eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › NA DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Lubartów: NA DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 45467 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania 1 - 11..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jeśli przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do brania czynnego udziału przy realizacji części niniejszego zamówienia oraz oświadczenia, że Wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na postawnie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub pisemnego oświadczenia innych podmiotów o przekazaniu ich zasobów finansowych do dyspozycji Wykonawcy, na okres realizacji niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: 1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 2. W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów - SEKRETARIAT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 4/0 1/2 koła/17mm/ okrągła 70-80 36 2 6/0 1/2 koła/17mm/ okrągła 70-80 36 3 5/0 1/2 koła/17mm/ okrągła 70-80 36 4 4/0 1/2 koła/22mm/ okrągła 70-80 36 5 3/0 1/2 koła/37mm/ okrągła 70-80 216 6 3/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 180 7 3/0 1/2 koła/26mm/ okrągła 70-80 252 8 3/0 1/2 koła/22mm/ okrągła 70-80 144 9 2/0 1/2 koła/37mm/ okrągła 70-80 252 10 2/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 324 11 2/0 1/2 koła/40mm/ okrągła 70-80 180 12 2/0 1/2 koła/65mm/ okrągła 70-80 252 13 1/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 108 14 1/0 1/2 koła/37mm/ okrągła 70-80 252 15 1/0 1/2 koła/50mm/ okrągła 70-80 144 16 1/0 5/8 koła/40mm/ okrągła 70-80 288 17 1 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 108 18 1 1/2 koła/40mm/ okrągła 70-80 180 19 1 1/2 koła/50mm/ okrągła 70-80 108 20 1 1/2 koła/65mm/ okrągła 90-100 144 21 2 1/2 koła/37mm/ okrągła 90-100 144 22 2 1/2 koła/65mm/ okrągła 60-150 444 23 3/0 podwiązka 3x40-45 144 24 2/0 podwiązka 3x40-45 180 25 1/0 podwiązka 3x40-45 180 26 2/0 pętla laparoskopowa z aplikatorem 52 24 27 4/0 1/2 koła /17mm/ okrągła 70-80 36 28 4/0 1/2 koła/ 26mm / okrągła 70-80 36 29 3/0 1/2 koła/ 26mm / okrągła 70-80 144 30 2/0 1/2 koła/ 26mm / okrągła 70-80 216 31 3/0 podwiązka na rolce 150-180 24 32 2/0 podwiązka na rolce 150-180 120 33 1/0 podwiązka na rolce 150-180 120 34 1 podwiązka na rolce 150-180 120 35 2 podwiązka na rolce 150-180 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 7/0 3/8 koła/2x13mm/okrągła czarna 60-70 12 2 6/0 3/8 koła/2x13mm/okrągła czarna 60-70 12 3 5/0 1/2 koła/2x17mm/okrągła 80-90 12 4 4/0 1/2 koła/2x17mm/okrągła 80-90 12 5 3/0 1/2 koła/2x26mm/okrągła 70-80 84 6 2/0 1/2 koła/2x26mm/okrągła 70-80 84 7 1/0 1/2 koła/40mm/ okrągła 90-100 12 8 1 1/2 koła/40mm/ okrągła 90-100 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 8/0 3/8 koła/11mm/ odwrotnie tnąca podwójna 45-60 12 2 3/0 3/8 koła/26mm/ konwencjonalnie tnąca 40-60 niebarwiona 60 3 3/0 1/2 koła/19mm/ okrągła 70-80 60 4 3/0 1/2 koła/26mm/ okrągła czarna 70-80 36 5 2/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 144 6 2/0 1/2 koła/40mm/ okrągła 70-80 300 7 2/0 prosta/60mm/ odwrotnie tnąca 70-80 360 8 2/0 1/2 koła/65mm/ okrągła 70-80 120 9 1/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 96 10 1/0 1/2 koła/40mm/ okrągla 70-80 144 11 1/0 1/2 koła/48mm/ okrągła 70-80 144 12 1 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 96 13 1 1/2 koła/40mm/ okrągła 70-80 144 14 1 1/2 koła/48mm/ okrągła 70-80 480 15 2 1/2 koła/48mm/ okrągła 70-80 360 16 3/0 podwiązka 3x40-45 144 17 2/0 podwiązka 3x40-45 336 18 1/0 podwiązka 3x40-45 288 19 1 podwiązka 3x40-45 144 20 2 podwiązka 3x40-45 72 21 3/0 podwiązka 130-150 24 22 2/0 podwiązka 130-150 48 23 1/0 podwiązka 130-150 72 24 1 podwiązka 130-150 48 25 2 podwiązka 130-150 36 26 4/0 3/8 koła /26mm/ konwencjonalnie tnąca 40-60 niebarwiona 24 27 2/0 3/8 koła /26mm/ konwencjonalnie tnąca 40-60 niebarwiona 24 28 2/0 1/2 koła /26mm/okrągła 70-80 60 29 3/0 1/2 koła /26mm/okrągła 70-80 84.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 4/0 1/2 koła /22mm/ okrągła 70-80 24 2 4/0 3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca 45-60 niebarwiona 36 3 3/0 3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca 45-60 niebarwiona 36 4 3/0 1/2 koła /22mm/ okrągła 70-80 36 5 2/0 1/2 koła /22mm/ okrągła 70-80 36 6 3/0 1/2 koła /36mm/ okrągła 70-80 36 7 2/0 1/2 koła /36mm/ okrągła 70-80 36 8 1/0 1/2 koła /36mm/ okrągła 70-80 36 9 1 1/2 koła /36mm/ okrągła 70-80 36 10 2/0 1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona 70-80 144 11 1/0 1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona 70-90 180 12 1 1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona 70-80 180 13 2 1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona 70-90 324 14 3/0 prosta /60mm/ odwrotnie tnąca 70-80 niebarwiona 144 15 2/0 prosta /60mm/ odwrotnie tnąca 70-80 niebarwiona 144 16 4/0 3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca 70-80 niebarwiona 12 17 3/0 3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca 70-80 niebarwiona 12 18 3/0 1/2 koła /22mm/ okrągła 70-80 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 2 100 - 150 36 2 1 100 - 150 24 3 1/0 3/8 koła /40 mm/ odwrotnie tnąca 60-90 120 4 2/0 3/8 koła/ 26 mm/ odwrotnie tnąca 60-90 108 5 2/0 3/8 koła/ 40 mm/ odwrotnie tnąca 60-90 1640 6 3/0 3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca 60-90 370 7 3/0 3/8 koła/25mm/ odwrotnie tnąca 60-90 384 8 4/0 3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca 45-60 48 9 4/0 3/8 koła/25mm/ odwrotnie tnąca 45-60 216 10 5/0 3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca 45-60 144 11 2 3/8 koła/40mm/ odwrotnie tnąca 60-90 36 12 1 3/8 koła/40mm/ odwrotnie tnąca 60-90 36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 5/0 3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca 40-55 334 2 4/0 3/8 koła/26mm/ odwrotnie tnąca 40-55 698 3 3/0 3/8 koła/25mm/ odwrotnie tnąca 60-90 1106 4 2/0 3/8 koła/30mm/ odwrotnie tnąca 40-75 882 5 1/0 3/8 koła/37mm/ odwrotnie tnąca 40-90 324 6 1 3/8 koła /40mm/ odwrotnie tnąca mocna 60-90 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 5/0 3/8 koła /16mm/ odwrotnie tnąca 45-75 36 2 4/0 3/8 kołał /19mm/ odwrotnie tnąca 45-75 120 3 3/0 3/8 koła /26mm/ odwrotnie tnąca 45-75 150 4 2/0 3/8 koła /36mm/ odwrotnie tnąca 45-75 300 5 4/0 1/2 koła /17mm/ okrągła 45-75 252 6 3/0 1/2 koła /22mm/ okrągła 45-75 252 7 2/0 1/2 koła /26mm/ okrągła 45-75 150 8 2/0 1/2 koła /65mm/ okrągła 70-80 24 9 2/0 1/2 koła /31mm/ okrągła 70-80 36 10 1/0 3/8 koła /40mm/ odwrotnie tnąca 60-90 56 11 1 1/2 koła 48mm/ okrągła 70-80 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 4/0 3/8 koła /26mm/ okrągła-tnąca 20cm pętla 36 igła prosta, podwójna/2x51mm/ konwencjonalnie tnąca 35cm 2 wosk kostny 2,5 gr 72.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 4/0 1/2 koła /22mm/ okrągła 70-80 36 2 4/0 3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca 45-75 36 3 1 1/2 koła /48mm/ okrągła 70-80 12 4 1 1/2 koła /70mm/ okrągła 75-90 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 taśma szer.0,3cm 2 igły 1/2 / 85mm/ okrągła 55-60 12 2 7 1/2 koła /120mm/ odwrotnie tnąca 50-60 36 3 3/0 3/8 koła / 18mm / odwortnie tnąca 40-30 24 4 4/0 3/8 koła / 18mm / odwortnie tnąca 40-30 24 5 6x14 cm 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nici Nr katal/ Nazwa nici Igła obwód (+/-5%), rodzaj Długość nitki w cm Ilość zamawianych saszetek 1 3/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 48 2 2/0 1/2 koła/30mm/ okrągła 70-80 48 3 1 1/2 koła/37mm/ okrągła 70-80 144 4 2 1/2 koła/40mm/ okrągła -tnąca 70-80 108 5 4/0 2 igły 3/8 koła/25mm/ okrągło-tnące 45-75 12 6 4/0 2 igły proste /25mm/ okrągło-tnące 45-75 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.