eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Turnus rehabilitacyjny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Gdów: Turnus rehabilitacyjny
Numer ogłoszenia: 456398 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426154 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdowie, Gdów 145, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 12 251 48 32, faks 12 251 48 32 w. 3.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Turnus rehabilitacyjny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie jednego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego, obejmującego 9 osób niepełnosprawnych oraz 2 opiekunów, beneficjentów projektu systemowego Aktywizacja mieszkańców Gminy Gdów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Turnus obejmuje 14 dni pobytowych, w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, zapewnienie warunków do aktywnej realizacji czasu wolnego oraz rehabilitację. Turnus powinien zakończyć się nie później niż 30 listopada br. Wykonawca będący organizatorem turnusu zapewni dla każdego uczestnika turnusu: 1) realizację turnusu usprawniająco-rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych, w szczególności z dysfunkcjami lub schorzeniami: z dysfunkcją narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu ruchu; z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z epilepsją (padaczką), ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami układu krążenia, z chorobami układu dokrewnego, z chorobami układu neurologicznego, ze schorzeniami kręgosłupa, 2) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie turnusu, 3) wykonanie usługi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230 poz. 1694). 4) badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu, 5) stałą opiekę pielęgniarską i zapewnienie opieki lekarskiej każdego dnia trwania turnusu i w każdej nagłej sytuacji związanej z pogorszeniem stanu zdrowia uczestnika. Zamawiający wymaga, aby lekarz był dostępny niezwłocznie w każdej nagłej sytuacji związanej z pogorszeniem stanu zdrowia uczestnika. 6) całodzienne wyżywienie, w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, podwieczorek, kolacja (nie ma osób na specjalnych dietach), 7) dokonanie rekompensaty za śniadanie z dnia rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekunów w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka, pieczywo, napoje) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp. wraz z zapewnieniem cateringu, w ustalonym wspólnie z opiekunami grupy terminie, 8) dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i jego opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży, 9) zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach: 1-osobowych (w uzasadnionych przypadkach, stwierdzonych przez zamawiającego), 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. 10) zabiegi rehabilitacyjne (co najmniej 2 podstawowe wykonywane w dni powszednie - z wyjątkiem niedziel i świąt) i co najmniej 2 pomocnicze wykonywane na przemian co drugi dzień), uwzględniające aktualny stan zdrowia uczestnika turnusu rehabilitacyjnego. Ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu. 11) zorganizowanie dwóch wieczorków tanecznych w celu większej integracji uczestników turnusu zarówno między sobą jak i z otoczeniem oraz zmniejszeniu ich wykluczenia społecznego, a także zorganizowania w tym samym celu jednego ogniska integracyjnego (lub spotkania na świetlicy wraz z zapewnieniem cateringu jako forma rekompensaty za śniadanie z dnia przyjazdu), 12) zapewnienie do dyspozycji uczestników (nieodpłatnie) basenu, sali fitness lub siłowni 13) opłacenie opłaty uzdrowiskowej, klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 14) ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekunów obejmujące całodobowy 14 dniowy pobyt na turnusie rehabilitacyjnym na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. Wymagania dotyczące ośrodka. Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na turnus rehabilitacyjny musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230 poz. 1694). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco-rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby w szczególności z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: z dysfunkcją narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu ruchu; z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z epilepsją (padaczką), ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami układu krążenia, z chorobami układu dokrewnego, z chorobami układu neurologicznego, ze schorzeniami kręgosłupa. Ośrodek ten musi znajdować się w Polsce, w miejscowości górskiej w odległości do 200 km od Gdowa. Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu winien spełniać określone standardy, tj. odpowiednia baza noclegowa i żywieniowa, gabinety lekarskie, zabiegowe, zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji. Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy turnusu musi posiadać stołówkę. Uczestnicy turnusu winni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku (realizowana będzie w ten sposób rehabilitacja społeczna i integracja osób niepełnosprawnych). Ośrodek, pokoje oraz łazienki powinny być czyste i zadbane. W ośrodku musi znajdować się sala wyposażona w rzutnik multimedialny i ekran, w której opiekunowie grupy przedstawią osobom niepełnosprawnym - uczestnikom turnusu, prezentacje multimedialną na temat ich praw i uprawnień. Ośrodek winien mieć podpisaną umowę z lekarzem na świadczenie usług medycznych. Ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało : 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, 2) wystawienie w terminie 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktur na nazwisko każdego uczestnika turnusu obejmujących dofinansowanie ze środków PFRON na uczestnika/opiekuna, których płatnikiem będzie PCPR (faktura 1), wystawienie w terminie 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktur za każdego uczestnika/opiekuna obejmujących dofinansowanie turnusu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stanowiącą różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ofertowym za jednego uczestnika opiekuna osoby niepełnosprawnej, a kwotą dofinansowania uczestnictwa w turnusie ze środków PFRON, których płatnikiem będzie Zamawiający (faktura 2). Kwoty obydwu faktur szczegółowo określone zostaną w umowie z Wykonawcą. 3) wynagrodzenie obejmujące wysokość dofinansowania ze środków EFS Wykonawca przelicza do rzeczywistej liczby dni pobytu uczestnika opiekuna na turnusie, 4) przesłanie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od zakończenia turnusu faktur i informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, 5) dokonanie zwrotu przekazanego dofinansowania ze środków PFRON w wysokości 100 % w przypadku rezygnacji osoby niepełnosprawnej z uczestnictwa w turnusie przed jego rozpoczęciem w terminie 7 dni od dnia powzięcia informacji o rezygnacji lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tego turnusu, 6) dokonanie zwrotu przekazanego dofinansowania ze środków PFRON w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni w przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu osoby niepełnosprawnej na turnusie w wymiarze co najmniej połowy czasu trwania tego turnusu, 7) ustawienie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej (banera roll-up dostarczonego przez Zamawiającego) o dofinansowaniu ze środków EFS pobytu uczestnika na turnusie osób niepełnosprawnych i zwrotu tablicy informacyjnej (banera roll-up) w stanie nienaruszonym w dniu zakończenia turnusu. 8) zapewnienie sali wyposażonej w rzutnik multimedialny i ekran, w której opiekun grupy przedstawi osobom niepełnosprawnym prezentację multimedialną na temat ich praw i uprawnień. Dojazd. Zamawiający zapewnia uczestnikom transport do miejsca odbywania turnusu oraz w drodze powrotnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludziki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe JK, ul. Mściwujskiego 1, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.