eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Milicz: Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu
Numer ogłoszenia: 45433 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45806 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym do adresatów korespondencji Urzędu Miejskiego w Miliczu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Miliczu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b)przesyłki listowe rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, c)paczki pocztowe niebędące przesyłkami najszybszej kategorii oraz najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, d)przesyłki rejestrowane zwracane do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w oznaczonym terminie, e)przesyłki reklamowe - przesyłki pocztowe nierejestrowane zawierające wyłącznie materiał reklamowy, marketingowy lub promocyjny, wysyłane jednorazowo do co najmniej 50 adresatów, z identyczną zawartością i identyczną treścią, różniącą się jedynie oznaczeniem adresata, adresem lub innymi danymi zmiennymi niezmieniającymi treści przekazywanej informacji; f)przesyłki z zadeklarowaną wartością - przesyłki rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator pocztowy ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę; g)druk bezadresowy - nieopatrzoną oznaczeniem adresata i adresem informację pisemną lub graficzną, zwielokrotnioną za pomocą technik drukarskich lub podobnych, utrwaloną na papierze albo innym materiale używanym w drukarstwie, w tym książkę, katalog, dziennik lub czasopismo. 2.Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części: Część I - obszar administracyjny miasta Milicz; Część II - poza obszarem administracyjnym miasta Milicz. 3.Ze względu na brak możliwości przewidzenia rodzaju i ilości poszczególnych przesyłek w ramach wykonywanych usług pocztowych podane w załączniku nr 6 do SIWZ (Część I i Część II) wartości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania podanych ilości przesyłek. 4.Dla części I przedmiotu zamówienia przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na podany adres bądź adres skrytki pocztowej. 5.Dla części II przedmiotu zamówienia przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź adres skrytki pocztowej. 6.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki. 7.Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązany jest do stałego, codziennego odbioru korespondencji (przesyłek) na własny koszt w siedzibie Zamawiającego od godz. 15:00 do 15:15. Zmiana godzin odbioru korespondencji (przesyłek) w wyjątkowych sytuacjach może nastąpić za uprzednią zgodą Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na własny koszt wszystkich obowiązujących druków etykiet, oznaczeń potrzebnych do nadania przesyłek wymienionych w Formularzu cenowym bez dodatkowych opłat (w tym również blankiety zwrotnego potwierdzenia odbioru). Na blankiecie zwrotnego potwierdzenia odbioru powinny się znaleźć informacje według wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ. Dostarczenie przez Wykonawcę ww. druków etykiet, blankietów zwrotnego potwierdzenia odbioru itp. nastąpi nie później niż w ciągu dwóch dni od zgłoszenia ich braku i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. 10.Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki nie później niż w ciągu 30 dni od dnia odbioru korespondencji (przesyłki) od Zamawiającego. 11.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci naklejki lub pieczęci o treści: Opłata pobrana umowa nr wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą. Naklejki lub pieczątka o ww. treści muszą być dostarczone przez Wykonawcę na jego koszt nie później w dniu rozpoczęcia świadczenia usług pocztowych (w przypadku pieczątki lub pierwszej partii naklejek) i dostarczane nie później niż w ciągu dwóch dni od zgłoszenia ich braku przez Zamawiającego (w przypadku naklejek w trakcie realizacji usług pocztowych). 12.Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545), Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek nadawczo-odbiorczych. W celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, przez min. 8 godzin dziennie, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa. 13.Dla części I przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe: - nie później niż 1 dzień po dniu nadania - w przypadku przesyłki najszybszej kategorii, - nie później niż 3 dni po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 14.Dla części II przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe: - nie później niż 3 dni po dniu nadania - w przypadku przesyłki najszybszej kategorii, - nie później niż 5 dni po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 15.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki (korespondencji) w ww. terminie Wykonawca sporządza i pozostawia pod adresem doręczenia powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny (adnotacja) niedoręczenia przesyłki adresatowi. Adnotacja musi zawierać datę w której podjęto próbę doręczenia przesyłki oraz przyczyn braku doręczenia korespondencji (przesyłki). 16. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych potwierdzających zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Do rozliczeń z Wykonawcą przyjęte będą ceny z Formularza ofertowego. Faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty prawidłowego doręczenia. 17.Reklamacje z tytułu nieprawidłowego wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia nadania. 18.Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 19.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie lub niewykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednie przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz regulacje zawarte w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - (obszar administracyjny miasta Milicz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S. A. Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Wrocław - Województwo, ul. Powstańców Śląskich 134, 50-949 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344218,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 273197,50

  • Oferta z najniższą ceną: 273197,50 / Oferta z najwyższą ceną: 273197,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: W Części II (poza obszarem administracyjnym miasta Milicz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S. A., Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Wrocław - Województwo, ul. Powstańców Śląskich 134, 50-949 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117829,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29599,32

  • Oferta z najniższą ceną: 29599,32 / Oferta z najwyższą ceną: 29599,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.