eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Przebudowa wodociągu Dzibice - Dobrogoszczyce - dokończenie zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Kroczyce: Przebudowa wodociągu Dzibice - Dobrogoszczyce - dokończenie zadania
Numer ogłoszenia: 45551 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Kroczycach , ul. Batalionów Chłopskich 25, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 34 315 20 13, faks 34 315 20 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https:kzbkroczyce.peup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wodociągu Dzibice - Dobrogoszczyce - dokończenie zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na dokończeniu przebudowy sieci wodociągowej na terenie miejscowości Dobrogoszczyce i Dzibice oraz roboty odtworzeniowe w zakresie infrastruktury drogowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Branża instalacyjna Zakres zamówienia obejmuje przebudowę istniejących i budowę nowych przyłączy wodociągowych w miejscowościach Dobrogoszczyce i Dzibice wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi oraz wykonanie kontenerowej pompowni wody w miejscowości Dzibice. W ramach zamówienia należy między innymi: - wykonać niezbędne przewierty pod drogą; - wymienić istniejące przyłącza wodociągowe; - wykonać nowe przyłącza wodociągowe dla działek, których właściciele zgłosili zapotrzebowanie na wodę; - osadzić skrzynki uliczne dla zasuw, hydrantów i odpowietrzników; - wykonać umocnienia z prefabrykowanych elementów betonowych terenu wokół skrzynek ulicznych, hydrantowych i odpowietrzników; - wykonać oznakowanie uzbrojenia sieci wodociągowej stosownymi tabliczkami na ogrodzeniach lub słupkach betonowych; - zabudować domowe reduktory ciśnienia; - zabudować zestawy wodomierzowe w specjalnie do tego celu zaprojektowanych studniach wodomierzowych; - zabudować zestaw kontenerowo hydroforowy wraz z niezbędnymi odcinkami międzyobiektowymi sieci: wodociągowych, energetycznych, zasilających i sterowniczych; - zagospodarować teren hydroforni poprzez zabudowę systemowego ogrodzenia panelowego, wykonanie niezbędnych ciągów pieszych i dojazdowych oraz uporządkowanie terenu; 2. Branża drogowa a) Odbudowa elementów drogi powiatowej w m. Dzibice Zakres zamówienia obejmuje odbudowę nawierzchni na zjazdach i chodnikach oraz odbudowę rowów przydrożnych wraz z ich umocnieniem w miejscu przebudowywanej sieci wodociągowej. W ramach zamówienia należy między innymi: - odbudować nawierzchnię bitumiczną na wysokości szkoły w m. Dzibice poprzez: wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 20 cm; ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0-2 mm gr. 4 cm na oczyszczonej i skropionej emulsją kationową podbudowie; ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0-11mm gr. 3 cm na oczyszczonej i skropionej emulsją kationową warstwie wiążącej; - odbudować nawierzchnię ciągu pieszego z kostki brukowej betonowej na wysokości szkoły w m. Dzibice poprzez: wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego o łącznej grubości 15 cm (8+7); ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (odzysk) na podsypce cementowo-piaskowej; - odbudować i umocnić betonowymi elementami prefabrykowanymi (ściek korytkowy, płyty ażurowe) dno i skarpy rowu przydrożnego; b) Remont drogi powiatowej w m. Dobrogoszczyce Zakres zamówienia obejmuje remont drogi powiatowej w m. Dobrogoszczyce na odcinku przebudowywanej sieci wodociągowej. Łączna długość remontowanego odcinka drogi wynosi 1001,0 m. Projektowana szerokość drogi: średnio 4,3 m; Projektowana szerokość poboczy: 1,00 m; Klasa drogi: Z; Kategoria ruchu: KR-3; Nawierzchnia jezdni: bitumiczna; Nawierzchnia zjazdów: kostka brukowa betonowa gr. 8,0 cm (odzysk); bitumiczna; kliniec kamienny 4÷31,5 mm; Pobocza: kliniec kamienny 4÷31,5 mm; Geometria drogi: bez zmian; Pochylenia podłużne: bez zmian; Pochylenia poprzeczne: na prostych spadek daszkowy 2,0%, na łukach normatywne W ramach zamówienia należy między innymi: - sfrezować istniejącą nawierzchnię bitumiczną na średnią głębokość 1,0 cm; - wykonać wzmocnienie nawierzchni polegające na: ułożeniu warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego 0-12 mm gr. 4 cm na oczyszczonej i skropionej emulsją kationową sfrezowanej nawierzchni; ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 0-8 mm gr. 3 cm na oczyszczonej i skropionej emulsją kationową warstwie wyrównawczo-wiążącej; - wykonać zjazdy do posesji o nawierzchni z klińca kamiennego 4÷31,5 mm, z kształtek betonowych (odzysk) gr. 8 cm ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej lub o nawierzchni z betonu asfaltowego; - wykonać przepusty rurowe pod zjazdami z rur betonowych fi 250÷300 mm wraz z przyczółkami; - wykonać wzmocnienie poboczy polegające na: ścięciu nierówności i zawyżeń oraz utwardzeniu poboczy warstwą klińca kamiennego 4÷31,5 mm gr. 10 cm; - wymienić oznakowanie pionowe; - oczyścić z namułu istniejące przepusty pod zjazdami; - oczyścić z namułu i pogłębić do właściwej niwelety dna rowy przydrożne; - opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa dotyczy szerszego zakresu robót, aniżeli przewidziany do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Większość robót wynikających z dokumentacji projektowej, ujętej w formie załączników nr 8a, 8b, 8c, 9 i 10 do niniejszej SIWZ, została zrealizowana. Zakres pozostały do zrealizowania wynika z załączonych przedmiarów oraz głównie z Projektu wykonawczego Przebudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Dobrogoszczyce i Dzibice w gminie Kroczyce - dokończenie robót - stanowiącego załącznik nr 11a (część opisowa i rysunkowa) oraz załącznik nr 11b (specyfikacja techniczna) do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty (o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty), 3) pisemne zobowiązanie w oryginale - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu na podstawie art.26 ust.2b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, - w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest: a) inicjowanie zmian przez wykonawcę lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) forma pisemna pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https:kzbkroczyce.peup.pl w zakładce Informacje/Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach, ul. Batalionów Chłopskich 25, 42-425 Kroczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach, ul. Batalionów Chłopskich 25, 42-425 Kroczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007- 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.