eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją projektu Razem można więcej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Działdowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją projektu Razem można więcej
Numer ogłoszenia: 45547 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie , ul. Władysława Jagiełły 30, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 6972178, faks 23 6870981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją projektu Razem można więcej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z integracją i aktywizacją społeczno-zawodową dla 16 uczestników w ramach realizacji projektu Razem można więcej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Uczestnikami projektu jest 9 kobiet i 7 mężczyzn bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej z obszaru Gminy Działdowo korzystających ze świadczeń MOPS. Działania mają na celu zwiększenie integracji uczestników projektu ze społecznością lokalną, zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie animacji i integracji społecznej oraz poszerzenie wiedzy uczestników projektu na temat metod pracy, kształcenie umiejętności w zakresie pełnienia ról społecznych, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego. 2. Działania obejmować będą: 1. Ja jako animator: Cel - prześledzenie predyspozycji do bycia animatorem etyka i wartości i kompetencje społeczne indywidualny plan rozwoju osobistego umiejętności w zakresie mediacji i negocjacji w środowisku. 2. Rozpoznanie i diagnoza potencjału środowiska lokalnego: Cel - diagnoza potencjału środowiska poznanie jego mocnych i słabych stron tworzenie mapy zasobów i potrzeb analiza głównych grup wykluczonych. 3. Kreowanie własnego wizerunku: Cel - reprezentowanie interesów mieszkańców i klientów pomocy społecznej. Sposoby komunikacji podstawy negocjacji. 4. Warsztat Umiejętności społeczne: Zajęcia będą dotyczyć takich zagadnień jak: Asertywność. Jak pracować z ludźmi. Jak motywować? Co to są role grupowe? Jakie mają znaczenie dla pracy zespołu? 5. Tworzenie lokalnego partnerstwa: Cel - Dlaczego i jak budujemy partnerstwa cele partnerstwa identyfikacja partnerów umiejętności -facylitatora- partnerstwa zarządzanie partnerstwem. 6. Mobilizowanie ludzi do działania: Cel - poznanie dlaczego ludzie chcą działać na rzecz swojej społeczności, motywacje i bariery dla partycypacji obywatelskiej, mocne i słabe strony zaangażowania społeczności, rozwijanie komunikacji w środowisku, organizacja imprez i wydarzeń integracyjnych, inicjowanie i rozwój organizacji pozarządowych. 3. W program zajęć zostaną wplecione treści dotyczące równości płci, równego traktowania kobiet i mężczyzn, organizacji zespołu z uwzględnieniem różnic płci. 4. Działania będą realizowane w 9 cyklach 1-dniowych, dzień szkoleniowy = 8 godzin (zegarowych) 5. Miejsce przeprowadzenia zajęć: teren miasta Działdowo, w obiekcie i sali wskazanej przez Wykonawcę. Koszty wynajmu sali pokryje Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia. 6. Wykładowcy/trenerzy biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zadań tematycznych objętych przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom zajęć: - materiałów szkoleniowych i innych niezbędnych do realizacji warsztatów, - ubezpieczenia NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników, - cateringu w trakcie trwania zajęć ( kawa, obiad) 8. Zakończenie działań zakończy się wydaniem zaświadczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Dokument ten winien zwierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów i zaświadczeń znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Wykonawca przeprowadzi ankiety ewaluacyjne wśród uczestników biorących udział w realizacji przedmiotu zmówienia przygotowane we własnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 4.Zaakceptowany projekt umowy. Przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie wzoru umowy oraz parafy na każdej stronie umowy - załącznik nr 4. 5.Potwierdzenie, że każda z osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji zadań tematycznych objętych przedmiotem zamówienia.- załącznik nr 6 6.Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczający prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 7.Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie zajęć przez uczestników .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie jako wykładowców. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o co najmniej porównywalnych i nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu (dostarczy obowiązkowo w tym celu dokumenty poświadczające kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie - wykaz). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie ul. Wł. Jagiełly 30, 13-200 Działdowo pok. nr 11 I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie ul. Wł. Jagieły 30, 13-200 Działdowo, sekretariat - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Razem można więcej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.3.Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.