Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Warszawa: Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania. Znak sprawy: ZP-DW-72/12
Numer ogłoszenia: 455396 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania. Znak sprawy: ZP-DW-72/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Rozbudowa eksploatowanego przez zamawiającego Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) o dodatkową, nową drukarkę Fargo HDP5000LC lub równoważną, wyposażoną w moduł do laminacji, kodery stykowe bezstykowe zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 1 2) Wdrożenie jej do użytkowanego systemu. 3) Objęcie urządzenia 2 letnia gwarancją na urządzenie i dożywotnią gwarancją na głowicę. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 : 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) do wykonania na wysokiej jakości kartach standardowych CR80, legitymacji weryfikujących uprawnienia, zabezpieczonych folią z indywidualnym hologramem, spersonalizowanych, ze zdjęciem z nadrukiem obustronnym, kolorowym oraz ich mailing. 2. Materiały, jakie należy dostarczyć zgodnie z poniższym zestawieniem ilościowym oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 2 Taśma YMCK na 500 wydruków 160 Film HDP5000 na 1500 wydruków 52 Zestaw czyszczący do drukarki Fargo HDP5000 5 Taśmy do laminacji z własnym hologramem na 500 wydruków 160 Karty plastykowe, najwyższej jakości, czyste CR80 box 500 szt 80 Stickery do kart box 4000 szt. 6 3. W skład usługi serwisowania i utrzymania Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) wchodzą: a. 3 szt. drukarek Fargo HDP5000 b. 1 szt. mailer - MS Card Mailing System Matica. 4.Przegląd będzie wykonywany w siedzibie zamawiającego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa i obejmuje: a. przegląd serwisowy w terminie ustalonych z Zamawiającym, b. oczyszczenie i konserwacja urządzeń, usuwanie drobnych usterek, c. sprawdzenie i dostosowanie parametrów technicznych urządzeń do aktualnych zadań, d. rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń e. naprawa w razie awarii, f. wizyta serwisowa zakończona podsumowaniem w postaci ustalonych wpisów do protokołu, g. udzielanie instrukcji i zaleceń zgodnych z aktualnymi wymogami producenta, h. obsługa oprogramowania systemu, aktualizacja firmware, wgrywanie upgrade ów, wyjaśnianie problemów z producentami urządzeń, dołączanie niezbędnych aplikacji, integracja z systemami i bazami danych Zamawiającego,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania 2: Wykonawca wykonał, a w przypadku umów o charakterze ciągłym wykonuje (z zastrzeżeniem, że wykazywana umowa już została wykonana w zakresie wartości wymaganej treścią niniejszego warunku) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: 1) Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum 5 usług serwisowych i naprawczych drukarek retransferowych do kart plastikowych przez okres minimum 6 miesięcy. 2) Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum 1 usługę serwisową i naprawczą systemu wykonywania i mailingu kart plastikowych przez okres min. 6 miesięcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania 2: Wykonawca dysponuje minimum 2 pracownikami, którzy będą świadczyć usługi w zakresie serwisu i posiadają aktualną autoryzację producenta,przedstawiciela, dystrybutora drukarek Fargo i urządzeń mailingowych firmy Matica.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: - w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego asortymentu, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego urządzenia innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie, - w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego/Użytkownika (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), - w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), - w przypadku zmiany/wprowadzenia podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odpłatnie: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa - 20,50 zł
lub nieodpłatnie ze strony internetowej www.udt.gov.pl zakładka zamowienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa pok nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1: Rozbudowa Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu o dodatkową drukarkę Fargo HDP 5000LC lub równoważną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rozbudowa eksploatowanego przez zamawiającego Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) o dodatkową, nową drukarkę Fargo HDP5000LC lub równoważną, wyposażoną w moduł do laminacji, kodery stykowe/bezstykowe zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 1 2) Wdrożenie jej do użytkowanego systemu. 3) Objęcie urządzenia 2 letnia gwarancją na urządzenie i dożywotnią gwarancją na głowicę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailingu wraz z usługą serwisowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Systemu Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) do wykonania na wysokiej jakości kartach standardowych CR80, legitymacji weryfikujących uprawnienia, zabezpieczonych folią z indywidualnym hologramem, spersonalizowanych, ze zdjęciem z nadrukiem obustronnym, kolorowym oraz ich mailing. 2. Materiały, jakie należy dostarczyć zgodnie z poniższym zestawieniem ilościowym oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - odpowiednio dla zadania nr 2 Taśma YMCK na 500 wydruków 160 Film HDP5000 na 1500 wydruków 52 Zestaw czyszczący do drukarki Fargo HDP5000 5 Taśmy do laminacji z własnym hologramem na 500 wydruków 160 Karty plastykowe, najwyższej jakości, czyste CR80 box 500 szt 80 Stickery do kart box 4000 szt. 6 3. W skład usługi serwisowania i utrzymania Systemu do Wydawania Legitymacji i Kart Pracowniczych oraz Mailngu (SWLKPM) wchodzą: a. 3 szt. drukarek Fargo HDP5000 b. 1 szt. mailer - MS Card Mailing System Matica. 4. Przegląd będzie wykonywany w siedzibie zamawiającego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa i obejmuje: a. przegląd serwisowy w terminie ustalonych z Zamawiającym, b. oczyszczenie i konserwacja urządzeń, usuwanie drobnych usterek, c. sprawdzenie i dostosowanie parametrów technicznych urządzeń do aktualnych zadań, d. rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń e. naprawa w razie awarii, f. wizyta serwisowa zakończona podsumowaniem w postaci ustalonych wpisów do protokołu, g. udzielanie instrukcji i zaleceń zgodnych z aktualnymi wymogami producenta, h. obsługa oprogramowania systemu, aktualizacja firmware, wgrywanie upgrade ów, wyjaśnianie problemów z producentami urządzeń, dołączanie niezbędnych aplikacji, integracja z systemami i bazami danych Zamawiającego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowiska identyfikacji wizualnej i druku 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-261/24
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.