eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługi pocztowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Mielcu w zakresie a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie do 2000 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczek o masie do 5000 g; b) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu; c) odbioru z kancelarii Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Mielec: Usługi pocztowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Mielcu w zakresie a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie do 2000 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczek o masie do 5000 g; b) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu; c) odbioru z kancelarii Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania
Numer ogłoszenia: 455368 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Mielcu , ul. Stefana Żeromskiego 13, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7800000, faks 17 7800001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usmielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Mielcu w zakresie a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie do 2000 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczek o masie do 5000 g; b) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu; c) odbioru z kancelarii Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Mielcu w zakresie a. przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie do 2000 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczek o masie do 5000 g, b. doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, c. odbioru z kancelarii Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania. Zamawiający wprowadza następujące definicje-Pod pojęciem przesyłek gabaryt A rozumie się przesyłki, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, a maksymalne wymiary przesyłek to przesyłki wysyłane w kopertach, których wymiary nie mogą przekroczyć- wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Przez gabaryt B rozumie się przesyłki, wysyłane w kopertach, w których choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, nie większych jednak (maksymalnie) niż suma długości, szerokości i wysokości, która nie może przekroczyć 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekraczać 600 mm. Rodzaje przesyłek - znaczenie przyjętych określeń-przesyłka rejestrowana - przesyłkę pocztową przyjętą za pokwitowaniem przyjęcia i doręczaną za pokwitowaniem odbioru,-przesyłka nierejestrowana - przesyłka przyjęta bez pokwitowania przyjęcia i doręczana bez pokwitowania odbioru,-przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa rejestrowana lub nierejestrowana niebędąca przesyłką priorytetową -przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa rejestrowana lub nierejestrowana mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami,-przesyłka polecona - przesyłkę listową będącą przesyłką rejestrowaną przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,-potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę podpis odbiorcy, stanowiące potwierdzenie otrzymania przesyłki. Terminy doręczania przesyłek pocztowych a. nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b. nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii.Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę. Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty: - podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do oferty. - wypis z rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych przez min. 12 kolejnych miesięcy o łącznej wartości przynajmniej 135 000,00 zł netto - zał. nr 3 do SIWZ wg wzoru. Jeżeli kontrakt jest aktualnie wykonywany (niezakończony) to jego zrealizowana część musi dotyczyć okresu przynajmniej 12 miesięcy. Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia przez Wykonawcę, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia przez Wykonawcę, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia przez Wykonawcę, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy w przypadkach: - w zakresie wynagrodzenia, w przypadku zatwierdzenia nowego cennika usług pocztowych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, w wysokości nie wyższej niż wynikająca z zatwierdzenia, - ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), - zmian umowy wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających w sprawie zastosowanie, - zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku zawarcia porozumienia pomiędzy Ministerstwem Finansów i Wykonawcą w sprawie cen świadczonych usług objętych przedmiotem niniejszej umowy, - gdy Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy. Warunki rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy przez strony: - W przypadku naruszenia przez Zamawiającego - Nadawcę postanowień niniejszej umowy, a w szczególności samowolnego naruszenia plomb lub nadawania korespondencji niezgodnie z taryfikacją itp. Wykonawca uprawniony jest do rozwiązania niniejszej umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz dochodzenia odszkodowania. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku jeżeli zostanie przekroczona kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku gdy Centrum Usług Wspólnych jako centralny zamawiający przygotuje i przeprowadzi postępowanie na świadczenie usług pocztowych dla wskazanych organów administracji rządowej. W takim przypadku termin rozwiązania umowy wynosić będzie jeden miesiąc, ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono zawiadomienie o rozwiązaniu umowy. - Zamawiający - Nadawca może odstąpić od umowy, jeżeli: 1. Wykonawca nie wykonuje lub nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, 2.w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (podstawa prawna - art. 145 uPzp).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Mielcu ul. Żeromskiego 13 39-300 Mielec tel. 17 780 00 00, fax 17 780 00 01.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Mielcu ul. Żeromskiego 13 39-300 Mielec sekretariat pok. 35, (I p).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.