eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie i Izby Skarbowej w Krakowie Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie przy ul. Lwowskiej 72-96A, 33-100 Tarnów (na posterunku stałym nr 1) i ul. Lwowskiej 70 (na pos

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Tarnów: Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie i Izby Skarbowej w Krakowie Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie przy ul. Lwowskiej 72-96A, 33-100 Tarnów (na posterunku stałym nr 1) i ul. Lwowskiej 70 (na posterunku stałym nr 2) oraz konwojowanie (transportowanie) wartości pieniężnych, pobranych przez uprawnionego pracownika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie z ul. Lwowskiej 70 w okresie 27 miesięcy od podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 45642 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie , ul. Lwowska 72-96a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 630-23-00, faks 0-14 630-23-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierwszyskarbowy.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie i Izby Skarbowej w Krakowie Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie przy ul. Lwowskiej 72-96A, 33-100 Tarnów (na posterunku stałym nr 1) i ul. Lwowskiej 70 (na posterunku stałym nr 2) oraz konwojowanie (transportowanie) wartości pieniężnych, pobranych przez uprawnionego pracownika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie z ul. Lwowskiej 70 w okresie 27 miesięcy od podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)całodobowa ochrona osób i mienia w formie ochrony fizycznej przez jedną osobę (posterunek stały nr 1), polegająca w szczególności na: przechowywaniu i wydawaniu kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami w tym zakresie, wpuszczaniu osób chcących wejść do pomieszczeń znajdujących się w strefie ograniczonego dostępu na wezwanie - za okazaniem wezwania, bądź celem wyjaśnienia spraw podatkowych, całodobowej, bieżącej obserwacji obiektu za pomocą urządzeń telewizji przemysłowej, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu systemu lub zabezpieczeniu pomieszczeń albo zaobserwowaniu osób zakłócających ład i porządek, podejmowanie stosownej interwencji, w wypadku napadu lub pożaru uruchomieniu systemu alarmowego, niezwłocznym powiadomieniu odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Urzędu, ujęciu osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, powiadamianiu odpowiednich służb oraz kierownictwa Urzędu o zauważonych awariach np. instalacji wodociągowej, c.o., stałej współpracy z ochroniarzem z posterunku nr 2, wykonywaniu obowiązków wynikających z instrukcji w sprawie zasad ochrony osób (pracowników) obiektów i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie oraz Izby Skarbowej w Krakowie Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie. b)zabezpieczenie ochrony osób i mienia w formie ochrony fizycznej przez jedną osobę (posterunek stały nr 2) stanowisk kasowych na sali obsługi podatników przy ul. Lwowskiej 70, w czasie pracy Urzędu, polegające w szczególności na: podejmowaniu stosownej interwencji w przypadku zaobserwowaniu osób zakłócających ład i porządek, w wypadku napadu lub pożaru uruchomieniu systemu alarmowego, niezwłocznym powiadomieniu odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Urzędu, ujęciu osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, powiadamianiu odpowiednich służb oraz kierownictwa Urzędu o zauważonych awariach np. instalacji wodociągowej, c.o., stałej współpracy z ochroniarzem z posterunku nr 1, podejmowanie działań mających na celu zapewnienia sprawnego ruchu osób przebywających w ochranianym budynku, wykonywaniu obowiązków wynikających z instrukcji w sprawie zasad ochrony osób (pracowników) obiektów i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie oraz Izby Skarbowej w Krakowie Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie, c) konwojowanie (transportowanie) wartości pieniężnych, pobranych przez uprawnionego pracownika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie z ul. Lwowskiej 70, polegające w szczególności na: konwojowaniu (transportowaniu), wartości pieniężnych, pobranych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z kasy Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie do Banku BGŻ S.A. O/Tarnów z siedzibą w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96C, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia innego banku podczas trwania kontraktu, jednak Bank nie może znajdować się w odległości większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego, konwojowanie (transportowanie) wartości pieniężnych odbywać się będzie pod ochroną pracowników ochrony (1 ochroniarz, uzbrojony w broń palną), konwojowanie (transportowanie) wartości pieniężnych odbywać się będzie w każdym dniu pracy Urzędu, w przypadku konwojowania (transportowania) w sobotę dyżurną, Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, konwojowanie (transportowanie) pieniędzy będzie odbywać się raz dziennie w godzinach 14 30 - 15 00 2.Ochrona i konwojowanie (transportowanie) odbywać się będą zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 3.Wykonawca musi posiadać ważną koncesję wydaną na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej, polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych. 4.Konwojowanie (transportowanie) wartości pieniężnych odbywać się będzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. (Dz. U. z 1998r. Nr 129 poz. 858 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania pracowników ochrony, którzy będą ochraniać pomieszczenia Urzędu oraz konwojować (transportować) wartości pieniężne i w tym celu Wykonawca zobowiązuje się (z chwilą podpisania umowy) do przedstawienia listy ww. pracowników wraz z informacją o ich niekaralności i jej bieżącej aktualizacji w razie wystąpienia zmian składu lub np. zastępstw. Pracownicy ochrony podpiszą również stosowne oświadczenia o zapoznaniu się z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). 6.Pracownicy ochrony muszą posiadać wymogi kwalifikacyjne pracowników ochrony (licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia), o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Na tę okoliczność Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów najpóźniej z chwilą podpisania umowy. 7.Pracownicy ochrony zobowiązani są do należytego dbania o mienie urzędu, przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Na tę okoliczność podpiszą stosowne oświadczenie. 8.Pracownicy ochrony muszą posiadać umiejętność obsługiwania typowych systemów alarmowych, systemu telewizji przemysłowej, urządzeń biurowych i telefonicznych zamontowanych w miejscu pełnienia ochrony. 9.Pracownicy ochrony muszą posiadać umiejętności prowadzenia typowej dokumentacji przewidzianej dla czynności ochrony. 10.Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w jednolity ubiór wraz z identyfikatorem. 11.Wykonawca zobowiązuje się na własną rękę i na swój koszt do podłączenia alarmu budynku z własną grupą interwencyjną poprzez linię telefoniczną Zamawiającego. 12.W przypadku zaistnienia sytuacji stanowiących zagrożenie dla osób, obiektu i mienia, Wykonawca niezwłocznie wyśle grupę interwencyjną pracowników ochrony, której czas dojazdu do siedziby Zamawiającego będzie nie dłuższy niż 15 minut. 13.Zaleca się przed złożeniem oferty dokonać przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie obiektu Zamawiającego oraz zapoznać się z trasą konwojowania (transportowania)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ważną koncesję wydaną na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221) na prowadzenie działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz konwojowania wartości pieniężnych. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz konwojowania wartości pieniężnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań kwalifikacyjnych przez pracowników ochrony (licencja pracownika ochrony pierwszego stopnia), o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz konwojowania wartości pieniężnych. Z treści polisy musi wynikać, iż jest opłacona. W przeciwnym wypadku należy przedłożyć stosowny dokument potwierdzający wniesienie opłaty (np. dowód wpłaty, przelew itp.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierwszyskarbowy.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96A, 33-100 Tarnów pok. nr 110, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Stanowisko Dziennika Podawczego Zamawiającego ul. Lwowska 70, 33-100 Tarnów(wejście od ul. Jasnej).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.