eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowa Krępa w mieście Ostrowie Wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 45611 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Ostrów Wielkopolski: Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowa Krępa w mieście Ostrowie Wielkopolskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17740-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113, ul. ul. Partyzancka  27, 63400   Ostrów Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 062 7387705, 7387706, faks 627 353 690, e-mail pwik@wodkan.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wodkan.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja bezwykopowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowa Krępa w mieście Ostrowie Wielkopolskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/KS/01/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot umowy obejmuje wykonanie bezwykopowej renowacji kanału sanitarnego, polegającej na wprowadzeniu przez studnie rewizyjne do wnętrza kanału wkładu elastycznego z tkaniny technicznej nasączonej żywicami termoutwardzalnymi lub z włóknem szklanym nasączonym żywicą poliestrową utwardzoną przy pomocy promieni UV, o wytrzymałości obwodowej rękawa min. 2kN, w następującym zakresie rzeczowym: w ul. Nowa Krępa: - na odcinku od ul. Witosa do nr 89a - kanału sanitarnego z rur kamionkowych o średnicy 200mm, na długości 789,20mb (w tym 24 studnie rewizyjne O1000mm), W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania czyszczenia hydrodynamicznego kanału (usunięcie inkrustacji), - wycięcia za pomocą frezowania wszystkich obcych elementów znajdujących się w kanale, - przeprowadzenia inspekcji kamerą TV przed wykonaniem renowacji kanału oraz po wprowadzeniu wkładu i otworzenia wszystkich przyłączy, - prowadzenia dokumentacji pisemnej z wyszczególnieniem poszczególnych faz montażu wykładziny i przekazania jej zamawiającemu, - wycięcia kinet we wszystkich studniach rewizyjnych O 1000mm, - otworzenia bezwykopowo wszystkich czynnych włączeń przyłączy, - wyłączenia kanału z eksploatacji na czas niezbędny do wykonania renowacji wraz z zabezpieczeniem przepływu ścieków na odcinkach nie objętych renowacją (korkowanie kanału i pompowanie ścieków, zabezpieczające przed ich spiętrzeniem i zalewaniem posesji) oraz zapewnienie ciągłego odbioru ścieków z przyłączy na odcinku poddanym renowacji, - przekazania właścicielom nieruchomości zlokalizowanych w rejonie prowadzenia prac, informacji o mogących wystąpić utrudnieniach w odprowadzaniu ścieków, - przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności, terenu budowy, - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - bieżącego usuwania, składowania i ewentualnej utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - niezbędnego zabezpieczenia terenu budowy w zakresie p.poż., bhp, - ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność) dostarczanych na teren budowy, - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z organizacją ruchu dla każdej z ulic, - zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu umowy, - uczestniczenia w naradach koordynacyjnych, - przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenia do odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz uczestnictwo w czynnościach odbiorowych, - pisemnego zapewnienia o usunięciu stwierdzonych wad/usterek. Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej i uzyskanie dodatkowych informacji w celu prawidłowej wyceny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453100-8
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT197000
Walutazłotych


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BLEJKAN S.A.,  ,  ul. Transportowa 25 ,  70-715,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148439.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148439.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207800.00
Waluta: złotych


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.