To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Opole: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 455168 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380254 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 BP ARiMR w województwie opolskim w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Artykuły biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu oraz 11 Biur Powiatowych na terenie województwa opolskiego wskazanych przez Zamawiającego i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych artykułów do tych pomieszczeń. Adresy dostaw określa Załącznik nr 1 do umowy - wykaz miejsc dostaw artykułów biurowych. 3. Oferowane artykuły biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru (z zastrzeżeniem innych okresów gwarancji przewidzianych dla artykułów biurowych w Załączniki nr 1 do SIWZ). 5. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp. z o.o., Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79095,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62267,14
Oferta z najniższą ceną: 62267,14 / Oferta z najwyższą ceną: 76449,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup, dostawa i montaż stołu operacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
- Zakup i dostawa żywienia medycznego.
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.