eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa materiałów szewnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Ostróda: Dostawa materiałów szewnych.
Numer ogłoszenia: 45518 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej Spółka Akcyjna, ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, fax 089 6469250.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety: Pakiet 1: Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany barwiony (max. czas wchłaniania 90 dni). Pakiet 2: Szew syntetyczny wchłanialny (max. czas wchłaniania 60 dni). Pakiet 3: Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany, max. czas wchłaniania 42 dni, czas podtrzymywania do 2 tyg. z zachowaniem po 5 dniach 50% pierwotnej siły podtrzymywania. Pakiet 4: Szew nylonowy niewchłanialny pleciony powlekany barwiony. Pakiet 5:Szew nylonowy niewchłanialny monofilamentowy barwiony nr 1 Pakiet 6:Szew nylonowy niewchłanialny monofilamentowy barwiony nr 2 Pakiet 7: Trokary. Pakiet 8: Siatka do przepukliny. Pakiet 9: Klipsy tytanowe. Pakiet 10: Szew syntetyczny, wchłaniany, pleciony powlekany, czas wchłaniania 56-70 dni, z kwasu glikolowego i mlekowego, z zachowaniem po 14 dniach minimum 70% pierwotnej siły podtrzymywania, po 21 dniach minimum 45% pierwotnej siły podtrzymywania.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1), b)wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2), c)oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), (na załączonym druku -zał. nr.4), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotycz), h)wykaz próbek oferowanych materiałów wraz z informacją, które z nich podlegają zwrotowi. 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie(wymagane jest wskazanie minimum 4 zrealizowanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia). 3. Dokumenty dodatkowe a) Oświadczenie oferenta , że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego: dla wyrobów klasy I - deklaracja zgodności CE, dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; dla wyrobów klas: IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania- OŚWIADCZENIE OFERENTA, b) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz). 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie (1d, 1f,) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (1e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej, lub w PZOZ w Ostródzie S.A., ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok. 223 lub pocztą..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok. 227-sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany barwiony (max. czas wchłaniania 90 dni)- szacunkowa wielkość - 37 434,24 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny wchłanialny (max. czas wchłaniania 60 dni)- szacunkowa wielkość - 7133,76 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany, max. czas wchłaniania 42 dni, czas podtrzymywania do 2 tyg. z zachowaniem po 5 dniach 50% pierwotnej siły podtrzymywania - szacunkowa wielkość - 30266,40 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew nylonowy niewchłanialny pleciony powlekany barwiony- szacunkowa wielkość - 4 896,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew nylonowy niewchłanialny monofilamentowy barwiony nr 1- szacunkowa wielkość - 14 840,64 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew nylonowy niewchłanialny monofilamentowy barwiony nr 2 - szacunkowa wielkość - 1944,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokary - szacunkowa wielkość - 1030,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do przepukliny- szacunkowa wielkość - 4142,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe- szacunkowa wielkość-3720,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.11.21-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, wchłaniany, pleciony powlekany, czas wchłaniania 56-70 dni, z kwasu glikolowego i mlekowego, z zachowaniem po 14 dniach minimum 70% pierwotnej siły podtrzymywania, po 21 dniach minimum 45% pierwotnej siły podtrzymywania-szacunkowa wielkość - 3024,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24-5, 33.14.12.11-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 75
      • 2. OCENA UŻYTKOWA - 25

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.