eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 454246 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392622 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Informatyki, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 49-71-497, faks 33 49-71-786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 1, które to miejsce jest miejscem wykonania zamówienia, w szczególności: 1.Zestaw komputerowy zwykły - szt 30 opcja szt 40; 2.Drukarka laser mono A4 - szt 8 opcja szt 12; 3.Projektor - szt 1; 4.Skaner A4 - szt 4 opcja szt 6; 5.Skaner A3 - szt 3; 6.Skaner dokumentowy dwustronny - szt 1; 7.Czytnik kodu kreskowego - szt 40; 8.Czytnik kart smardcart - szt 40; 9.Router ADSL - szt 1; 10.Macierz 16TB - szt 1. W oparciu o art. 34 ust. 5 Pzp Zamawiający ustanawia prawo opcji w zakresie ilości sztuk dla pozycji 1, 2 i 4 zamówienia. W pozycjach 1, 2 i 4 wskazany został zakres minimalny, który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny zamówienia, do którego zakres minimalny będzie mógł być powiększony, w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Szczegółowy zakres zamówienia i wymogów określony jest w Załączniku Nr 3 do nin. SIWZ. Uwaga: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową - zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści należy zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 2. Inne uwarunkowania 2.1 Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów (sprzętu komputerowego) zamiennych, (równoważnych) innych niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach, dla których określono typ (znak), jednak o jakości i parametrach nie gorszych (równoważnych) od posiadanych przez sprzęt zaproponowany przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że sprzęt jest równoważny w stosunku do zaproponowanego przez Zamawiającego, spoczywa na wykonawcy. W takim przypadku wykonawca wraz z ofertą musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane wyroby do użytkowania, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.20 - Projektory wideo 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAXON sp. z o.o., ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273229,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 310656,18

  • Oferta z najniższą ceną: 310656,18 / Oferta z najwyższą ceną: 382340,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.