eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych OReg WAM w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Zielona Góra: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych OReg WAM w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 45648 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425266 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach biurowych OReg WAM w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zasób OReg. WAM Zielona Góra w miejscowości Zielona Góra ul. Jasna 12, Zielona Góra al. Zjednoczenia 104 i Zielona Góra al. Zjednoczenia 106 2. Utrzymanie czystości w budynkach biurowych siedziby OReg WAM Oddziału Regionalnego WAM w Zielonej Górze polega na wykonywaniu następujących prac: I. Pomieszczenia biurowe 1. Codzienne: - odkurzanie wykładzin, - usuwanie kurzu ze stołów i biurek, - usuwanie nieczystości ze sprzątanych pomieszczeń do pojemników i kontenerów, - utrzymanie w naleSytej czystości pojemników na śmieci oraz codzienna wymiana worków. 2. Okresowe: > raz na tydzień - usuwanie kurzu z mebli, parapetów, telefonów, drukarek, monitorów, > raz na 2 tygodnie - zamiatanie i mycie podłóg (tj. usuwanie nieczystości i zmywanie na mokro z uSyciem środków myjących), > raz na miesiąc - czyszczenie gablot i innych mocowań na ścianach > raz na kwartał - mycie okien, - mycie drzwi - odkurzanie kaloryferów, - czyszczenie opraw oświetleniowych II. Korytarze 1. Codzienne: - zamiatanie i mycie podłóg (tj. usuwanie nieczystości i zmywanie na mokro z uSyciem środków myjących), - odkurzanie wykładzin, 2. Okresowe: > raz na miesiąc - mycie lamperii, - omiatanie pajęczyn - odkurzanie kaloryferów > raz na kwartał - mycie okien, - czyszczenie opraw oświetleniowych III. Toalety 1. Codzienne: - mycie podłóg (tj. usuwanie nieczystości i zmywanie na mokro z uSyciem środków myjących), - mycie urządzeń sanitarnych, - mycie luster, - umieszczanie środków dezynfekujących i zapachowych, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie w toaletach, - usuwanie nieczystości ze sprzątanych pomieszczeń do pojemników i kontenerów, - utrzymanie w naleSytej czystości pojemników na śmieci oraz codzienna wymiana worków. 2. Okresowe: > raz na 2 tygodnie - czyszczenie glazury, - mycie parapetów, grzejników > raz na kwartał - mycie okien, - mycie kratek wentylacyjnych, - mycie drzwi, - czyszczenie opraw oświetleniowych, IV. Pomieszczenia gospodarcze - okresowo (wg potrzeb): - mycie podłóg (tj. usuwanie nieczystości i zmywanie na mokro z uSyciem środków myjących), - mycie drzwi, - czyszczenie opraw oświetleniowych, - usuwanie kurzu z wyposaSenia pomieszczeń. UWAGA: Przedmiotowe czynności maja być wykonywane w dni urzędowania WAM OReg w godzinach od 7°° -15°°..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multi Serwis Cleaner, ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137307,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63137,52

  • Oferta z najniższą ceną: 63137,52 / Oferta z najwyższą ceną: 128219,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.