eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › USŁUGI GEODEZYJNE, WYKONYWANE NA NIERUCHOMOŚCIACH, BĘDĄCYCH W ZASOBIE ANR OT BYDGOSZCZ, Z UWZGLĘDNIENIEM PODZIAŁU NA CZĘŚCI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Bydgoszcz: USŁUGI GEODEZYJNE, WYKONYWANE NA NIERUCHOMOŚCIACH, BĘDĄCYCH W ZASOBIE ANR OT BYDGOSZCZ, Z UWZGLĘDNIENIEM PODZIAŁU NA CZĘŚCI.
Numer ogłoszenia: 455154 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNE, WYKONYWANE NA NIERUCHOMOŚCIACH, BĘDĄCYCH W ZASOBIE ANR OT BYDGOSZCZ, Z UWZGLĘDNIENIEM PODZIAŁU NA CZĘŚCI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie ANR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części - 9 zadań. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 3. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na usługi geodezyjne obejmujące od 1 do 3 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 3 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 4. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu (zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac). 5. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiające nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że minimum jedna osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005 r ze zmianami) Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonym do oferty wykazie osób oraz oświadczeniu Wykonawcy, że minimum 1 osoba, ze wskazanych w wykazie, posiada wymagane uprawnienia geodezyjne. W przypadku, gdy wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, ocena spełniania tego warunku realizowana będzie również w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uściślenie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie osobno, 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w przypadku samodzielnego wykonywania zadania do oferty należy załączyć również taką informację) - zał. nr 5 do SIWZ, 4. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 1 osoba), posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne - zał. nr 6 do SIWZ, 5. w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26.ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 1-4 dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - zał. nr 7 do SIWZ, a w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający będzie żądał dodatkowo od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. X.2. SIWZ tj oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 6. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 2 i 3 przywołanego wyżej rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: - wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu pożar, zalanie, powódź, warunki atmosferyczne itp., uniemożliwiających terminową realizację przedmiotowych zadań, - z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działa-nia nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca powinien bezzwłocznie poinformować, w formie pisemnej, Zamawiającego i udokumentować fakt, ich wystąpienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic działki 160 i ustalenie jej powierzchni oraz naniesienie na mapie 1:1000 budynku mieszkalnego posadowionego na działce 160 - dotyczy dz. nr 160 o pow. 0,18 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Nowa Wieś Notecka, gmina Kcynia, powiat nakielski. Działka zabudowana budynkiem mieszkalnym, jednorodzinnym po b. PFZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki zgodnie z załączonym obrazem graficznym - na 5 działek, wydzielenie działek od 1 do 3 każda o powierzchni około 16 ha, łączna powierzchnia działek 1+2+3 = około 48,2 ha, działka nr 4 do granicy zaznaczonej (roszczenie) bez względu na jej powierzchnię, działka 5 - pozostała część działki nr 630. Działki powinny mieć dostęp do drogi. Dotyczy działki nr 630 o pow. 80,80 ha, połozonej w obrębie geodezyjnym Stobno, gmina Tuchola, powiat tucholski. Jest to nieruchomość rolna, niezabudowana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 6/25 o pow. 66,6549 ha, położonej w obrębie Wrzosy, gmina Szubin, powiat nakielski na cztery mniejsze działki o powierzchniach około 15 ha (3 działki) oraz około 20 ha, zgodnie z projektem podziału (załącznik). Przy podziale należy zlikwidować nieistniejące drogi wewnętrzne. Jest to działka rolna, niezabudowana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenie w całości działki nr 68/1 o pow. 29,3005 ha (położonej w obrębie geodezyjnym Mąkowarsko, gmina Koronowo, powiat bydgoski) i podział na 2 działki rolne o powierzchni około 10,3005 ha i 19,0000 ha. UWAGA: na w/w nieruchomości występują roszczenia dotyczące ewidencji gruntów z lat 30. Podział zgodnie z katastrem nieruchomości wsi Łakomowo. Jest to działka niezabudowana, połozona w kompleksie działek rolniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział i pomiar działki nr 251 o pow. 45,60 ha, położonej w obrębie Ostrowo, gmina Strzelno, powiat inowrocławski. Jest to nieruchomość rolna.Podział na trzy działki po około 15 ha. Wydzielenie działek dla dzierżawców..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału, zgodnie z załączonym projektem niżej wymienionych nieruchomości rolnych położonych w powiecie chełmińskim: 1. działka nr 25 o pow.60,08 ha - obrębie Falęcin, gmina Papowo Biskupie 2. działka nr 15/6 o pow. 25,34 ha- obręb Wichorze, gmina Stolno 3. działka nr 2/3 o pow. 68,65 ha - obręb Cepno, gmina Stolno 4. działki nr 5/17, 7/5; 8/7 o łącznej powierzchni 347,9084 ha - obręb Wrocławki, gmina Papowo Biskupie, 5. działka nr 1/1 o pow. 32,83 ha - obręb Zegartowice, gmina Papowo Biskupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie założenia dworsko-parkowego, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/222/1-2 dnia 05.06.1987 r. z działki nr 108/4 o pow. 11,0021 ha, położonej w obrębie Słupy, gmina Szubin, powiat nakielski od pozostałych zabudowań. Podział należy przeprowadzić w uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Toruniu/Delegatura Bydgoszcz, zgodnie z zaakceptowanym przez wspominanego projektem podziału działki. Projekt podziału należy przedstawić ANR OT Bydgoszcz do zaakceptowania. Jest to nieruchomość zabudowana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie historycznej powierzchni byłej działki nr 5 o powierzchni 14,23 ha dla spadkobiercy, zgodnie z mapą katastralną (w załączeniu wyrys), wydzielenie z działki 25/3 powierzchni 3,01 ha tak, aby działka 25/2 i działka nowo utworzona miały razem 14,23 ha. Dotyczy działki nr 25/3 o pow. 40,8830 ha, położonej w obrębie Białożewin, gmina Żnin, powiat żniński. Jest to działka niezabudowana, połozona w kompleksie działek rolniczych. Nowa działka powinna mieć dostęp do drogi, zgodnie z załączonym obrysem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział działki nr 29/3 o pow. 44,7435 ha, położonej w obrębie Górki Dąbskie, gmina Kcynia, powiat nakielski - zgodnie z załączonym obrazem graficznym. Podział polegać będzie na wydzieleniu części działki o powierzchni około 6 ha z zapewnieniem dostępu do drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek, wykazu zmian gruntowych, ujawniania powstałych działek w KW. Jest to nieruchomość niezabudowana rolna. 2. Podział działki nr 35/2 o pow. 22,35 ha, połozonej w obrębie geodezyjnym Górki Dąbskie, gmina Kcynia, powiat nakielski - zgodnie z załączonym obrazem graficznym. Podział polegać będzie na wydzieleniu części działki o powierzchni około 7 ha z zapewnieniem dostępu do drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek, wykazu zmian gruntowych, ujawniania powstałych działek w KW. Jest to nieruchomośc rolna niezabudowana. 3. Podział działki nr 10/9 o pow. 155,52 ha połozonej w obrebie Górki Dąbskie, gmina Kcynia, powiat nakielski - zgodnie z załączonym obrazem graficznym. Podział polegać będzie na wydzieleniu 10 działek po około 15 każda z zapewnieniem dostępu do drogi publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek, wykazu zmian gruntowych, ujawniania powstałych działek w KW. Jest to nieruchomosc rolna niezabudowana. 4. Podział działki nr 10/8 o pow. 31,6457 ha połozonej w obrebie Górki Dąbskie, gmina Kcynia, powiat nakielski - zgodnie z załączonym obrazem graficznym. Podział polegać będzie na wydzieleniu zespołu dworsko parkowego o powierzchni około 10 ha wg granic historycznych. Wykonawca projekt podziału uzgodni z Konserwatorem Zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek, wykazu zmian gruntowych, ujawniania powstałych działek w KW. Jest to nieruchomość rolna niezabudowana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.