eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Ochrona fizyczna osób , mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Głogów: Ochrona fizyczna osób , mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie
Numer ogłoszenia: 456210 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Głogowie, ul. St. Kutrzeby 2, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8388249, faks 076 8388220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób , mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu ochrony fizycznej osób , mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie oraz usługi polegające na konwojowaniu wartości pieniężnych w okresie od dnia 1 stycznia 2013 roku do dnia 31 grudnia 2013 roku . Zakres usług obejmuje wykonywanie następujących czynności : 1) Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Głogowie zlokalizowanego przy ul. St. Kutrzeby 2. Ochrona sprawowana będzie : - przez 2 pracowników ochrony - w godzinach 7.00 - 18.00 - w każdy poniedziałek roboczy ; - przez 2 pracowników ochrony - w godzinach 7.00 - 16.00 - w każdy dzień roboczy , za wyjątkiem poniedziałku ; - przez 1 pracownika ochrony - w godzinach 18.00 - 7.00 - w każdy poniedziałek roboczy ; - przez 1 pracownika ochrony - w godzinach 16.00 - 7.00 - w każdy dzień roboczy , za wyjątkiem poniedziałku ; - przez 1 pracownika ochrony - przez całą dobę - w soboty , niedziele , dni wolne od pracy oraz święta. 2) Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) na trasie bank - kasa Sądu Rejonowego w Głogowie oraz kasa Sądu - bank. Konwój wartości pieniężnych będzie realizowany : - przeciętnie 3 razy w tygodniu , w uzgodnionych godzinach dopołudniowych , na trasie kasa Sądu - bank - kasa Sądu ; - w każdy dzień roboczy, w uzgodnionych godzinach popołudniowych , na trasie kasa Sądu-bank. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej . Usługa będzie realizowana przy użyciu pojazdu Wykonawcy. Transport wartości pieniężnych będzie chroniony przez konwojentów posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z Zakresem obowiązków pracowników skierowanych do ochrony fizycznej obiekt Sądu Rejonowego w Głogowie stanowiącym załącznik do Umowy . W Sądzie obowiązuje Instrukcja ochrony obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie , która zostanie udostępniona wykonawcy po podpisaniu umowy. Obiekt Sądu Rejonowego w Głogowie nie jest ujęty w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie. 3) Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup interwencyjnych w obiekcie Sądu Rejonowego w Głogowie ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 60.12.21.60 - 60.12.21.60 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Usługowa Piast Business Service Sp. z o.o., ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184212,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11057,70

  • Oferta z najniższą ceną: 11057,70 / Oferta z najwyższą ceną: 15488,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi będące przedmiotem zamówienia są usługami o ustalonym prawnie oraz faktycznie standardzie ich świadczenia wartość zamówienia nie przekracza 130000 euro .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.