eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa podskórnych pomp insulinowych dla dzieci w ilości 30 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Toruń: Dostawa podskórnych pomp insulinowych dla dzieci w ilości 30 szt.
Numer ogłoszenia: 45519 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podskórnych pomp insulinowych dla dzieci w ilości 30 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Pompy insulinowe dla dzieci z regulacją dawki bazy nie gorszą niż 0,1 j. /godzinę 25 szt.

Parametry techniczne
1 Masa pompy z baterią i pojemnikiem na insulinę [g]
2 Zasilanie pompy z baterii AA lub AAA
3 Klasa ochrony przed wilgocią i zalaniem min. IPX 7
4 Pełny interfejs użytkownika w j. polskim
5 Zakres temperatury pracy, minimalny zakres +5 do + 40 [oC]
Parametry programowalne
6 Programowanie wielkości dawki bazy
7 Różne rodzaje programowalnych baz, minimum 3 rodzaje
8 Dokładność dawkowania bazy nie gorsza niż 0,1j./godzinę, (każdy rodzaj bazy)
9 Programowanie wielkości bolusa
10 Różne rodzaje bolusa, minimum 3 rodzaje
11 Minimalna dokładność dawkowania bolusa nie gorsza niż 0,1 jednostki
Alarmy
12 Alarm dźwiękowy (tonowy)
13 Alarm wibracyjny
14 Rodzaje alarmów
15 Informacja dźwiękowa
i wyświetlana na ekranie pompy o zużyciu baterii większym niż 70 %
16 Możliwość wyłączenia alarmu dźwiękowego
Funkcje dodatkowe pompy
17 Automatyczne wypełnienie drenu
18 Nieograniczona ilość wypełnień drenów w ciągu doby
19 Blokada przed przypadkową zmianą parametrów
20 Możliwość anulowania podaży bolusa jednym przyciskiem
21 Bezpłatne zapewnienie oprogramowania i interfejsu do sczytywania danych z pompy (m.in. historia bolusów, alarmów, dawki podstawowej, dawki dobowej) do komputera na użytek ośrodka diabetologicznego prowadzącego terapię (minimalne wymogi w załączniku Nr 9/1 do SIWZ)
22 Pamięć minimum 1000 zdarzeń (bolusy, alarmy)
23 Przegląd raportów, z minimum ostatnich 90 dni
24 Kalkulator bolusa posiłkowego wewnętrzny lub zewnętrzny z możliwością ustawienia w kilku przedziałach czasowych
25 Kalkulator bolusa korygującego wewnętrzny lub zewnętrzny z możliwością ustawienia w kilku przedziałach czasowych
26 Automatyczne rozpoznawanie przez pompę ilości insuliny znajdującej się w zbiorniczku
27 Czasowa zmiana bazy do 24 h minimum
28 Minimalny okres czasowej zmiany bazy mniejszy lub równy 30 min.
Wyposażenie pompy
29 Zestawy infuzyjne (dostarczane przy dostawie) min 4 szt.,
30 Zbiorniki na insulinę (dostarczane przy dostawie) min 2 szt.,
31 Baterie zapasowe (dostarczane przy dostawie) min. 2 szt. dla każdej pompy
32 Etui ochronne
33 Brak dodatkowych akcesoriów koniecznych do zamontowania zestawu infuzyjnego w pompie i przygotowania pompy do podłączenia
Koszty eksploatacji
34 Możliwość używania wkłuć innych producentów w pompach biorących udział w ofercie
35 Koszt zakupu 10 zestawów infuzyjnych (minimum jednego rodzaju do 300 zł)
36 Koszt zakupu osprzętu:
a) 10 zestawów infuzyjnych
- metalowych,
- z tworzyw sztucznych
b)strzykawek
37 Dostępność zestawów infuzyjnych w punktach sprzedaży na terenie całego kraju
Szkolenia/informacje dla pacjentów
38 Wykonawca zapewnia dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 24 h na dobę (w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, konieczność całodobowej infolinii)
39 Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi pompy (każdego nowego pacjenta) w terminie 7 dni od daty przekazania pompy pacjentowi w ośrodku zakładającym pompę oraz podłączenie pompy w terminie 14 dni od daty przekazania pompy w ośrodku podłączającym pompy. O zakończeniu wymaganego szkolenia decyduje członek zespołu diabetologicznego w ośrodku podłączającym pompy - podpisuje kartę szkolenia.
40 Wykonawca posiada stronę internetową przedstawiającą formę kontaktu z firmą oraz dane dotyczące pompy i dostępnego osprzętu (minimalne wymagane parametry podane w załączniku Nr 9/2)
41 Instrukcja obsługi pompy w języku polskim, w instrukcji muszą być opisane wszystkie komunikaty wyświetlane przez pompę
Warunki gwarancji
42 Gwarancja min. 48 m-cy od daty podpisania ostatecznego protokołu dostawy
43 Autoryzowane punkty serwisowe na terenie Polski

II. Pompy insulinowe dla dzieci z niedocukrzeniami nocnymi i/lub niesygnalizującymi objawów niedocukrzenia z regulacją dawki bazy nie gorszą niż 0,1 j. /godzinę 5 szt.

Parametry techniczne
1 Masa pompy z baterią i pojemnikiem na insulinę [g]
2 Zasilanie pompy z baterii AA lub AAA
3 Klasa ochrony przed wilgocią i zalaniem min. IPX 7
4 Pełny interfejs użytkownika w języku polskim
5 Zakres temperatury pracy, minimalny zakres +5 do + 40[oC]
Parametry programowalne
6 Programowanie wielkości dawki bazy
7 Różne rodzaje programowalnych baz, minimum 3 rodzaje
8 Dokładność dawkowania bazy mniejsza niż 0,1j./godzinę, (każdy rodzaj bazy)
9 Programowanie wielkości bolusa
10 Różne rodzaje bolusa, minimum 3 rodzaje
11 Minimalna dokładność dawkowania bolusa 0,1 jednostki (każdy rodzaj bolusa) niezależnie od wielkości bolusa
Alarmy
12 Alarm dźwiękowy (tonowy)
13 Alarm wibracyjny
14 Rodzaje alarmów
15 Informacja dźwiękowa i wyświetlana na ekranie pompy o zużyciu baterii większym niż 70 %
16 Możliwość wyłączenia alarmu dźwiękowego
Funkcje dodatkowe pompy
17 Automatyczne wypełnienie drenu
18 Nieograniczona ilość wypełnień drenów w ciągu doby
19 Blokada przed przypadkową zmianą parametrów
20 Możliwość anulowania podaży bolusa jednym przyciskiem
21 Bezpłatne zapewnienie oprogramowania i interfejsu do sczytywania danych z pompy (m.in. historia bolusów, alarmów, dawki podstawowej, dawki dobowej) do komputera na użytek ośrodka diabetologicznego prowadzącego terapię (minimalne wymogi w załączniku Nr 9/1 do SIWZ)
22 Pamięć minimum 1000 zdarzeń (bolusy, alarmy)
23 Przegląd raportów, z minimum ostatnich 90 dni
24 Kalkulator bolusa posiłkowego wewnętrzny lub zewnętrzny z możliwością ustawienia w kilku przedziałach czasowych
25 Kalkulator bolusa korygującego wewnętrzny lub zewnętrzny z możliwością ustawienia w kilku przedziałach czasowych
26 Automatyczne rozpoznawanie przez pompę ilości insuliny znajdującej się w zbiorniczku
27 Czasowa zmiana bazy minimum do 24 h
28 Minimalny okres czasowej zmiany bazy mniejszy lub równy 30 min.
29 Ciągłe monitorowanie glikemii
Wyposażenie pompy
30 Zestawy infuzyjne (dostarczane przy dostawie) min 4 szt.,
31 Zbiorniki na insulinę (dostarczane przy dostawie) min 2 szt.,
32 Baterie zapasowe (dostarczane przy dostawie) min. 2 szt.
33 Etui ochronne
34 Brak dodatkowych akcesoriów koniecznych do zamontowania zestawu infuzyjnego w pompie i przygotowania pompy do podłączenia
35 Sensory do ciągłego monitorowania glikemii (dostarczane przy dostawie ) min. 2 szt.
36 1 transmiter na 5/10 pomp
Koszty eksploatacji
37 Możliwość używania wkłuć innych producentów w pompach biorących udział w ofercie
38 Koszt zakupu 10 zestawów infuzyjnych (minimum jednego rodzaju do 300 zł)
39 Koszt zakupu osprzętu:
a) 10 zestawów infuzyjnych
- metalowych,
- z tworzyw sztucznych
b)strzykawek
40 Dostępność zestawów infuzyjnych w punktach sprzedaży na terenie całego kraju Szkolenia/informacje dla pacjentów
41 Wykonawca zapewnia dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 24 h na dobę (w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym) (konieczność całodobowej infolinii)
42 Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi pompy (każdego nowego pacjenta) w terminie 7 dni od daty przekazania pompy pacjentowi w ośrodku zakładającym pompę oraz podłączenie pompy w terminie 14 dni od daty przekazania pompy w ośrodku podłączającym pompy. O zakończeniu wymaganego szkolenia decyduje członek zespołu diabetologicznego w ośrodku podłączającym pompy - podpisuje kartę szkolenia.
43 Wykonawca posiada stronę internetową przedstawiającą formę kontaktu z firmą oraz danymi dotyczącymi pompy i osprzętu (minimalne wymagane parametry podane w załączniku Nr 9/2 do SIWZ)
44 Instrukcja obsługi pompy w języku polskim, w instrukcji muszą być opisane wszystkie komunikaty wyświetlane przez pompę
Warunki gwarancji
45 Gwarancja min. 48 m-cy od daty podpisania ostatecznego protokołu dostawy
46 Autoryzowane punkty serwisowe na terenie Polski
III. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie: 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zamówienia.
IV. Terminy dostaw przedmiotu zamówienia:
a) pierwszy termin dostawy - kwiecień/maj
b) drugi termin dostawy - wrzesień/październik
Ilości dostaw w wyżej wymienionych terminach uzgodnione zostaną pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą przed złożeniem zamówienia.
Wymagane warunki gwarancji:
a) wymagany termin gwarancji - minimum 48 m-ce,
b) w okresie gwarancji dowóz urządzenia do naprawy lub przyjazd serwisanta do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
c) czas wymiany pompy na sprawną (lub naprawy) od chwili zgłoszenia awarii w okresie gwarancji i po gwarancji: maksymalnie 72 godziny,
d) serwis pogwarancyjny - 5 lat.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.10 - Pompy do użytku medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw pomp insulinowych o wartości min. 60.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 90.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi; b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych pomp infuzyjnych potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
*Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość techniczna - 25
  • 3 - Warunki gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.