 2 szt, pulsoksymetrów/małych monitorów transportowych - 2 szt., cyfrowego rejestratora holterowskiego EKG do systemów Cardioscan 10, rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera, elektrokardiografu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : kardiomonitorów - 2 szt, pulsoksymetrów/małych monitorów transportowych - 2 szt., cyfrowego rejestratora holterowskiego EKG do systemów Cardioscan 10, rejestratora do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera, elektrokardiografu. Pakiet nr 1 - Kardiomonitor - 2 szt. Pakiet nr 2 - Pulsoksymetr - 2 szt. Pakiet nr 3 - Cyfrowy rejestrator holterowski EKG do systemów Cardioscan 10. Pakiet nr 4 - Rejestrator do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera. Pakiet nr 5 - Elektrokardiograf..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.12.15.00-9, 33.12.32.00-0, 33.12.32.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 760,00 zł, - pakiet nr 2 - 320,00 zł, - pakiet nr 3 - 160,00 zł , - pakiet nr 4 - 260,00 zł, - pakiet nr 5 - 100,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Wzór oferty- Zał. nr 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium . Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitor - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitorowanie: EKG 3/5 odprow., SpO2, NIBP, 2 kanały temperatury, respiracja, Prekonfigurowany tryb monitorowania dzieci i noworodków Ekran elektroluminescencyjny EL, rozdzielczość min. 500 x 250 pikseli, Min. 3 krzywe na ekranie Prosta intuicyjna obsługa Zasilanie akumulatorowo-sieciowe, z instalacji elektrycznej ambulansu 12 VDC oraz z sieci prądu zmiennego 230 V/ 50 Hz, min. 5,0 godzin pracy przy zasilaniu z akumulatorów. Akumulatory ładowane automatycznie podczas pracy urządzenia. Alarm rozładowania akumulatora. Trendy tabelaryczne wszystkich mierzonych parametrów min. 5 h Trzypoziomowy system alarmów wszystkich monitorowanych parametrów Alarmy sygnalizowane optycznie i akustycznie ze wskazaniem źródła Ergonomiczny uchwyt do przenoszenia, możliwość zawieszenia kardiomonitora na ramie łóżka/ noszy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pulsoksymetr /Mały monitor transportowy- 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 48-godzinna pamięć trendów Sp)2 i pulsu (4-sekundowy interwał zapisu) Regulacja głośności alarmów Inteligentny system zarządzania alarmami, pozwalający na < odfiltrowanie >/ opóźnienie alarmów wywołanych krótkotrwałymi zmianami w monitorowanych wartościach, nieistotnymi z punktu widzenia stanu pacjenta (SAT Seconds) Możliwość pomiaru NIBP dla noworodka Możliwość regulacji kontrastu wyswietlacza Możliwość wyłączenia oswietlenia wyświetlacza (oszczędność energii podczas pracy z wewnętrznego żródła zasilania) 2 sposoby wyświetlania monitorowanych parametrów Pleth-wartość saturacji, wartość pulsu, krzywa pletyzmograficzna Blip - wartość saturacji, wartość pulsu, przy każdym parametrze wyświetlane zaprogramowane dla niego granice, amplituda tętna Możliwość regulacji czasu wygłuszenia alarmów dźwiękowych Ciągła (przy włączonych alarmach dźwiękowych) sygnalizacja optyczna parametru, którego dotyczy alarm Żywotność w pełni naładowanej baterii min. 2 godz. ciągłego monitorowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cyfrowy rejestrator holterowski EKG do systemów Cardioscan 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator cyfrowy z zapisem 3-kanałowego EKG do 5 dni Zapis w pamięci wewnętrznej (stałej) rejestratora Detekcja impulsów stymulatora Wysoka częstotliwość próbkowania sygnału EKG (min. 4000Hz) Rejestracja 3 kanałów EKG z 7 elektrod Rejestrator wyposażony w złącze HDMI (dla eliminacji zakłóceń) wspólnie dla kabla pacjenta i transmisji zarejestrowanego badania do systemu holterowskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.12.15.00-9, 33.12.32.00-0, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejestrator do automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar metodą oscylometryczną Komunikacja z komputerem za pomocą przewodowego interface u USB Wbudowany wyświetlacz LCD z możliwością prezentacji wykonanego pomiaru ciśnienia i ikony dzień/noc Programowanie rejestratora z poziomu komputera (przed badaniem) Przycisk ręcznej obsługi urządzenia w zakresie funkcji włączanie/wyłączanie oraz rozpoczęcie/przerwanie pomiaru na żądanie Programowanie minimum 3 okresów pomiarowych oraz częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrokardiograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapis w czasie rzeczywistym w trybie 3, 4, 6 i 12 odprowadzeń EKG Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń Analiza sygnału EKG zgodna z EN 60601-2-51 Interpretacja badania zależna od wieku pacjenta podawanego w dniach, miesiącach i latach Klawiatura alfanumeryczna Klawiatura funkcyjna do bezpośredniego sterowania podstawowymi funkcjami aparatu Detekcja stymulatora serca Wbudowany ekran graficzny kolorowy 5,7, umożliwiający jednoczesny, czytelny podgląd 12 kanałów EKG (rozdzielczość 320 x 240) Pamięć wewnętrzna ponad 500 badań Zapis na papierze termicznym o szerokości papieru 110-112mm (papier w kratkę lub gładki) Zapis w trybie ręcznym (manual) Zapis w trybie automatycznym (jednoczasowo lub czas rzeczywisty) 3, 4, 6, 12, 3x4+1, 3x4+2, 3x4+3, 4x3+1, 6x2+1, 6x2+2, 12x1 odprowadzeń EKG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.12.15.00-9, 33.12.32.00-0, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.