eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania. Znak sprawyZP-DW-72/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Warszawa: Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania. Znak sprawy: ZP-DW-72/12
Numer ogłoszenia: 455396 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania. Znak sprawy: ZP-DW-72/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Rozbudowa eksploatowanego przez zamawiającego Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) o dodatkową, nową drukarkę Fargo HDP5000LC lub równoważną, wyposażoną w moduł do laminacji, kodery stykowe bezstykowe zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 1 2) Wdrożenie jej do użytkowanego systemu. 3) Objęcie urządzenia 2 letnia gwarancją na urządzenie i dożywotnią gwarancją na głowicę. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 : 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) do wykonania na wysokiej jakości kartach standardowych CR80, legitymacji weryfikujących uprawnienia, zabezpieczonych folią z indywidualnym hologramem, spersonalizowanych, ze zdjęciem z nadrukiem obustronnym, kolorowym oraz ich mailing. 2. Materiały, jakie należy dostarczyć zgodnie z poniższym zestawieniem ilościowym oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 2 Taśma YMCK na 500 wydruków 160 Film HDP5000 na 1500 wydruków 52 Zestaw czyszczący do drukarki Fargo HDP5000 5 Taśmy do laminacji z własnym hologramem na 500 wydruków 160 Karty plastykowe, najwyższej jakości, czyste CR80 box 500 szt 80 Stickery do kart box 4000 szt. 6 3. W skład usługi serwisowania i utrzymania Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) wchodzą: a. 3 szt. drukarek Fargo HDP5000 b. 1 szt. mailer - MS Card Mailing System Matica. 4.Przegląd będzie wykonywany w siedzibie zamawiającego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa i obejmuje: a. przegląd serwisowy w terminie ustalonych z Zamawiającym, b. oczyszczenie i konserwacja urządzeń, usuwanie drobnych usterek, c. sprawdzenie i dostosowanie parametrów technicznych urządzeń do aktualnych zadań, d. rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń e. naprawa w razie awarii, f. wizyta serwisowa zakończona podsumowaniem w postaci ustalonych wpisów do protokołu, g. udzielanie instrukcji i zaleceń zgodnych z aktualnymi wymogami producenta, h. obsługa oprogramowania systemu, aktualizacja firmware, wgrywanie upgrade ów, wyjaśnianie problemów z producentami urządzeń, dołączanie niezbędnych aplikacji, integracja z systemami i bazami danych Zamawiającego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy zadania 2: Wykonawca wykonał, a w przypadku umów o charakterze ciągłym wykonuje (z zastrzeżeniem, że wykazywana umowa już została wykonana w zakresie wartości wymaganej treścią niniejszego warunku) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: 1) Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum 5 usług serwisowych i naprawczych drukarek retransferowych do kart plastikowych przez okres minimum 6 miesięcy. 2) Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum 1 usługę serwisową i naprawczą systemu wykonywania i mailingu kart plastikowych przez okres min. 6 miesięcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy zadania 2: Wykonawca dysponuje minimum 2 pracownikami, którzy będą świadczyć usługi w zakresie serwisu i posiadają aktualną autoryzację producenta,przedstawiciela, dystrybutora drukarek Fargo i urządzeń mailingowych firmy Matica.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: - w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego asortymentu, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego urządzenia innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie, - w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego/Użytkownika (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), - w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), - w przypadku zmiany/wprowadzenia podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odpłatnie: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa - 20,50 zł lub nieodpłatnie ze strony internetowej www.udt.gov.pl zakładka zamowienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa pok nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1: Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rozbudowa eksploatowanego przez zamawiającego Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) o dodatkową, nową drukarkę Fargo HDP5000LC lub równoważną, wyposażoną w moduł do laminacji, kodery stykowe/bezstykowe zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 1 2) Wdrożenie jej do użytkowanego systemu. 3) Objęcie urządzenia 2 letnia gwarancją na urządzenie i dożywotnią gwarancją na głowicę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) do wykonania na wysokiej jakości kartach standardowych CR80, legitymacji weryfikujących uprawnienia, zabezpieczonych folią z indywidualnym hologramem, spersonalizowanych, ze zdjęciem z nadrukiem obustronnym, kolorowym oraz ich mailing. 2. Materiały, jakie należy dostarczyć zgodnie z poniższym zestawieniem ilościowym oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 2 Taśma YMCK na 500 wydruków 160 Film HDP5000 na 1500 wydruków 52 Zestaw czyszczący do drukarki Fargo HDP5000 5 Taśmy do laminacji z własnym hologramem na 500 wydruków 160 Karty plastykowe, najwyższej jakości, czyste CR80 box 500 szt 80 Stickery do kart box 4000 szt. 6 3. W skład usługi serwisowania i utrzymania Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) wchodzą: a. 3 szt. drukarek Fargo HDP5000 b. 1 szt. mailer - MS Card Mailing System Matica. 4. Przegląd będzie wykonywany w siedzibie zamawiającego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa i obejmuje: a. przegląd serwisowy w terminie ustalonych z Zamawiającym, b. oczyszczenie i konserwacja urządzeń, usuwanie drobnych usterek, c. sprawdzenie i dostosowanie parametrów technicznych urządzeń do aktualnych zadań, d. rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń e. naprawa w razie awarii, f. wizyta serwisowa zakończona podsumowaniem w postaci ustalonych wpisów do protokołu, g. udzielanie instrukcji i zaleceń zgodnych z aktualnymi wymogami producenta, h. obsługa oprogramowania systemu, aktualizacja firmware, wgrywanie upgrade ów, wyjaśnianie problemów z producentami urządzeń, dołączanie niezbędnych aplikacji, integracja z systemami i bazami danych Zamawiającego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.