eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup serwera, macierzy i biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Warszawa: Zakup serwera, macierzy i biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 455454 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych , ul. Warecka 1a, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5568000, faks 22 5568099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pism.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup serwera, macierzy i biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Macierz, serwer, UPS Minimalne wymagania techniczne - Macierz Obudowa Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 dostarczona wraz ze wszystkimi elementami umożliwiającymi ww. instalację. Obudowa maksymalnie 2U. Kontrolery Dwa kontrolery SAS RAID pracujące w układzie active-active. Umożliwiające podłączenia dwóch serwerów ze skonfigurowanymi funkcjami wysokiej dostępności HA lub ośmiu serwerów bez technologii HA do jednego systemu pamięci masowej za pomocą złącza SAS, posiadające łącznie minimum osiem portów SAS (SSF-8088) do podłączenia serwerów. Wymagane poziomy RAID 0,1,5,6,10, niezależny dostęp do dysku każdego z kontrolerów. Cache2GB na kontroler, pamięć cache zapisu mirrorowana między kontrolerami z opcją zapisu na dysk lub inną pamięć nieulotną lub podtrzymywanie bateryjnie przez min. 72h w razie awarii. Dyski Zainstalowanych 12 dysków Hot-Plug SAS 3,5 cala o pojemności 600 GB i prędkości 15 tyś. obr.min. Możliwość rozbudowy przez dokładanie kolejnych dysków/półek dyskowych do łącznie minimum 192 dysków, również dysków o prędkości 7200 i pojemości 2 TB minimum. Możliwość mieszania typów dysków w obrębie macierzy oraz pojedynczej półki. Oprogramowanie Zarządzające macierzą w tym powiadamianie mailem o awarii, umożliwiające mapowanie dysków. Funkcja kopii migawkowych (minimum 5). Możliwość rozbudowywania oprogramowania o funkcjonalność pełnych kopii dysków logicznych. Licencja macierzy powinna umożliwiać podłączanie minimum 5 hostów bez konieczności zakupu dodatkowych licencji dla macierzy. Wsparcie dla systemów operacyjnych VMWare vSphere 5 Bezpieczeństwo Ciągła praca obu kontrolerów nawet w przypadku zaniku jednej z faz zasilania. Zasilacze, wentylatory, kontrolery RAID redundantne. Dokumentacja Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim Warunki gwarancji Przynajmniej trzy lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych włączając w to koszt części i transportu. Pozostałe wyposażenie Kabel zasilający urządzenie - 2 szt. Kabel SAS (SSF-8088) do podłączenia serwer - 8 szt. System montażu RACK - kpl. Minimalne wymagania techniczne - Serwer Obudowa Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 dostarczona wraz ze wszystkimi elementami umożliwiającymi ww. instalację. Obudowa maksymalnie 2U. Płyta główna Z możliwością zainstalowania dwóch procesorów Liczba zainstalowanych procesorów 2 Procesor Minimum 2,6 GHz, minimum 6 rdzeni na każdy procesor, 64-bit, obsługa sprzętowej wirtualizacji, pamięć cache L3 minimum 12MB Zainstalowana pamięć RAM 4x16 GB RDIMM, 1333 Mhz Możliwość dołożenia minimum 8 kości pamięci Karty rozszerzeń Dedykowane kontroler dyskowy RAID zapewniające funkcjonalność zabezpieczenia na poziomach: RAID 0, 1, 5, 10 oraz posiadający minimum dwa zewnętrzne interfejsy SAS 6GB - złącze SFF8088 do podłączenia macierzy dyskowej Napęd optyczny Wewnętrzny napęd DVD Kontroler zdalnego zarządzania Kontroler zdalnego zarządzania niezależny od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadający dedykowane złącze RJ-45 umożliwiający: zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera, szyfrowane połączenie oraz autentykację i autoryzację użytkownika, wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury, możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów, operacje na zasilaniu serwera (reboot, shutdown, startup). Dyski twarde Min. 3 napędy dyskowe każdy min. 143GB typu hot-swap SAS min. 15krpm Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna Porty Ethernet Minimum 4 x Gigabit Ethernet Elementy redundantne Zasilacze z funkcjonalnością Hot-Swap (min. 2 zasilacze), wentylatory z funkcjonalnością Hot-Swap Interfejsy Minimum 1 x szeregowy - RS-232 Minimum 1 video - VGA Minimum 4 sieć - Ethernet 10Base -T,100Base-TX,1000Base-TX - RJ-45 Minimum 1 zarządzający - RJ-45 Minimum 4 Hi-Speed USB Minimum 2 mini-SAS (SFF-8088) Zgodność sprzętu z oprogramowaniem VMware vSphare5 VMware vSphare5.1 Microsoft Windows Server 2012 Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1 Dokumentacja użytkownika Dokumentacja w języku polskim lub angielskim Warunki gwarancji Przynajmniej trzy lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych włączając w to koszt części i transportu. Minimalne wymagania techniczne - UPS Forma Obudowa do montażu w 19 szafie Rack w komplecie elementy montażu w Rack19 Moc wyjściowa Minimum 4200W 6000 VA Zniekształcenia napięcia wyjściowego Mniej niż 3% Rodzaj akumulatorów bezobsługowe Nominalne zasilanie wejściowe 230 V - 50 Hz Nominalne napięcie wyjściowe 230 V - 50 Hz Gniazda wyjściowe Minimum 8 wyjść IEC 320 C13 Minimum 2 gniazd typ IEC 320 C19 Interfejs komunikacyjny urządzenia DB-9 RJ-45 (10/100 Base-T) Protokoły obsługiwane przez urządzenia SNMP TCP-IP 4 HTTP-HTTPS Panel przedni Wyświetlacz statusu LED z paskiem obciążenia i naładowania akumulatora oraz pracy online Zasilanie akumulatorowe: Wymień akumulator Wskaźniki przeciążenia i obejścia Alarm dźwiękowy Alarm przy zasilaniu akumulatora alarm przy bardzo niskim poziomie naładowania akumulatora: ciągły sygnał dźwiękowy sygnalizujący przeciążenie Ochrona przed przepięciami i filtracja Filtracja - Nieprzerwane filtrowanie zakłóceń na wielu biegunach Przepuszczanie przepięć 0, 3% wg IEEE zerowy czas powstrzymywania przepięcia spełnia wymogi UL 1449 Wysokość w szafie przemysłowej Wielkość UPS maksymalnie 3U - bez dodatkowych baterii Każdy dodatkowy system akumulatorowy maksymalnie 3U Całość zestawu UPS wraz z akumulatorami nie powinien przekraczać 9U Dodatkowe baterie Możliwość rozszerzenia pojemności UPS przez dołożenie dodatkowych systemów akumulatorowych - Battery Pack Certyfikaty i zgodność z normami Znak C, CE, EN 50091-1, EN 50091-2, EN 55022 klasa A, EN 60950, EN 61000-3-2, GOST, VDE Okres gwarancji 2 lata gwarancji Czas podtrzymanie napięcia wyjściowego przy obciążeniu 100% Minimum 46 min przy 4200 W (po podłączeniu dodatkowych baterii) Oprogramowanie i jego funkcjonalność Pracujące w środowisku Windows na stacji roboczej z wykorzystaniem protokołu IP4 dołączone oprogramowanie umożliwiające monitorowanie urządzenia w zakresie jego parametrów pracy Pozostałe wyposażenie Kabel zasilający urządzenie 1 Komplet kabli zasilania urządzeń serwerowych na wyjściu 8 szt. System montażu Rack -kpl. Zamówienie obejmuje rozpakowanie, instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania, zgodnie z wymaganą dokumentacją oraz dostarczenie dokumentacji. Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z warunkami projektu umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. Wymagania dla oprogramowania wirtualizacji infrastruktury. System musi: 1. Umożliwiać wirtualizację na 5 serwerach 2-procesorowych 2. Być instalowany bezpośrednio na serwerze fizycznym bez konieczności instalowania innego systemu operacyjnego 3. Zapewnienie możliwość obsługi wielu instancji systemów operacyjnych na jednym serwerze fizycznym i powinno się charakteryzować maksymalnym możliwym stopniem konsolidacji sprzętowej 4. System musi umożliwiać jednoczesną pracę wielu różnych maszyn wirtualnych na współdzielonych zasobach serwera (systemy operacyjne i działające w nich aplikacje) 5. Pozwalać na przenoszenie maszyn wirtualnych pomiędzy serwerami fizycznymi bez przerywania pracy aplikacji pracujących na maszynach wirtualnych; 6. Umożliwiać tworzenie klastrów z hostów fizycznych w celu zapewnienia wysokiej dostępności maszyn wirtualnych i aplikacji (ang. High Availability) 7. Posiadać zdolność do automatycznego ponownego uruchomienia maszyny wirtualnej w przypadku jej awarii 8. Pozwalać na wykonywanie wielu migawek stanu maszyn wirtualnych (Snapshot) 9. Umożliwiać przywrócenie maszyny do każdego ze stanów utrwalonych przez przechowywane snapshoty 10. Umożliwiać klonowanie maszyn wirtualnych bez potrzeby ich wyłączania 11. Posiadać centralną konsolę graficzną do zarządzania wieloma maszynami wirtualnymi oraz ich zasobami pracującymi na nie mniej niż 5 serwerach fizycznych, która musi umożliwiać monitorowanie dostępności i wydajności maszyn wirtualnych 12. Oferować dostęp do widoku topologii całego systemu i zbioru maszyn wirtualnych wraz z ich zasobami dyskowym 13. Nie zawierać ograniczenia ani na okres ważności licencji ani na okres używania oprogramowania 14. Zawierać przynajmniej 3-letni okres wsparcia technicznego świadczonego przez producenta oprogramowania wirtualizacyjnego drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną lub stronę internetową przez 5 dni w tygodniu 12 godzin i obejmujące dostęp do do bazy wiedzy technicznej, systemu zgłoszeń, bezpłatnych aktualizacji upgradey i updatey oprogramowania. Wymagania dodatkowe: oferowane oprogramowanie musi pochodzić od jednego producenta oprogramowanie musi mieć możliwość rozbudowy do funkcjonalności umożliwiającej przygotowanie zapasowej maszyny wirtualnej w taki sposób, aby w przypadku awarii możliwe było przeniesienie wykonywania zadań z podstawowej maszyny wirtualnej na zapasową bez utraty zadań, procesów, wątków i danych (ang. Fault Tolerance) Zamawiający uprawniony jest do zakupu licencji edukacyjnych Oprogramowanie Backupujące: 5 sztuk - Symantec Backup Exec 2012 Agent for VMware and Hyper-V - licencja do posiadanego przez PISM programu - Symantec Exec Backup 2012 Zamawiający uprawniony jest do zakupu licencji edukacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia - Część II Minimalne wymagania techniczne - Biblioteka taśmowa Obudowa Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 dostarczona wraz ze wszystkimi elementami umożliwiającymi ww. instalację. Obudowa maksymalnie 4U. Typ napędu Napęd LTO-5 SAS Kontroler Minimum 2 mini-SAS (SFF-8088) porty zewnętrzne Liczba gniazd kasety z tonerem Minimum 24 Pojemność Minimalna pojemność przy kompresji 2 1 144TB Interfejs napędu 6 Gb na sek SAS Kontroler zdalnego zarządzania Interface zdalnego zarządzania posiadający dedykowane złącze RJ-45 Dokumentacja Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim Warunki gwarancji Przynajmniej trzy lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych włączając w to koszt części i transportu. Dodatkowe wyposażenie Biblioteka zostanie dostarczona wraz z kompletem 26 taśm dedykowanych do dostarczonych napędów, LTO Ultrium-5 z możliwością wielokrotnego zapisu oraz z 2 taśmami czyszczącymi. Zamówienie obejmuje rozpakowanie, instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania, zgodnie z wymaganą dokumentacją oraz dostarczenie dokumentacji. Zamówienie zrealizowane zostanie zgodnie z warunkami projektu umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.39.00-1, 30.23.31.60-0, 30.23.31.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, iż ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie serwera i macierzy wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją o wartości minimum 150 000 zł brutto każde. Warunek dotyczy I części zamówienia. Wykonawcy wykażą, iż w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 50 000 zł brutto. Warunek dotyczy II części zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty na cały przedmiot zamówienia, tj. Część I i Część II Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie doświadczenia zgodnie z wymaganiami określonymi w ppkt 1.1 i 1.2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z montażem, instalacją serwera i macierzy wraz z oprogramowaniem. Warunek dotyczy I Części zamówienia. Zamawiający nie określa warunku w zakresie zapisu ust. 1 lit c SIWZ w odniesieniu do Części II zamówienia - Zakup biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta zawiera wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór - Załącznik nr 7 do SIWZ). Pełnomocnik musi być ustanowiony (w myśl art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Konsorcjum, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga przedstawienia umowy regulującej zasady współpracy, w tym między innymi określającej: a) dane Wykonawców, b) określenie celu gospodarczego, c) określenie wzajemnych ról w realizacji powierzonego zamówienia, d) określenie lidera, który pełnić będzie rolę pełnomocnika uprawnionego do wszystkich kontaktów w sprawie realizacji i rozliczenia umowy, e) zasadę odpowiedzialności solidarnej Wykonawców, wchodzących w skład Konsorcjum w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w tym do podpisania wszystkich oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 lub Załącznik nr 3 a do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy. 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 lub Załącznik nr 4 a do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy. 5) oświadczenie o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, 6) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 7) pozostałe wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 lub § 3 ust. 2 Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby Umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również, któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami, a w szczególności: wojna, wojna domowa, zamieszki, rozruchy i akty sabotażu; katastrofy naturalne takie jak silne burze, huragany, trzęsienia ziemi, powodzie, piorun; wybuchy, pożar, zniszczenie maszyn, fabryki lub wszelkiego rodzaju instalacji; bojkot, strajk, lockout; akty władzy państwowej; b) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa lub właściwych norm lub w związku z zaistnieniem szczególnych okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany opisu Przedmiotu Zamówienia w stosunku do opisu zawartego w OPZ SIWZ oraz terminów wykonania Przedmiotu Umowy określonych w § 3 ust. 1 i 2 ; c) w przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminów wykonania Przedmiotu Umowy określonych w § 3 ust. 1 i 2; d) w przypadku wystąpienia w toku realizacji Przedmiotu Umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności takich jak: awarie sieci wodociągowych, ciepłowniczych, gazowych lub elektrycznych, uniemożliwiające prowadzenie prac zgodnie z przepisami prawa lub właściwymi normami, - dopuszcza się zmianę terminów wykonania Przedmiotu Umowy określonych w § 3 ust. 1 i 2 ; e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany Umowy. f) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie towarów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile parametry zaoferowanego towaru są nie gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy. g) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; h) wprowadzenie nowej wersji oprogramowania przez producenta, oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora; 2. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 PZP w szczególności następujące przypadki: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje Przedmiot Umowy, w tym Upoważnionych Przedstawicieli; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy); c) zmiana danych teleadresowych Stron; d) zmiana danych rejestrowych Stron; e) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami; 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają porozumienia Stron poprzedzonego pisemnym wnioskiem jednej ze Stron zawierającego propozycję zmiany oraz uzasadnienie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pism.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ul. Warecka 1 a, 00-950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ul. Warecka 1 a, 00-950 Warszawa (I piętro recepcja).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup serwera i macierzy wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera, macierzy wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby biblioteki cyfrowej w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.30.00-1, 30.23.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby Biblioteki Cyfrowej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją na potrzeby biblioteki cyfrowej w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.60-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.