eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa, nr postępowania 46/BŁiI/05/MK/SCH/05.01.04



Ogłoszenie z dnia 2005-09-02

POZYCJA 45501

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: dostawa, nr postępowania 46/BŁiI/05/MK/SCH/05.01.04 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Małgorzata Kubicka, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, tel. 022 6013314, fax 022 6011857, e-mail: m.kubicka@policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Komendy Głównej Policji, Małgorzata Kubicka, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6013314, fax 022 6011857, e-mail: m.kubicka@policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, kancelaria- pok. 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, tel. 022 6012660, fax 022 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, nr postępowania 46/BŁiI/05/MK/SCH/05.01.04 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie procedur funkcjonowania biura SIRENE oraz zapewnienie asysty merytorycznej dla uzyskania gotowości operacyjnej biura SIRENE, rozumiane jako przygotowanie procedur funkcjonowania biura SIRENE zgodnych z Konwencją Wykonawczą Schengen, zapewniających komunikację z właściwymi służbami krajowymi i zagranicznymi oraz zapewnienie asysty merytorycznej dla uzyskania gotowości operacyjnej polskiej komórki SIRENE. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Główna Policji w Warszawie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.97.00 - System zarządzania dokumentacją Kod CPV wg słownika 2008: 48.31.11.00 - System zarządzania dokumentacją 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do sprawy nr 46/BŁiI/05/MK/SCH/05.01.04, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizowany przedmiot umowy zostanie dokonana przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w ciągu 45 dni od daty dostarczenia faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru wykonanej usługi. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 u. P.z.p., warunek ten musi zostać spełniony przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie mniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4. Przy składaniu wszelkich dokumentów przetargowych, powołując się na wykonawcę w miejscu np. "nazwa i adres wykonawcy", należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wystąpić wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 - z późn. zmianami), a także nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy; 2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia na usługi objęte przedmiotem zamówienia dotyczące projektów związanych ze stosowaniem wymogów Konwencji Wykonawczej Schengen, przy czym w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują minimum jedną taką usługę o wartości co najmniej 100 000,00 euro; 3. zaprojektowali i wdrożyli w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rozwiązania z zakresu obiegu dokumentów dla co najmniej 50 użytkowników o wartości co najmniej 80 tys. euro; 4. posiadają wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001; 5. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 1 000 000,00 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg aktualności spełniać będzie również odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone w myśl art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1),3) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków na kwotę minimum 1 000 000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. ekspertów którzy muszą w sumie spełnić poniższe wymagania: 1. Zarządzanie projektem: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Minimum 7 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami. 3. Doświadczenie w prowadzeniu projektów dla instytucji bezpieczeństwa publicznego w krajach UE lub kandydujących. 4. Znajomość uwarunkowań techniczno-organizacyjnych dotyczących SIS II oraz SIRENE. 5. Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego. 6. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Poufne" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 2. Zagadnienia z obszaru SIRENE: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Doświadczenie w prowadzeniu prac koncepcyjnych. 3. Minimum 3 lata doświadczenia z organizowania i kierowania pracą biura SIRENE w jednym z krajów UE. 4. Dobra znajomość języka angielskiego. 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 3. Zagadnienia z obszaru SIS: 1. Wykształcenie wyższe techniczne. 2. Doświadczenie w prowadzeniu prac koncepcyjnych. 3. Minimum 3 lata doświadczenia z organizowania i kierowania pracą związaną z funkcjonowaniu SIS w jednym z krajów UE. 4. Dobra znajomość języka angielskiego. 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 4. Zagadnienia organizacyjno-prawne: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Minimum 6 lat doświadczenia w pracy na rzecz organów administracji państwowej, które funkcjonują w dziedzinie bezpieczeństwa publicznego. 3. Podstawowa znajomość zasad organizacyjnych i prawnych Konwencji Wykonawczej Schengen. 4. Znajomość międzynarodowych i polskich procedur przetargowych. 5. Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego. 6. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 5. Zagadnienia z obszaru IT: 1. Wykształcenie wyższe techniczne IT/telekomunikacja. 2. Minimum 6 lat doświadczenia w prowadzeniu prac związanych z analizą i projektowaniem systemów informatycznych. 3. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemu informatycznego SIS II. 4. Znajomość technik modelowania procesów biznesowych i obiektowych, strukturalnych metodyk analizy i projektowania systemów informatycznych, notacji i standardów wykorzystywanych w tych dziedzinach. 5. Dobra znajomość języka angielskiego. 6. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Zastrzeżone" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 6. Zagadnienia z obszaru infrastruktury teleinformatycznej: 1. Wykształcenie wyższe techniczne IT/telekomunikacja. 2. Minimum 6 lat doświadczenia w prowadzeniu prac związanych z projektowaniem i eksploatacją systemów telekomunikacyjnych. 3. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania infrastruktury telekomunikacyjnej SIS II. 4. Dobra znajomość języka angielskiego. 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Poufne" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 7. Zagadnienia z obszaru bezpieczeństwa : 1. Wykształcenie wyższe techniczne. 2. Minimum 6 lat doświadczenia w prowadzeniu prac związanych z projektowaniem i eksploatacją systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego. 3. Podstawowa znajomość zasad bezpieczeństwa SIS. 4. Dobra znajomość języka angielskiego. 5. Dostęp do informacji niejawnych poziomu minimum "Poufne" (w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych) lub poziomu równoważnego według standardu lokalnego lub standardu NATO. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat projektów o wartości co najmniej 100 000 EURO, związanych ze spełnieniem wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen w zakresie systemów teleinformatycznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym wykaz musi zawierać co najmniej jedną wykonaną usługę związaną z przedmiotem zamówienia. 3) Wykaz zaprojektowanych i wdrożonych rozwiązań z zakresu obiegu dokumentów dla co najmniej 50 użytkowników o wartości co najmniej 80 tys. euro. 4) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważny w zakresie zarządzania projektami związanymi z przedmiotem zamówienia. Do dokumentu należy załączyć kopię aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego. III.2.1.4) Forma złożenia dokumentów. 1. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osobę/osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, wówczas będzie żądał od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: BIURO LOGISTYKI POLICJI KGP 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 406 i oznaczonej : "WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM, NR SPRAWY 46/BŁiI/05/MK/SCH05.0101.04 " III.2.1.5) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2. Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: Lp. / Nazwa kryterium 1. Liczba realizacji podobnych zadań w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym SIS lub SIRENE. 1 realizacja - 5 pkt. 2 realizacje - 10 pkt. 3 realizacje - 15 pkt 4 i więcej realizacji - 20 pkt. Maksymalna liczba punktów: 20 Źródło informacji: dokumenty potwierdzające że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 2. Liczba realizacji podobnych zadań w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym wdrażania informatycznych systemów WorkFlow. 1-2 realizacje - 5 pkt. 3-4 realizacje - 12 pkt. 5 i więcej realizacji - 17 pkt. Maksymalna liczba punktów: 17 Źródło informacji: dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3. Liczba udziałów w projektach finansowanych z budżetu Unii Europejskiej związanych ze spełnieniem wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen w zakresie systemów teleinformatycznych Schengen, w ostatnich 3 latach. 1 udział - 5 pkt. 2 i więcej udziałów - 10 pkt. Maksymalna liczba punktów: 10 Źródło informacji: dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 4. Liczba zrealizowanej współpracy wykonawcy w obszarze projektowania i wdrażania projektów teleinformatycznych dla podmiotów sektora bezpieczeństwa i porządku publicznego, w ostatnich 3 latach. 1 - realizacja - 5 pkt. 2 - realizacje - 10 pkt. 3 - i więcej realizacji - 13 pkt Maksymalna liczba punktów: 13 Źródło informacji: dokumenty potwierdzające że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, oświadczenie wykonawcy. 5. Liczba krajów działalności ekspertów. Punktowana jest deklarowana minimalna liczba różnych krajów, w których eksperci angażowani do realizacji zamówienia brali udział w projektach finansowanych z budżetu Unii Europejskiej związanych ze spełnieniem wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen w zakresie systemów teleinformatycznych Schengen dotyczących SIS lub SIRENE w ostatnich 3 latach. 1- kraj - 1 pkt 2 - kraje - 4 pkt 3 - kraje i więcej - 7 pkt Maksymalna liczba punktów: 7 Źródło informacji: oświadczenie wykonawcy i CV ekspertów 6. Liczba ekspertów. Punktowana jest deklarowana liczba ekspertów, którzy będą zatrudnieni przy realizacji zamówienia i w razie potrzeby będą w dyspozycji wykonawcy przez okres wykonywania zamówienia. Eksperci muszą spełniać wszystkie z minimum jednej grupy wymagań określonych przed niniejszą tabelą w podpunkcie III.2.1.3. 1 ekspert - 4 pkt 2 ekspertów - 8 pkt 3 ekspertów - 12 pkt 4 ekspertów - 15 pkt 5 i więcej ekspertów - 17 pkt Maksymalna liczba punktów: 17 Źródła informacji: dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, oświadczenia wykonawcy, dokumenty poświadczające merytoryczne przygotowanie ekspertów, CV ekspertów. 7. Szczególne doświadczenia zawodowe kluczowych ekspertów: - kierowanie przez co najmniej jednego z ekspertów komórką SIRENE w jednym z krajów UE okresie ostatnich 2 lat - 8 pkt, - udział co najmniej jednego z ekspertów w projektach dotyczących SIS II w jednym z krajów UE - 8 pkt, Maksymalna liczba punktów: 16 Źródła informacji: dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, oświadczenia wykonawcy, dokumenty poświadczające merytoryczne przygotowanie ekspertów, CV ekspertów. Suma punktów: 100 Do składania ofert w zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie 5, którzy uzyskają największą ilość punktów. UWAGA; W przypadku uzyskania jednakowej najwyższej liczby punktów przez więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do złożenia oferty wszystkich wykonawców, którzy uzyskali taką samą najwyższą liczbę punktów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% ocena elementów złożonej oferty - 30%. Kolejność według znaczenia: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 46/BŁiI/05/MK/SCH/05.01.01.04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie w ramach projektu "Utworzenie polskiego Biura SIRENE", finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach funduszu Schengen 46/BŁiI/05/MK/SCH/05.01.04. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie przewiduje przesyłania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia drogą elektroniczną (internet lub e-mail). 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.