eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba Wyżna › Udzielenie kredytu w wysokości 2 394 928 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Raba Wyżna: Udzielenie kredytu w wysokości 2 394 928 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 455936 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428414 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna, Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 2 394 928 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Spłata zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów Gminy Raba Wyżna. 2. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. 3. Odsetki od kredytu płatne do ostatniego dnia miesiąca kwartału następującego po kwartale, za który należne odsetki zostały naliczone. 4. Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek złożony w terminie do 3 dni przed wypłatą transzy; pierwsza transza w pierwszym możliwym ustawowym terminie po podpisaniu umowy, druga do 16-12-2013 r. 5. Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 6. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 8. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawca będą dokonywane w złotych polskich [PLN]. 9. Liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym -w miesiącu faktyczna liczba dni. 10. Karencja spłat rat kapitałowych do 31-03-2015 r., spłata rat będzie kwartalnie od 31-03-2015 roku do końca roku 2023. 11. Pierwsza rata kapitałowa płatna 31 marca 2015 r. w wysokości 66 518,00 zł. kolejne ( 35 rat)- począwszy od 30-06-2015 r. do 31-12-2023 r w wysokości 66 526,00 zł. 12. Odsetki od kredytu malejące płatne kwartalnie od 31-03-2014 r. 31.12.2023 r. 13. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: do oferty: według stawki WIBOR 1M na dzień 23.10.2013 r. do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego kwartał obrachunkowy, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy. Uwaga: do oferty należy przyjąć termin wypłaty kredytu w dwóch transzach: pierwsza w wysokości 1 800 000,00 zł. w dniu 5 listopada 2013 r., druga w wysokości 594 928 zł. 16 grudnia 2013 r. Jednakże termin uruchomienia pierwszej raty uzależniony będzie od daty podpisania umowy gdyż trudno jest określić ile czasu zajmie wykonanie czynności badania ofert, a w następstwie wyboru oferty najkorzystniejszej, rozpatrzenia ewentualnych odwołań stąd też datę wypłaty pierwszej transzy kredytu - 5 listopada 2013 r. należy przyjąć do oferty i traktować jedynie jako hipotetyczną datę wypłaty środków z kredytu. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych 14. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umownych. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z uprawionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób do kontaktów wraz z telefonami kontaktowymi i numerami fax., stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANK SPÓŁDZIELCZY W RABIE WYŻNEJ, RABA WYŻNA 30, 34-721 RABA WYŻNA, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 522077,26

  • Oferta z najniższą ceną: 522077,26 / Oferta z najwyższą ceną: 560313,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.