eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha.



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Słupsk: Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha.
Numer ogłoszenia: 45450 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiot zamówienia dotyczy zarówno prac z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu jak i prac porządkowych i obejmuje: 1) cięcia użytków przedrębnych w postaci: trzebieży selekcyjnych obejmujących trzebież wczesną i późną oraz cięć sanitarnych obejmujących usuwanie drzew zaatakowanych przez szkodniki pierwotne i wtórne, wywrotów i wiatrołomów, śniegołomów, suchoczubów i posuszu o łącznej masie grubizny do pozyskania wynoszącej 250 m3, łącznie z wyznaczaniem drzew do usunięcia wspólnie z pracownikiem ZTZMiCK - specjalistą ds. lasów , zrywką, załadunkiem i wywozem drewna na magazyn na odległość do 7,5 km, ułożeniem w stosy w magazynie, utylizacją gałęzi oraz uprzątnięciem po wycince wszelkich pozostałości, 2) cięcia użytków rębnych w postaci rębni częściowych, gniazdowych lub stopniowych o łącznej miąższości grubizny do pozyskania wynoszącej 100 m3; wraz ze zrywką, załadunkiem i wywozem na magazyn na odległość do 7,5 km, ułożeniem w stosy w magazynie, utylizacją gałęzi oraz uprzątnięciem po wycince wszelkich pozostałości, 3) odnowienie lasu poprzez: a) przygotowanie terenu pod odnowienia naturalne w postaci oczyszczenia trenu, wyorania pasów na łącznej powierzchni 1 ha b) dokonanie odnowienia sztucznego na powierzchni 3,98 ha poprzez nasadzenie gatunkami sadzonek określonymi w aktualnym uproszczonym planie urządzania lasu, zgodnie z typem siedliskowym lasu, po uprzednim usunięciu podszytu i przygotowaniu gleby wraz z zakupem materiału roślinnego, 4) zabezpieczenie upraw przed zwierzyną poprzez ogrodzenie siatką metalową lub naprawę istniejącego ogrodzenia lub poprzez zastosowanie preparatu odstraszającego, 5) pielęgnację upraw w formie dwukrotnego w okresie jednego sezonu wegetacyjnego wykaszania chwastów w międzyrzędach i rzędach na powierzchni 2,57 ha, w terminie po raz pierwszy do 15 czerwca i po raz drugi do 31 sierpnia każdego roku i na pow. 4,98 ha w terminach jak wyżej od czasu odnowienia, 6) wprowadzenie poprawek i uzupełnień na łącznej powierzchni zredukowanej wynoszącej 1,19 ha w roku 2013 i na pow. zredukowanej wynoszącej 0,59 ha w 2014 roku wraz z zakupem materiału roślinnego, 7) odnowienie pasów przeciwpożarowych (sześciokrotne) na długości 3900 m, w terminie pierwszy raz do 30 kwietnia i po raz drugi do 01 lipca każdego roku, 8) wykaszanie samosiewów z linii oddziałowych o długości łącznej 1150 m i szerokości 4m na powierzchni 0,46 ha, w terminie do 30 czerwca każdego roku, 9) wykaszanie terenów przyległych do pasów przeciwpożarowych w Lasku Północnym i do drogi, o szerokości do 4 m, o powierzchni do 0,68 ha, w terminie pierwszy raz do 30 czerwca, drugi raz do 30 sierpnia każdego roku, 10) prowadzenie patroli przeciwpożarowych na całej powierzchni w miarę potrzeb i wystąpienia zagrożenia pożarowego w terminie od końca czerwca do końca września każdego roku, średnio po 20 objazdów każdego roku, po około 20 km przez 1,5 godz. po uprzednim uzgodnieniu terminów ze zleceniodawcą, 11) montaż i demontaż tablic ostrzegawczych (12 szt.) między innymi zakazujących wstępu do lasu w miarę potrzeb i wystąpienia zagrożenia pożarowego, 12) usuwanie posuszu w koronach 15 szt drzew przy ciągach pieszych przy pomocy podnośnika lub z drabiny, wraz z wywozem gałęzi do 5km i utylizacją, 13) czyszczenie 1 raz w roku budek lęgowych w liczbie 120 sztuk przez okres 3 lat, 14) zakup karmy dla ptakow wraz z rozwieszeniem jej na terenie lasów, 15) zbieranie zanieczyszczeń w przy ciągach spacerowych łącznie z opróżnianiem koszy i wywozem śmieci na wysypisko w okresie wiosenno letnim (kwiecień - październik) 2 razy w tygodniu i w okresie (listopad-marzec) 1 raz w tygodniu przez okres 3 lat, 16) usuwanie nagromadzonych zanieczyszczeń w lasach (dzikich wysypisk itp.) wraz z wywozem śmieci na wysypisko, łącznie 10 razy po 1 tonie, 17) zbieranie zanieczyszczeń po całym lesie (146,77 ha) 1 raz w miesiącu od marca do grudnia przez okres 3 lat, wraz z wywozem śmieci na wysypisko, 18) renowacja i naprawa 34 szt koszy na śmieci, 35 szt ławek znajdujących się na terenie lasów 1 raz w roku, w terminie do 15 maja każdego roku, 19) wykonanie i montaż nowych koszy w ilości 10 szt i ławek drewnianych w ilości 10 sztuk, w miarę potrzeb w terminie uzgodnionym ze zleceniodawcą, 20) bieżącą naprawę dróg leśnych poprzez wyrównanie, nawiezienie i rozplantowanie oraz zagęszczenie żużlem, na powierzchni 3000m2. 21) odśnieżanie ciągów spacerowych na długości 4,6 km wLasku Południowym i na długości 3,7 km w Lasku Północnym 2 razy w miesiącach od grudnia do lutego włącznie każdego roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 24 marca 2011r. do godz 10oo. 2. Wadium winno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu , winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku PEKAO S.A. Nr 80124037701111000040698322.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych w ostanich 3 latach co najmniej 4 zadań związanych z przedmiotem zamówienia, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 100.000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą co najmniej na stanie: a) 5 pilarek do drewna, b) 1 urządzenie do zrywki drewna, c) 1 rębak do gałęzi, d) 1 samochód dostawczy, e) ciągnik z przyczepą, f) 1 frezarkę do pni,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, że wśród osób wykonujących zamówienie co najmniej jedna osoba ma wykształcenie średnie lub wyższe leśne z minimum 5-letnim stażem pracy w lasach ochronnych oraz zatrudnia co najmniej 3 pilarzy wraz z załączeniem stosownych dokumentów dotyczących ich kwalifikacji zawodowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy stanowiące integralną część specyfikacji - załącznik nr 4, b)a)wypełniony wzór umowy - załącznik nr 7,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: zmiany częstotliwości i miejsca wykonywania prac, ustawowej zmiany stawki podatku VAT , zmniejszenia zakresu usług, zmniejszenia dofinansowania z Gminy Miejskiej Słupsk.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.