eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GWIAZDOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-01

POZYCJA 45408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kostrzyn: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GWIAZDOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Komunalny, do kontaktów: Aleksandra Włodarczak, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, fax 061 8970908, e-mail: zakladkomunalny@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GWIAZDOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wieś Gwiazdowo,gmina Kostrzyn Wlkp.,powiat poznański, woj.wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Gwiazdowie Gm.Kostrzyn, zamówienie obejmuje następujący zakres robót: a/budowa rurociagu z rur PVC-U śr 315-50 m b/budowa rurociagu z rur PVC-U śr 250-708 m c/budowa rurociagu z rur PVC-U śr 200-105 m d/budowa rurociągu z rur PVC-U śr 160-13 m e/budowa rurociagu tłocznego PEHD 90-1913 m f/budowa przykanalików PVC śr 160-104 m g/budowa studni z kręgów betonowych B 45 śr 1000 z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 18 szt. h/przepompownia ścieków z betonu prefabrykowana, np.FLYGT typu PS 120-D-250 o średnicy 1200 i dł. technologicznej L=2500 mm, pompy np.FLYGT DP 3068 180 HT-2 szt. ze złączkami kablowymi i przyłączami linii napowietrznej lub innego typu o parametrach równych lub lepszych i/przyłącze energetyczne - 1 szt. j/wykonanie przewiertów k/odtworzenie nawierzchni betonowej z płyt chodnikowych, mas bitumicznych 2.Obsługa geodezyjna budowy 3.Dokumentacja powykonawcza - 5 egz 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na etapie składania ofert nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro i poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 16.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi dysponować: a/pracownikami posiadajacymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b/osoba/osobami/wyznaczona na kierownika budowy(robót) posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót kanalizaxcyjnych drogowych i elektrycznych i przynależą (przynaleznymi) do właściwej Izby Inzynierów Budownictwa, 2.Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu pieciu lat) wykonał co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złozoności porównywalnej z zakresem zamówienia (wartość zamówienia min.80% ceny ofertowej brutto), o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ.(doświadczenie podwykonawcy nie bedzie brane pod uwagę), 3.Wykonawca posiada na swoim koncie /ma do dyspozycji na realizacje tej iwestycji środki finansowe /posiada zdolność kredytową na kwotę równa co najmniej 50% ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytujacej, 4.Wykonawca posiada ważną polise ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5.Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców: a/w przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców wykonawca musi załączyć do oferty: -szczegółowy wykaz robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym zamwiajacy zastrzega, ze przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie roboty związane z wykonaniem przewiertu, odtworzenia nawierzchni, obsługi, -uprawnienia posiadane przez wyznaczonych przez podwykonawcę pracowników i odpowiednie zaświadczenia, -wzór umowy pomiędzy Wykonawca i Podwykonawcą b/zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji robót bedzie mogła nastapić wyłącznie za pisemną zgoda Zamawiajacego c/całkowita odpowiedzialność za realizacje zamówienia ponosić bedzie Wykonawca Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedłożonych dokumentów, informacji i zaświadczeń Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia wymagane warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 bmiesiecy przed upływem terminu składania ofert,(tj.wystawiony po dniu 26.03.2006 r.) 2.dokumenty potwierdzajace uprawnienie osób podpisujacych ofertę, o ile wynikaja z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,(tj.wystawione po 26.06.2006 r.). 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 misięcy przed upływem terminu składania ofert (tj.wystawione po dniu 26.03.2006 r.) 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu do skladania ofert,(tj.wystawiony po dniu 26.03.2006 r.) 6.oświadczenie do postepowania o udzielenie zamówienia publicznego z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 8.wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY- zał. nr 5 do SIWZ. 9.szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawce w oparciu o niniejszą SIWZ z załącznikami do niej. W przypadku dysponowania przez Wykonawce innymi katalogami kosztorysowymi, Zamawiający wyraża zgode na zastosowanie do sprządzenia oferty analogicznych pozycji kosztorysowych. 10.zaparafowany wzór umow-każda zapisana strona(zał.nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2006, godzina 10:00, Zakład Komunalny, ul.Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn Wlkp.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.