To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Otwock: Dostawa i montaż drzwi ze stali nierdzewnej, laminatu poliestrowego lub innego kompozytowego materiału typu solid surface do remontowanej sali operacyjnej w budynku E Szpitala oraz pracowni telecomando w budynku B Szpitala
Numer ogłoszenia: 455948 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403896 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż drzwi ze stali nierdzewnej, laminatu poliestrowego lub innego kompozytowego materiału typu solid surface do remontowanej sali operacyjnej w budynku E Szpitala oraz pracowni telecomando w budynku B Szpitala.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Dostawa i montaż drzwi ze stali nierdzewnej, laminatu poliestrowego lub innego kompozytowego materiału typu solid surface do remontowanej sali operacyjnej w budynku E Szpitala oraz pracowni telecomando w budynku B Szpitala. Podstawowe Wymagania ogólne w stosunku do wykonawcy 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas montażu na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. 2. Zakończenie prac wykonawca potwierdza stosownym zgłoszeniem. 3. Wykonawca powinien dostarczyć stosowne atesty, deklaracje zgodności świadczące o jakości zastosowanych materiałów (przy odbiorze prac) 4. Do odbioru wymagane jest przedłożenie przez wykonawcę wymaganych umową dokumentów w szczególności: a) przedłożenie oświadczenia o zakończeniu prac i gotowości do odbioru b) przedłożenie oświadczenia o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami, deklaracjami zgodności c) wykonawca dołączy karty gwarancyjne, 5. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych mających na celu sprawdzenie poprawności wykonania prac i usunięcia zaistniałych usterek. Całkowity koszt przeglądów leży po stronie oferenta. 6. Częstość przeglądów nie rzadziej niż 1 raz w roku 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, swoją ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i przepisami prawa budowlanego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. Zakres zamówienia 1. Weryfikacja wymiarów z natury przed przystąpieniem do wykonania wyposażenia. 2. Wykonanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego i transport na miejsce montażu 3. Montaż dostarczonych drzwi w pomieszczeniu Sali Operacyjnej oraz Pracowni telecomando 4. Podłączenie do instalacji elektrycznej - doprowadzenie instalacji po stornie zamawiającego, 5. Podłączenie drzwi przesuwnych do instalacji ppoż - doprowadzenie instalacji po stornie zamawiającego, 6. Uruchomienie, 7. Regulacja. 8. Przekazanie do eksploatacji 9. Przekazanie i odbiór; deklaracji zgodności, atestów potwierdzających przeznaczenie do użytkowania w placówkach służby zdrowia - sale operacyjne, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi, wykaz środków do czyszczenia i dezynfekcji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artbau Automatic Sp. z o.o.,, ul. Sady Żoliborskie 13a, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37373,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48185,25
Oferta z najniższą ceną: 48185,25 / Oferta z najwyższą ceną: 48185,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa biblioteki taśmowej LT09 wraz z taśmami na potrzeby NCBJ OR POLATOM
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa gazów medycznych i spożywczych w butlach będących własnością Zamawiającego przez okres 36 miesięcy do SPSK im. prof. Aa Grucy CMKP w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii Leśniczego Leśnictwa Dolsk i Dyszno wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodar. terenu na dz. o nr ewid. gr. 464/3, ob. Różańsko
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy przy ul. Zakładowej 12 w Goleszowie
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich i Zarządu Dróg Powiatowych w Turku"
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.