eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › zaprojektowanie i wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Zbylitowskiej Górze



Ogłoszenie z dnia 2005-09-02

POZYCJA 45457

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Zbylitowskiej Górze Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Tarnowskie Wodociągi sp. z o.o., do kontaktów: Alfred Ważny, ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6211111, fax +48 14 6235400, e-mail: biuro@tw.tarnow.pl, www.tw.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w Zbylitowskiej Górze. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w celu uzyskania wymaganej jakości wody zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami zamawiającego. Modernizacja obejmuje wykonanie dwóch niezależnych ciągów technologicznych o wydajnosci 16 tys. m sześc./d., każdy wykonanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym opisanym w SIWZ. Warunki kontraktu FIDIC - zółta książka* *) Warunki kontraktu dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę - wydanie angielsko-polskie 2004 r. (tłumaczenie 1, wydanie 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - żółta książka. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stacja Uzdatniania wody w Zbylitowskiej Górze. Kod NUTS: PL061. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie dwóch niezależnych ciągów technologicznych o wydajności 16 tys. m sześć./d każdy obejmujących: - Modernizację istniejącej pompowni wody surowej, płucznej, czystej i budowę nowej pompowni przewałowej - Modernizację procesów koagulacji, flokulacji i sedymentacji - Modernizację filtrów pospiesznych i budowę filtrów węglowych - Instalacji do ozonowania wody - Budowę zbiornika wody czystej - Wykonanie instalacji zasilania energetycznego, sterowania, monitorowania i automatyki. Szczegółowy zakres zamówienia w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 31;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium- 500 000,00 PLN.Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w części II SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, których oferta została uzanana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm). (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w warunek musi być spełniony przez każdego z nich), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty ogłoszenia zamówienia w BZP) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości, co najmniej 50 pracowników i co najmniej 10 osób personelu kierowniczego b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Ekspert 1 - Przedstawiciel wykonawcy posiadający wyższe wykształcenie, co najmniej 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty oraz wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu jednej inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC o wartości robót min. 5 min. euro; - Ekspert 2 - Projektant posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu technologii uzdatniania wody z następującymi procesami jednostkowymi: - koagulacja - sedymentacja - filtracja - ozonowanie - dezynfekcja Osoba proponowana musi wykazać się wykonaniem, co najmniej 1 projektu dla stacji uzdatniania o wydajności min. 15000 m sześc./d. Ekspert 3 - Projektant o specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający, co najmniej 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu hal przemysłowych spełniających podwyższone wymogi ppoż. Ekspert 4 - Projektant posiadający min. 5 letnie doświadczenie przy projektowaniu instalacji sanitarnych obiektów przemysłowych. Ekspert 5 - Kierownik Budowy posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym , co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy; Ekspert 6 - Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu konstrukcyjno - budowlanego, Ekspert 7 - Kierownik robót sanitarnych, posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót; Ekspert 8 - Kierownik robót elektrycznych, posiadający, co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu elektrycznego oraz AKPiA, c) Wykonać i uruchomić w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od daty ogłoszenia w BZP), co najmniej jedną stacje uzdatniania wody o wydajności min. 15000 m sześc./d. i technologii z niżej wymienionymi procesami jednostkowymi wraz z rozruchem technologicznym: - koagulacja - sedymentacja - filtracja - ozonowanie - dezynfekcja 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniarw będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowe): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 40 min. PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 4 min. PUM lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 4 min. PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 8 min PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe wymagane dla Ekspertów od nr 2 do nr 8; - dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego wymagane dla Ekspertów od nr 2 do nr 8; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: l. Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić streszczenie informacji finansowych 2. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć informację z banku, w którym posiada rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną ) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem www: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm W przypadku powyższych dokumentów (poza wartością przychodu) sporządzonych w walucie innej niż złoty Wykonawca przeliczy wartości określone w dokumentach na złote według średniego kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku WykonawcyfArażtfy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego b) Wykonawca przedłoży wykaz osób niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) c) Wykonawcy (jeden dokument dla Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 103 - 102704 z dnia 31.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/045-01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.10.2005, cena - 500 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 12:00, Tarnowskie Wodociągu sp. z o.o. ul. Naturowicza 37, 33-100 Tarnów, Polska, I piętro, (sala konferencyjna pok. nr 200).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Fundusz Spójności 2003/PL/16/P/PE/045. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.