eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Zawiercie: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 45507 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, faks 032 6710773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Zawierciu- Kądzielowie obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1. Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 2.160 godzin pracy 2. Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 1.120 godzin pracy 3. Podnośnik ( zwyżka ) - w ilości do 1.440 godzin pracy 4. Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5. Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg - w ilości do 60 godzin pracy 6. Zamiatarka - w ilości do 50 km (zamiatanie po okresie zimowym) oraz do 100 (każde następne zamiatanie) II. Przy przewozach masowych: 1. Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton- w ilości do 1.100 km Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Pilicy obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1. Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2. Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3. Podnośnik ( zwyżka )- w ilości do 120 godzin pracy 4. Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 5. Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy 6. Zamiatarka - w ilości do 25 km (zamiatanie po okresie zimowym) oraz do 50 km (każde następne zamiatanie) II. Przy przewozach masowych: 1. Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km Zakres zamówienia na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Szczekocinach obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: I. Przy bieżącym utrzymaniu dróg: 1. Samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton - w ilości do 1.620 godzin pracy 2. Koparko - ładowarka CATAPILLAR - w ilości do 840 godzin pracy 3. Równiarka - w ilości do 100 godzin pracy 4. Walec stalowy samojezdny 5-10 Mg- w ilości do 45 godzin pracy II. Przy przewozach masowych: 1. Samochód ciężarowy od 5 do 10 ton - w ilości do 800 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ a także spełniający warunki szczegółowe: - posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VII specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty wraz z zestawieniem cen jednostkowych ( wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 1 i 1A, 2 i 2A, 3 i 3A do specyfikacji) - oświadczenie oferenta (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do specyfikacji) - oświadczenie oferenta ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 6 do specyfikacji. - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto, jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia wraz z ofertą złoży druk stanowiący załącznik Nr 7 do siwz - Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą -za zgodność z oryginałem- Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie oferenta które stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, oświadczenie oferenta, które stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 pokój nr 303 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie sekretariat, pok. 302 - /III piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Zawierciu - Kądzielowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 1A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8, 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Pilicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 2A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8, 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem sprzętu przy bieżącym utrzymaniu dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie Obwodu Drogowego w Szczekocinach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta musi zawierać kompletne zestawienie wymaganego sprzętu określonego w załączniku Nr 3A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8, 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.