eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu, spalin i pomiar emisji dla Oczyszczalni Ścieków w Tychy-Urbanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Tychy: wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu, spalin i pomiar emisji dla Oczyszczalni Ścieków w Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 45471 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu, spalin i pomiar emisji dla Oczyszczalni Ścieków w Tychy-Urbanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu, spalin i pomiar emisji dla Oczyszczalni Ścieków w Tychy-Urbanowice. 1). Analiza biogazu: a)Przed instalacją odsiarczania H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3]- 6 analiz/rok, b)Za instalacją odsiarczania: O2[%], CO[%], CO2[%], CH4[%], H2S[mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF[mg/Nm3], formaldehyd[mg/Nm3], amoniak[mg/Nm3],wilgotność, wartość opałowa [mg/Nm3] - 6 analiz / rok, c)Za instalacją odsiarczania: badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan - 4 analizy / rok. 2).Analiza spalin (pomiar emisji zanieczyszczeń w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19.11.2008 r. Dz. U. nr 215 poz. 1366): CO, CO2, NOx, SO2, pyły - 7 analiz/rok. 2.Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia: Pobór prób biogazu i prób do analizy spalin będzie wykonywany przez Wykonawcę. a)Pobór prób biogazu oraz ich transport z oczyszczalni do laboratorium odbywać się będzie w naczyniach laboratoryjnych, należących do Wykonawcy. b)Odbiór próbek do analizy odbywać się będzie w dni robocze miesiąca. c)Badanie biogazu oraz emisji odbywać się będzie tego samego dnia, po uprzednim, pisemnym zleceniu Zamawiającego, w którym zostanie określony termin realizacji poboru (nie krótszy niż 5 dni roboczych od przesłania pisemnego zlecenia przez Zamawiającego). d)Wykonawca ponosi koszty transportu próbek z oczyszczalni do miejsca wykonywania analizy laboratoryjnej. 3.Metodyka badawcza: Pomiary emisji (pkt.III.1 ppkt.2) siwz) należy wykonać według metodyk określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008 (Dz. U. nr 206 poz. 1291). Zamawiający nie określa metodyk wykonania analiz biogazu w zakresie pkt.III .1 ppkt.1) siwz. 4.Wykonawca musi posiadać akredytację na wykonanie analizy: - spalin i pomiar emisji w zakresie określonym w pkt.III .1 ppkt.2) siwz. 5.Wymagania dot. podwykonawców: W przypadku analiz określonych w pkt.III.1 ppkt.2) siwz, Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia wyłącznie podwykonawcom, którzy posiadają Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego na wykonanie tych analiz. W przypadku podwykonawców, którym Wykonawca powierzy do wykonania analizy w zakresie określonym w pkt.III.1 ppkt.2) siwz, należy dołączyć do oferty ich Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego wraz z zakresem akredytacji na w/w analizy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p. - w wysokości do 15% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli: a)złoży podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 2 siwz, b)potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych biogazu w pełnym zakresie określonym w pkt.III.1 ppkt.1) siwz w ilości co najmniej 3 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. c)potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych spalin w pełnym zakresie określonym w pkt.III.1 ppkt.2) siwz, w ilości co najmniej 3 analizy/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów / zleceń wykonywanych na rzecz różnych podmiotów, pod warunkiem, że analizy zostały zakończone. W treści załącznika nr 5 do siwz tj. wykaz wykonanych usług, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym - załącznik nr 2 do siwz,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił W/W warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do siwz,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił W/W warunek, jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia - załącznik nr 2 do siwz,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty: 1)Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego (Wykonawcy, Podwykonawcy) wraz z zakresem akredytacji, wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub inne jednostki certyfikujące, będące sygnatariuszami wielostronnego porozumienia EA lub ILAC - obejmujący analizy określone w pkt.III.1 ppkt.2) siwz. 2.Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1)Oferta - załącznik nr 1 siwz. 2)Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1A siwz. 3)Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4. 4)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana warunków zawartej umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 2c. 2.Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a)konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia takiego jak w szczególności: katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny, b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c)jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy. 3.W przypadku sytuacji wskazanej w pkt.2c zmiana stawki podatku VAT obowiązuje strony bez konieczności wprowadzenia zmian aneksem do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. 43-100 Tychy przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.02.2011r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.