eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Rzeszów: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego
Numer ogłoszenia: 454670 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie , ul. Kraszewskiego 4a, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86 04 500, faks 017 86 04 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z terenem zewnętrznym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego. 3.Wykaz czynności do wykonania w szczególności, oraz częstotliwość ich wykonywania stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać środki czystości - w ilościach niezbędnych dla 71 osób i zaspokajających bieżące potrzeby Zamawiającego. Wykonawca winien samodzielnie oszacować prawdopodobne zużycie środków dla wykonania zamówienia. 5.Do realizacji zamówienia Wykonawca będzie używał własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, zgodnie z istniejącymi potrzebami. 6.Usługi sprzątania realizowane będą po zakończeniu pracy WSA, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 20:00. 7.Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy co najmniej 6 pracowników wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków i minimum 1 pracownika wykonującego czynności sprzątania na terenie poza budynkami. 8.Zamawiający zastrzega sobie aby osoby wykonujące czynności sprzątania nie były karane za przestępstwa popełnione umyślnie. 9.Zamawiający oczekuje wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zgłaszania informacji o zauważonych usterkach lub nieprawidłowościach w wyglądzie lub stanie poszczególnych pomieszczeń (otwarte drzwi lub okna, uszkodzenia zamków, usterki w instalacjach elektrycznych zagrażające zdrowiu i życiu, usterki w instalacjach sanitarnych - podgrzewacze wody, krany, kabiny prysznicowe, spłuczki itp.), stwierdzonych w czasie realizacji usług sprzątających. 10.Zestawienie ilościowe wybranych elementów : Powierzchnia okien przeznaczonych do mycia: - budynek przy ul. Kraszewskiego 4 87,55 m2 - budynek 1 przy ul. Kraszewskiego 4 A 84,07 m2 - budynek 2 przy ul. Kraszewskiego 4 A 130,20 m2 Ogółem 301,82 m2 Elewacja szklana ok. 270,00 m2 Lampy wymagające czyszczenia, mocowane do sufitu, pierścień aluminiowy klosz mleczny biały, o średnich wymiarach fi 30 do 60 cm, szt. 547, mocowane do sufitu na średniej wysokości 2,5 m. Ogólna powierzchnia posadzek łącznie z klatkami schodowymi do sprzątania ok. 2 960,00 m2, - w tym : - wykładzin dywanowych ok 450,00 m2 - posadzek z parkietu ok. 350,00 m2 Kosze z wymiennymi workami na śmieci 85 szt Pomieszczeń socjalnych ( pokoi śniadań i gościnnych ) 16 szt Meble pokryte skórą 30 szt Dozownik mydła w płynie 19 szt Pojemnik na ręcznik papierowy w rolce TORK 22 szt Pojemnik na ręcznik papierowy typu Z 2 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 15%

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-016 Rzeszów ul. Kraszewskiego 4A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro podawcze 001 przy ul. Kraszewskiego 4A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.