eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Warka: Przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce
Numer ogłoszenia: 45560 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Długiej oraz odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce. - ul. Długa Ulica Długa rozciąga się od ul. Warszawskiej do ul. Cmentarnej. W bezpośrednim sąsiedztwie ulicy znajduje się Plac I-go Pułku Lotnictwa Myśliwskiego oraz park miejski. W początkowym odcinku ulicy oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie dokonano szeregu inwestycji drogowych doprowadzając nawierzchnie ulic do stanu wysokiej funkcjonalności i estetyki. Kompleksowo przebudowano także Plac I-go Pułku Lotnictwa Myśliwskiego, na którym zlokalizowany jest parking. Przebudowa dalszego odcinka ulicy Długiej do jej końca, z wyłączeniem skrzyżowania z ul. Mostową ma być kontynuacją poprawy bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki ulicy. Ulica Długa pomimo lokalnego charakteru pełni istotne funkcje w układzie komunikacyjnym Warki. Ulica ta znajduje się w ścisłym centrum miasta i stanowi jeden z głównych ciągów drogowych łączący się z układem ulic zbiorczych i głównych. Na ulicy Długiej zlokalizowana jest znaczna ilość punktów usługowych (sklepy, zakłady usługowe itp.). W granicy pasa usytuowana jest zwarta zabudowa usługowo-mieszkalna do 3 kondygnacji, z usługami na parterze. Dojazd do zaplecza niektórych budynków odbywa się poprzez istniejące bramy zlokalizowane przy ul. Długiej. W pasie drogowym występuje bogate uzbrojenie podziemne: wodociąg, gazociąg, kanał sanitarny, linie telekomunikacyjne, odcinkami linie energetyczne. Istniejąca ulica Długa posiada nawierzchnię bitumiczną. Posiada ona liczne spękania i odkształcenia krawędziowe.. Ruch drogowy o charakterze lokalnym związany jest z dojazdem do licznych punktów usługowych zlokalizowanych bezpośrednio przy ulicy Długiej jak również zlokalizowanych w sąsiednich ulicach. Przy ulicy znajduje się baza autobusowa PKS, market budowlany, oraz dwa przystanki autobusowe. Ulica zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie tzw. Parku Saskiego stanowiącego teren zieleni miejskiej. Przebudowa ulicy Długiej (droga gminna nr 161093W): Przebudowa w ramach niniejszego postępowania podzielona została na dwa odcinki tj.: odcinek od km 0+000 do km 0+223,80(do ul. Mostowej) oraz odcinek od km 0+230 do km 0+506,67 (ul. Mostowa - ul. Cmentarna). I. Przebudowa na odcinku od km 0+000 do km 0+223,08 (ul. Mostowa) w ramach niniejszego zadania obejmuje: 1. Remont jezdni w istniejącej geometrii ulicy szer.6,7-9,7 m wraz z obustronnymi chodnikami oraz zjazdami, wraz z wymianą konstrukcji. 2. Zachowanie istniejącej organizacji ruchu oraz równoległego parkowania po stronie południowej ulicy 3. Zachowanie lokalizacji istniejącego przystanku autobusowego 4. Włączenie do przebudowanej w ramach NPPDL w 2011 r. ul. Mostowej 5. Budowę odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizację deszczową wraz z wpustami ulicznymi. 6. Oznakowanie pionowe i poziome, II. Przebudowa na odcinku od km 0+230 do km 0+506,67 (ul. Mostowa - ul. Cmentarna) w ramach niniejszego zadania obejmuje: 1. Przebudowę jezdni o szer.6-7 m wraz z obustronnymi chodnikami, zjazdami oraz budową ciągu pieszo-rowerowego, wraz z wymianą konstrukcji . 2. Budowę miejsc postojowych 3. Zachowanie lokalizacji istniejącego przystanku autobusowego 4. Włączenie do przebudowanej w ramach NPPDL w 2011 r. ul. Mostowej 5. Budowa odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi. 6. Oznakowanie pionowe i poziome, w tym ustawienie fizycznych barier uniemożliwiających parkowanie poza wydzielonymi miejscami postojowymi w postaci słupków blokujących 7. Usunięcie starych drzew 8. Zagospodarowanie zielenią. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Z uwagi na lokalizacje zakładów usługowych przy ul. Długiej niezbędne będzie zachowanie dojścia do w/w lokali w czasie budowy. Ponadto z ulicy Długiej istnieje bezpośredni zjazd do bazy PKS. Wykonawca zobowiązany będzie również uwzględnić w projekcie czasowej organizacji ruchu kursującą komunikację autobusową na ul. Długiej oraz 2 przystanki autobusowe. Zmiany lokalizacji przystanków, wraz z ewentualną alternatywną trasą autobusów należy uzgodnić z PKS Sp. z o.o. w Grójcu oraz PKS Sp. z o.o. w Kozienicach. Jednocześnie informujemy, iż Gmina Warka, w 2011 r. dokonała kompleksowej przebudowy ul. Mostowej. W związku z powyższym przy wykonywaniu prac związanych z ulicą Długą, niedopuszczalne będzie wykonywanie remontów cząstkowych na ulicy Mostowej. W przypadku uszkodzenia asfaltu, niezbędne będzie wykonanie całego skrzyżowania. - ul. Cmentarna Ulica Cmentarna posiada w wierzchniej warstwie nawierzchnię bitumiczną. Na ulicy Cmentarnej występuje zabudowa jednorodzinna. Jest to droga prowadząca do Cmentarza. Po przeznaczonym do przebudowy odcinku poruszają się kondukty pogrzebowe z Kościoła do cmentarza. Ponadto przy w/w ulicy znajduje się market Mrówka, jak również odbywa się komunikacja autobusowa. W pasie drogowym występuje bogate uzbrojenie podziemne: wodociąg, gazociąg, kanał sanitarny, linie telekomunikacyjne, odcinkami linie energetyczne. Przebudowa ulicy Cmentarnej obejmuje odcinek od 0+000 do km 0+155,30 (droga gminna nr 161034W) w Warce. Przebudowa ulicy Cmentarnej w ramach niniejszego zadania obejmuje: 1. Przebudowę jezdni, chodników, zjazdów, wraz z wymianą konstrukcji. 2. Budowę odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi. 3. Oznakowanie pionowe i poziome, W 2013 r. , w ramach NPPDL, Gmina Warka dokonała przebudowy odcinka ul. Cmentarnej (36 m). Wykonawca zobowiązany będzie do włączenia wykonywanej przebudowy w przebudowany odcinek ul. Cmentarnej, bez pogorszenia jego walorów funkcjonalnych i estetycznych. W przypadku uszkodzenia nawierzchni chodników, ścieżki rowerowej, krawężników itp., Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, włącznie z wymianą materiałów (kostka, krawężniki itp.) na nowe. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającą dojścia do posesji oraz uwzględniając kursującą komunikację autobusową. - ul. Wysockiego Przebudowa ulicy Wysockiego obejmuje odcinek od skrzyżowania z ulicą Cmentarną do skrzyżowania ul. Wysockiego i Mostowej, przebudowanych w ramach NPPDL, w 2011 r. Dodatkowo na końcu przebudowywanego odcinka znajduje się przebudowany w 2014 roku łącznik pieszo rowerowy pomiędzy ulicą Wysockiego a ul. Polną. Ulica Wysockiego posiada w wierzchniej warstwie nawierzchnię bitumiczną. Występują miejscowo łaty remontów cząstkowych oraz napraw nawierzchni po przekopach, w nawierzchni występują miejscowo spękania oraz wyraźne ślady po rozbiórce i odtworzeniu. Przy ul. Wysockiego znajduje się market budowlany- z ulicy tej korzystają zatem samochody ciężarowe dostarczające surowce. Ponadto odbywa się tu ruch autobusów, których baza zlokalizowana jest bezpośrednio przy ulicy. Jednocześnie przy ulicy znajduje się zabudowa jedno i wielorodzinna oraz przedszkole. W chodniku znajdują się drzewa w złym stanie - przewidziane do wycinki. Przebudowa ulicy Wysockiego - odcinek od 0+000 do km 0+254,21 (droga gminna 161054W) w ramach niniejszego zadania obejmuje: 1. Przebudowę jezdni wraz z obustronnymi chodnikami, zjazdami, wraz z wymianą konstrukcji . 2. Budowę miejsc postojowych 3. Włączenie do przebudowanej w ramach NPPDL w 2011 r. ul. Mostowej i Wysockiego 4. Budowę odwodnienia ulicy poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi. 5. Oznakowanie pionowe i poziome, w tym montaż pary progów zwalniających. 6. Usunięcie starych drzew 7. Zagospodarowanie zielenią. W 2011 r. , w ramach NPPDL, Gmina Warka dokonała przebudowy odcinka ul. Mostowej oraz dalszego odcinka ul. Wysockiego. Wykonawca zobowiązany będzie do włączenia wykonywanej przebudowy w przebudowane skrzyżowanie Wysockiego-Mostowa, bez pogorszenia jego walorów funkcjonalnych i estetycznych. W przypadku uszkodzenia nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, krawężników itp. , Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, włącznie z wymianą materiałów (kostka, krawężniki itp.) na nowe. Przebudowa ulic: Długiej i odcinków ulic Cmentarnej i Wysockiego w Warce , realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo Dostępność Rozwój. W związku z powyższym niedopuszczalne będzie przesunięcie terminów realizacji umowy, z uwagi na utratę dotacji przez Zamawiającego. Wykonawca przystępując do opracowania oferty powinien mieć świadomość powyższej sytuacji i odpowiednio wcześnie przystąpić do realizacji wszystkich prac związanych z realizacja umowy ( w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu). W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z wymaganych terminów, Zamawiający bezwzględnie będzie egzekwował zapisy umowy dotyczące kar umownych. Prace rozbiórkowe należy prowadzić w sposób umożliwiający odzyskanie materiałów tj.: destrukt, kamień polny, kostka brukowa, płyty betonowe itp. Wykonawca zobowiązany jest przekazać powyższe Zamawiającemu, w miejsce przez niego wskazane. Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Gmina Warka informuje, że równolegle z niniejszym postępowaniem, prowadzi postępowanie przetargowe na rewitalizację miejskiego parku, położonego bezpośrednio przy ul. Długiej. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania przetargowego musi mieć świadomość konieczności współpracy z Wykonawcą robót budowy rewitalizacji parku. Niniejszą przebudowę należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Na przedmiotowym terenie występuje zwarta zabudowa mieszkaniowa oraz obiekty użyteczności publicznej. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych. Należy zapewnić bezpieczny dostęp do obiektów tj.: punkty usługowo - handlowe, baza PKS itp., jak również należy uwzględnić obecność 2 przystanków autobusowych na ul. Długiej. Ulica Długa łączy się z ulicą Warszawską będącą drogą wojewódzką - zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować według dokumentacji technicznej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne , jakościowe -z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć w ramach ceny ryczałtowej. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej , a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań równoważnych muszą być co najmniej takie same, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe - m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych sieci dla poszczególnych rodzajów materiałów średnic, i ulic. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi odpowiednio dla poszczególnych ulic. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS . Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, opracuje on harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Dane teleadresowe: 1. Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, Rejon Drogowy Otwock - Piaseczno, ul. Górna 18, 05-400 Otwock, tel. (022) 779 24 87, (022) 779 30 20 Obwód Drogowy w Warce, ul. Grójecka 28, 05-660 Warka, tel.: (48) 667-21-54 2. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11, tel. (048) 667 04 01 Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01 3. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, Zakład w Radomiu, ul. Gazowa 11/13, tel. (048) 332 41 84 Rejon Dystrybucji Gazu w Mogielnicy, ul. Stegny, tel.: (048) 663 51 42 4. Starostwo Powiatowe w Grójcu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29 5. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, tel.: (048) 668 72 00 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu - na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) - znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie budowy lub przebudowy lub remonty ulic w terenie miejskim których wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł każda. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1 - wg kryterium: spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. Wymagane osoby to: a) Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, - wykształcenie wyższe. b) Kierownik Robót Instalacji Sanitarnych- posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Instalacji Sanitarnych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień. - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, - wykształcenie wyższe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że wykonał minimum dwie budowy lub przebudowy lub remonty ulic w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika (zał. nr 10). 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 - w przypadku ich zastosowania. 6) Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie. 7) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, c) z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy lub protokole konieczności i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, f) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.