eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › sprzedaż materiałów pędnych w stacjach paliw zlokalizowanych w Polsce - drogą transakcji bezgotówkowej, za okazaniem kart płatniczych - sukcesywnie w okresie 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2006-09-01

POZYCJA 45474

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: sprzedaż materiałów pędnych w stacjach paliw zlokalizowanych w Polsce - drogą transakcji bezgotówkowej, za okazaniem kart płatniczych - sukcesywnie w okresie 12 miesięcy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie, do kontaktów: Elżbieta Adamiuk, ul. Towarowa 17 lok. 108, 10-416 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322640, fax 089 5322635, e-mail: word@ol.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.word.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż materiałów pędnych w stacjach paliw zlokalizowanych w Polsce - drogą transakcji bezgotówkowej, za okazaniem kart płatniczych - sukcesywnie w okresie 12 miesięcy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 10-416 Olsztyn, ul. Towarowa 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/Benzyna bezołowiowa BP 95 w ilości - 30.500 litrów (CPV-23111200-0), 2/Olej napędowy w ilości - 6.200 litrów (CPV23121000-1), 3/Olej silnikowy półsyntetyczny 10 W/40 do samochodów osobowych (Fiat Punto) w ilości- 10 litrów ( CPV- 23123100-6), 4/Olej silnikowy syntetyczny 5W/40 do samochodów osobowych (Opel Corsa) w ilość - 10 litrów ( CPV- 23123100-6), 5/Olej silnikowy mineralny do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, (Ciągniki ZETOR, URSUS) w ilości - 20 litrów ( CPV- 23123100-6), 6/Olej silnikowy syntetyczny do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi 5W/40 ( samochód ciężarowy STAR) w ilości - 10 litrów ( CPV- 23123100-6), 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujący dokumentów: - zgodnie z art. 24 usta. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda dołączenia do oferty: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do siwz. - brak dostarczenia w ofercie dokumentów określonych w pkt II będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - benzyna bezołowiowa BP 95 w ilości 30.500 litrów - olej napędowy w ilości 6.200 litrów - olej silnikowy półsyntetyczny do samochodów osobowych w ilości 10 litrów - olej silnikowy syntetyczny do samochodów osobowych w ilości 10 litrów - olej silnikowy mineralny do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi w ilości 20 litrów - olej silnikowy syntetyczny do pojazdów z silnikami wysokprężnymi w ilości 10 litrów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaj ą obowiązek ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oswiadczenie o spłnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 13:15, Olsztyn, ul. Towarowa 17, pokój 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.