eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy ul. Ks. Brzóski w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Bielsko-Biała: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy ul. Ks. Brzóski w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 45431 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy ul. Ks. Brzóski w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego, zlokalizowanego przy ul. Ks. Brzóski w Bielsku-Białej. Zakres prac obejmuje min: -budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, -budowę piłkochwytów wokół boiska o wys. 4 m i 6 m z siatki polipropylenowej, -wykonanie odwodnienia i drenażu terenu wraz z odprowadzeniem zebranych wód do kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy, Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonej: -dokumentacji projektowej (projekt budowlany) stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, -przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej pn.: -Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ks. Brzóski w Bielsku-Białej Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pana Rafała Kleista - Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Drogowych i Inżynierii Środowiska NORDA, ul. Czapli 18, 43-316 Bielsko - Biała. 3. Dane techniczne przedmiotu zamówienia: 1) Boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44x30 m wraz z obrzeżami i opaską (w tym pole gry 40x28m), ogrodzone piłkochwytami o wysokości 4 i 6 m. 2) Cechy nawierzchni poliuretanowej boiska: -przepuszczalna dla wody, -wysokoplastyczna, -bezspoinowa, -o warstwowej budowie: -dolna warstwa (ułożona na podbudowie z kruszyw): elastyczna stabilizująca o grubości 35 mm, -górna warstwa (gr. min 10 + 3 mm) złożona z nawierzchni użytkowej (gr. 3 mm) składającej się z poliuretanu związanego z granulatem EPDM 0,5 - 1,5 mm i warstwy elastycznej nośnej (gr.min.10 mm)granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym, -ze zróżnicowanymi kolorystycznie liniami do projektowanych pól gry w poszczególne dyscypliny. 4. Wymagania dotyczące oferowanej nawierzchni poliuretanowej (a nie poszczególnych komponentów czy poszczególnych warstw tej nawierzchni): Oferowana nawierzchnia powinna charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane niżej: 4.1 wytrzymałość na rozciąganie min. 0,60 MPa, 4.2 wytrzymałość na rozdzieranie - badanie wg PN-EN ISO 4674-1:2005 - min. 110 N, 4.3 wodoprzepuszczalność - min. 150 mm/h. 5. Inne uwarunkowania 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dotyczy materiałów, dla których określono znak towarowy), jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane wyroby do użytkowania, pozwalające jednocześnie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 2) Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na boisku przy ul. Ks. Brzóski w Bielsku-Białej w celu oceny stanu istniejącego oraz rzetelnego przygotowania oferty, 3) Wykonawca oświadcza, że roboty będące przedmiotem zamówienia będzie świadczył zgodnie z przepisami prawa polskiego, z dochowaniem należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz że posiada wszystkie niezbędne zezwolenia przewidziane prawem do realizacji umowy. 4) Wykonawca przy realizacji prac zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz odpowiedzialności za jakość wykonywanych prac. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. W szczególności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku którego nastąpiła szkoda materialna, uszkodzenia ciała czy śmierci, spowodowaną działalnością Wykonawcy. 6) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, harmonogram robót, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowił będzie integralną część umowy. 7) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest własnym staraniem i kosztem (w ramach kosztów pośrednich uwzględnionych w ofercie) do wydzielenia i zabezpieczenia terenu budowy. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 8) Dostawa komponentów dla wykonania nawierzchni poliuretanowej wymagać będzie przedłożenia Zamawiającemu każdorazowo Deklaracji zgodności producenta dostarczanych materiałów. Na opakowaniach zawierających komponenty winien być umieszczony termin przydatności do zastosowania. 9) Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco. 10) Wykonawca po zakończeniu dokona odtworzenia terenu wokół boiska, jeśli został on naruszony w związku z wykonywaniem robót budowlanych. 11) Wykonawca może przystąpić do prac jedynie w przypadku spełnienia norm producenta w zakresie warunków atmosferycznych dotyczących układania warstwy nawierzchni poliuretanowej. 12) Zamawiający w trakcie wykonania ułożenia warstwy nawierzchni będzie dokonywał szczegółowej kontroli czy Wykonawca spełnia warunki producenta, w razie powzięcia przez Zamawiającego uzasadnionych wątpliwości czy warunki atmosferyczne spełniają wymagania producenta, prace powinny zostać natychmiast przerwane a w tym czasie Wykonawca powinien na swój koszt i własnym staraniem doprowadzić teren prowadzonych prac do stanu zgodnego z wymogami producenta i umożliwiającego wykonanie umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Bielsko - Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko - Biała, ul. M. Konopnickiej 5, w wysokości 11.000,00zł, (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r., poz.1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489, z podaniem tytułu: wadium - przetarg na budowę boiska przy ul. Ks. Brzóski Uwaga! -przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunku bankowym wskazanym przez Wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz (gwarancja, poręczenie) należy złożyć w formie oryginału w Dziale Głównego Księgowego Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej, ul. M. Konopnickiej 5 a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy winna być dołączona do oferty. Uwaga! -termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. W treści gwarancji/poręczenia musi znajdować się zapis, iż Gwarant/poręczyciel zobowiązuje się do nieodwołalnej, bezwarunkowej i płatnej na pierwsze żądanie Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wypłaty kwoty wadium w wysokości 11.000,00 zł. w terminie związania ofertą. W gwarancji/poręczeniu winien być także zapis, iż wypłata gwarancji/poręczenia powstaje gdy: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej a także w przypadkach gdy Wykonawca: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. Wadium w postaci dokumentu winno zawierać oznaczenie postępowania którego dotyczy. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium ani na uzupełnienie wadium po terminie składania oferty. 9. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia wnoszonego przez Wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) zaleca się aby z treści gwarancji lub poręczenia wynikało, że wadium to dotyczy wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt. 2.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać (potwierdzić), że: 2.1) Posiada wiedzę i doświadczenie przedstawiając wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się co najmniej dwiema robotami budowlanymi, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającą na budowie boisk o powierzchni minimum 40x20m, o nawierzchni poliuretanowej, na podbudowie z kruszyw, każda z robót o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto). Roboty te winny być wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA! Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać (potwierdzić), że: 4.1) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1,2.3 i 2.4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać (potwierdzić), że: 5.1) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 450.000,00 zł. Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane i dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 6.1 W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia: a) Zaświadczenie (aktualne) niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Rekomendacja Techniczna ITB), b) Świadectwo autoryzacji producenta komponentów oferowanej nawierzchni uprawniającej wykonawcę do jej sprzedaży i montaż, c) Aktualny dokument potwierdzający, że oferowana nawierzchnia odpowiada wymaganiom higienicznym (Atest PZH lub innej instytucji), d) Opis warunków - w tym warunków atmosferycznych (z podaniem m.in. temperatury i wilgotności podłoża), ułożenia warstw nawierzchni - potwierdzony przez producenta, e) Instrukcję eksploatacji - potwierdzoną przez producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oryginał oferty sporządzonej na Formularzu Ofertowym - stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu Oferta załącznik nr 1 do SIWZ), że: 1) W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia i że cena oferty jest ceną ostateczną. 2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zdobyłem/liśmy wszelkie konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia oraz sporządzenia oferty. 4) Zapoznałem/liśmy się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje/my te warunki bez zastrzeżeń. 5) Pozostaje/my związany/i złożoną przez nas ofertą przez okres 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6) Zobowiązuje/my się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. 7) Udzielam/y gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (wyrażonej w liczbie miesięcy) na okres minimum ..... miesięcy. Uwaga! Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji jakości wynoszące 48 miesięcy a maksymalny okres gwarancji jakości zaproponowany przez Wykonawców 72 miesiące. 8) Akceptuje/my bez zastrzeżeń warunki zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ (istotne postanowienia umowy) i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach określonych w istotnym postanowieniu umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9) Zobowiązuje/my się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości określonej w SIWZ tj. 10% ceny całkowitej (brutto) przed terminem podpisania umowy. 10) Zamówienie zamierzam/y wykonać: a) samodzielnie, tj. bez udziału podwykonawców*, b) z udziałem podwykonawców, którym powierzę następujące części zamówienia .....................................* ( * niepotrzebne skreślić) 11) Niniejsze zamówienie zamierzam/y realizować: a) sami*. b) jako podmiot zbiorowy (konsorcjum) reprezentowane następująco*: (*niepotrzebne skreślić) .....- lider konsorcjum, .....- członek konsorcjum, .....- członek konsorcjum. 3. Pełnomocnictwo do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, bądź też do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcja, spółki cywilne itp.) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnik konsorcjum, spółki cywilnej itp. winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie Z pełnomocnictwa powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 4. Oświadczenie (w oryginale) wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy Pzp- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp). UWAGA Podmioty oddające wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zobowiązane są precyzyjnie określić, jakie zasoby oddają do dyspozycji wykonawcy (np. wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomicznych) oraz zakres, okres i sposób ich udostępnienia a także charakter stosunków, jaki będzie łączył ich z Wykonawcą. Jeżeli w trakcie zamówienia nastąpi zmiana podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołał na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Kopia dowodu wniesienia wadium. 7. Wykaz materiałów zamiennych - w przypadku zastosowania materiałów zamiennych (równoważnych) odpowiednio do opisu w Rozdziale III pkt 5 pkt 1) SIWZ - inne uwarunkowania. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekt budowlany, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i Przedmiar robót - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności R, Kp, Zysk) oraz cenę oferty. Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej oraz tabelę elementów scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk). Kwoty podające wartość kosztorysu ofertowego na pierwszych jego stronach winny być uzupełnione odpowiednio słowem netto lub brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający istotne postanowienia umowy zawarł w załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona oraz co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności: a) Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, b) Zmiany osób odpowiedzialnych za bieżące kontakty pomiędzy stronami. W przypadku takiej zmiany Strona poinformuje pisemnie drugą stronę o tym fakcie. c) Zmiany terminów określonych w rozdziale IV pkt. 1 mogące ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: przestojów i opóźnień, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający; działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi; działania niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na terminowość świadczenia usługi; wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. d) Zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, tj.: powierzenie podwykonawcom innego zakresu robót niż wskazany w ofercie Wykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że roboty wykona samodzielnie, e) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bbosir.bielsko.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5 - Dział zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.