eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowę drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 mb ul. Osiedlowej i 50 mb dr. wewnętrznej).spr. 341-3/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Tomaszów Mazowiecki: Budowę drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 mb ul. Osiedlowej i 50 mb dr. wewnętrznej).spr. 341-3/2008
Numer ogłoszenia: 45602 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, fax (044) 724 64 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminatomaszowmaz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 mb ul. Osiedlowej i 50 mb dr. wewnętrznej).spr. 341-3/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 mb ul. Osiedlowej i 50 mb dr. wewnętrznej).spr. 341-3/2008 Zakres robót: - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 2472 m2 - ustawienie krawężnika drogowego 410 mb - odtworzenie rowów 100 mb - przepusty rurowe dł. 75 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) Wykażą min 6 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Wskażą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, osoba ta powinna wykazać aktualną na czas realizacji robót przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego; c) Wykażą niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - samochody samowyładowcze o ładowności pow. 10 t szt. 3, równiarka szt. 1, walec statyczny samojezdny 10 t szt. 1, 3).Posiadają doświadczenie zawodowe z należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz minimum 1 zadania tj. budowa drogi lub wykonanie podbudowy tłuczniowej o pow. min. 2500 m2 o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku spółek cywilnych i jawnych zaświadczenie z urzędu skarbowego winno obejmować spółkę oraz wspólników tej spółki. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007). Należy wskazać min. 6 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas realizacji robót, o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego - dla kierownika budowy. 8). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - samochody samowyładowcze o ładowności pow. 10 t szt. 3, równiarka szt. 1, walec statyczny samojezdny 10 t szt. 1, 9) Wykaz minimum 1 zadania tj. budowa drogi lub wykonanie podbudowy tłuczniowej o pow. min. 2500 m2 i wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (referencje). 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1 - 5 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt. 1 ppkt 14 SIWZ, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605). POZOSTAŁE DOKUMENTY. KTÓRE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ Z OFERTA. 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt 4 specyfikacji). 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na poziomie scalenia odpowiadającym poziomowi scalenia robót przyjętych w katalogach zawierających nakłady rzeczowe. Baza cenowa i normatywna dowolna włącznie z kalkulacjami własnymi lub danymi rynkowymi. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego i STWiORB i przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mośckciego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mośckciego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.