eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Łódź: usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 45566 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości poniżej 200 tys. EURO jest usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Całość usługi obejmuje cykl szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Białymstoku, Wrocławiu Łodzi i Krakowie oraz cykl szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Krakowie, Kielcach i Łodzi.. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu, które zo-stało podzielone na 8 części (pakietów): Pakiet nr 1: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Białymstoku. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Białymstoku: 1) szkolenie nr 1: 12-13. marca 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 12-13. marca 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 21-22. marca 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 21-22. marca 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 2: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych we Wrocławiu. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia we Wrocławiu: 1) szkolenie nr 1: 9-10. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 9-10. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 18-19. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 18-19. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 3: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Łodzi. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Łodzi: 1) szkolenie nr 1: 16-17. maja 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 16-17. maja 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 21-22. maja 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 21-22. maja 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 4: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Krakowie: 1) szkolenie nr 1: 11-12. czerwca 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 11-12. czerwca 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 27-28. czerwca 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 27-28. czerwca 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 5: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Krakowie: 1) szkolenie nr 1: 5-6. marca 2013r. dla 20 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 5-6. marca 2013r. dla 20 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 5) szkolenie nr 5: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 6) szkolenie nr 6: 7-8. maja 2013r. dla 20 uczestników; 7) szkolenie nr 7: 14-15. maja 2013r. dla 20 uczestników; 8) szkolenie nr 8: 14-15. maja 2013r. dla 20 uczestników; 9) szkolenie nr 9: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników; 10) szkolenie nr 10: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 14 osób. Pakiet nr 6: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Kielcach. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Kielcach: 1) szkolenie nr 1: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 5) szkolenie nr 5: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników; 6) szkolenie nr 6: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników; 7) szkolenie nr 7: 11-12. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 8) szkolenie nr 8: 11-12. czerwca 2013r. dla 20 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 14 osób. Pakiet nr 7: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Łodzi. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Łodzi: 1) szkolenie nr 1: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 5) szkolenie nr 5: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 6) szkolenie nr 6: 7-8. maja 2013r. dla 20 uczestników; 7) szkolenie nr 7: 4-5. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 8) szkolenie nr 8: 4-5. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 9) szkolenie nr 9: 18-19. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 10) szkolenie nr 10: 18-19. czerwca 2013r. dla 20 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 14 osób. Pakiet nr 8: Seminarium dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie usługa cateringowa świadczona w w terminach: 1) seminarium nr 1: 25. marca 2013r. dla 98 uczestników; 2) seminarium nr 2: 22. kwietnia 2013r. dla 98 uczestników. Miejscem świadczenia usługi jest siedziba Samorządowego Kolegium Odwoławczego, 30-048 Kraków, ul. Lea 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów powinien dostarczyćpisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; - oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (dostarczyć w przypadku korzystania z podwykonawców).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT; kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie wówczas zmianie, a w zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) korekty harmonogramów szkoleń w poszczególnych grupach, w uzgodnieniu z Wykonawcą, w ramach ogólnej ich ilości, w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia niniejszego postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl/ouni/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pok. nr 201A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pok. nr 201A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: Dobre Prawo - sprawne rządzenie. Działanie 5.2 PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard hotelu/ośrodka - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Seminarium członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 1. dniowego seminarium dla 98. osobowej grupy jest: usługa cateringu - przerwa kawowa uzupełniana, obiad (bufet szwedzki) Miejscem świadczenia usługi jest siedziba Samorządowego Kolegium Odwoławczego, 30-048 Kraków, ul. Lea 10. Termin realizacji: seminarium nr 1: 25. marca 2013r. dla 98 uczestników; seminarium nr 2: 22. kwietnia 2013r. dla 98 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.